Dat krijg je als je nog maar 16 bentquote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet echt meer platen hebben uit begin 00s...
toen zat je nog met een stokje in de poep te roeren man!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet echt meer platen hebben uit begin 00s...
kun je je voorstellen hoe een ramp mijn 90s lijst altijd isquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nog maar 16 bentZelfs ik moet nadenken wat ik toen in vredesnaam allemaal luisterde
als je op de album naam klikt dan kun je die wel zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
beetje jammer dat je niet kunt zien uit welke jaartallen ze komen op spotify, maar bijna alles is van 05 of later
Wanneer is dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je wel genieten van de zero's ?
Jaaaaaaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
DER RUDY's jingles blijven toch wel de allerbeste bazenjingles
Nou, de jingles van jelmer die mogen er ook wel zijn hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
DER RUDY's jingles blijven toch wel de allerbeste bazenjingles
Hese vrouwenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef alors het volgende:
Wat heeft Marijke een nog zwoelere stem als ze zo hees is
Klaus Wunderlicht! wat een pareltjes zijn dat! ook die "pwnedlid-jingle" en de blij dat jij er bent band jingle zijn vet. en die publieksparticipatiejingle!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, de jingles van jelmer die mogen er ook wel zijn hoorDiegene die tijdens de marathon zijn gemaakt
Niet geluisterdquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, de jingles van jelmer die mogen er ook wel zijn hoorDiegene die tijdens de marathon zijn gemaakt
das klote zeg!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik heb net vandaag een toets over dit onderwerp verneuqt.
Das kudt... Weet je het zeker of denk je het alleen maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik heb net vandaag een toets over dit onderwerp verneuqt.
Allebei.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Das kudt... Weet je het zeker of denk je het alleen maar?
We are the peoplequote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, dilemma:
Walking on a dream of We are the people?
van wie of wat??quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, dilemma:
Walking on a dream of We are the people?
niet zo pessimistisch jij!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow...![]()
Ik ga er morgen 3 verneuqen denk ik![]()
It's a lifestylequote:
Tiesto mis jequote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, zeg, ik roep heul dn tied: Wa misk hier noe? Maar niemand reageert...
ik mis jequote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja man, ik ben hatstikke drok veur skoele, kan toch niet de heule tied met oen probleemn bezig weez'n!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Audio Bullys!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, achteraf wel. Die viool erin doet 't 'm. Maar Love Comes Again vind ik ook topquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jij bent toch nog voor Lethal Industry gegaan. Komt door mij.![]()
die heb ik er in staan!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gay bar, zou ik ook kunnen kiezen2003...
1 van de fijnste meezingers! ik zoek ff een linkje met de hele lijst en motivatie....quote:
Ga je voor de 20 of maak je gewoon een leuk lijstje aan op Spotify? In geval van het laatste mis ik de The White Lies nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
in de categorie fout dan maar, zullen we maar zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn 00's lijst! met motivaties....And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |