Ben jij een kloon van Tha_Erik?quote:
Heb je dat niet al een keer eerder gevraagd?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Tha_Erik?
Ik zie hem nu pas voor het eerst volgens mij dus ik kan het niet geweest zijn... maar goed ik kan ook al best aan het dementeren zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat niet al een keer eerder gevraagd?
(of in ieder geval iemand anders?)
Ow ja ik weet et ook nie zeker hoor, maar ik kan me herinneren dat die vraag al eens eerder is geweest...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pas voor het eerst volgens mij dus ik kan het niet geweest zijn... maar goed ik kan ook al best aan het dementeren zijn
Ik heb mijn nieuwe gsm nog steeds nietquote:
Neen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Tha_Erik?
Hij staat als 1 van de weinige nog in de wachtrij, goede hoop dat hij binnenkort toch geplaatst wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
11 dagen geleden een stukje tekst gesubmit als column, nog steeds in de wachtrij![]()
. En het was niet eens een stuk wat enorm gerelateerd was aan een actueel iets, maar er kwam wel de vorst in voor van twee weken terug. Maar dat is nu al weer lang en breed voorbij.
Lekker handig. Leuk zo'n submitknop, maar je moet over de toekomst schrijven wil je enige actualiteit bewerkstelligen.
Staat er geen kut, lul, seks of scheldwoord in de titel?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel zo of ie wel "past" tussen de columns. Straks word ik keihard afgefikt omdat het zo'n zoetsappig niksig stukje is
.
Nope.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Staat er geen kut, lul, seks of scheldwoord in de titel?
Cutequote:
Op www.blendercookie.com staan wel goede tutorials. En wat helpt dat de nieuwe versie (2.5 beta) een stuk gebruiksvriendelijker is dan de oude versie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cute! Ik vond dat programma zo ingewikkeld. Heb me er nog niet toe kunnen zetten om een tutorial ofzo te volgen. Wel een soort introductie van veel functies zitten kijken, maar ik raakte zo verdwaald in sneltoetsen en mogelijkheden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |