maar gelukkig is daar Domien! en straks DER ROEDIE!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Leren, verslag compleet herschrijven, vrij vandaag, sjucht...
Der Rudy?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar gelukkig is daar Domien! en straks DER ROEDIE!
Woei!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
OH MIJN GOD!!!!!!!! RUDYYYYYYY YYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DE HELE WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! TOLL!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Der Rudy?Daar gaat m'n plan om vroeg naar bed te gaan
Dan moet ik mijn mailtje naar mijn buren even herzienquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DE HELE WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! TOLL!
Metquote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
OH MIJN GOD!!!!!!!! RUDYYYYYYY YYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS
Ah, Corton zeker weer een hele week met z'n Foo Fighters-cd'tjes en -plakplaatjes aan 't spelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
OH MIJN GOD!!!!!!!! RUDYYYYYYY YYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, Corton zeker weer een hele week met z'n Foo Fighters-cd'tjes en -plakplaatjes aan 't spelen.
en met z'n klein Foo Fighertje bij een poster van Dave Grohl!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, Corton zeker weer een hele week met z'n Foo Fighters-cd'tjes en -plakplaatjes aan 't spelen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met z'n klein Foo Fighertje bij een poster van Dave Grohl!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met z'n klein Foo Fighertje bij een poster van Dave Grohl!
godsamme....De Staat ben ik vergeten!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef densmee het volgende:
#
DE STAAT FANTASTIC JOURNEY OF THE UNDERGROUND MAN
#
ELBOW GROUNDS FOR DIVORCE
#
JOVINK & DE VOEDERBIETELS WANNEER GEVEN WIJ DE STRIJD OP
#
JOVINK & DE VOEDERBIETELS LUIE FLIKKER
#
NORMAAL RENNEN OF STILSTOAN
#
PLACEBO ASHTRAY HEART
#
PLAIN WHITE T'S HEY THERE DELILAH
#
RAMMSTEIN ICH WILL
#
SAYBIA I SURRENDER
#
WHITE STRIPES 7 NATION ARMY
#
ROWWEN HEZE DE PEEL IN BRAND
#
ROWWEN HEZE NOVEMBER
#
ROWWEN HEZE VECHTE, VALLE EN OPSTOAN
Ik heb zo ongeveer willekeurig geklikt op liedjes wat ik wel enigzinds leuk vond en de nummers die ik graag in de lijst had gezien staan niet eens tussen de voorkeuren
jammer dat de sweatshop van 2011 isquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme....De Staat ben ik vergeten!
ach, hebben we over 10 jaar iets om in de 10's request te zettenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef densmee het volgende:
[..]
jammer dat de sweatshop van 2011 is
quote:
zou dat erg zijn?quote:
Waar in Overijssel woon je?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef densmee het volgende:
JOVINK & DE VOEDERBIETELS WANNEER GEVEN WIJ DE STRIJD OP
#
JOVINK & DE VOEDERBIETELS LUIE FLIKKER
#
NORMAAL RENNEN OF STILSTOAN
#
Ik heb zo ongeveer willekeurig geklikt op liedjes wat ik wel enigzinds leuk vond en de nummers die ik graag in de lijst had gezien staan niet eens tussen de voorkeuren
Amen!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de NOS ook nog meent aan die crap aandacht te moeten besteden.
nouja, dood hoeft ze niet...maar een droombaan elders zou prima zijn.quote:
over auteursrecht. Echt briljant hoe ze dat hebben aangepakt.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die was geweldig inderdaad! waar gaat het over?
Ik heb net keihard in een deuk gelegen op de bank!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
over auteursrecht. Echt briljant hoe ze dat hebben aangepakt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, dood hoeft ze niet...maar een droombaan elders zou prima zijn.
Dat klinkt wel boeiendquote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
over auteursrecht. Echt briljant hoe ze dat hebben aangepakt.
hans! ouwe rukker!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt wel boeiend. Heb net een half uur lang zitten fappen, maar eigenlijk was er weer bijzonder weinig op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |