Dat kunnen de halve zolen hier wel gebruikenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik las 'met nieuwe zool'.Goedenavond he
yupquote:Op maandag 24 januari 2011 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij wou mee motor ophalen/proefrit maken?
Voor jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het wordt naar alle waarschijnlijkheid de Nokia E72
Nicequote:Op maandag 24 januari 2011 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang de postbode het niet gapt wel
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een DeLock SD-CF adapter en de Eye-Fi Pro
David, BAM!quote:
Nee, geen ervaring, maar het schijnt achterlijk snel te zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ervaring ook? Zo ja, hoe bevalt het?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Goddomme, ik heb een webshop laten crashen
welke?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Goddomme, ik heb een webshop laten crashen
whehequote:
TUUT!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alles goed heerschert? KOEKWOUS
Okéquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze zitten in Nijverdal, dus als je ze even een schop wil geven graag
BOMBS ARE FALLING FROM THE SKYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MIDWAY! WE MEET AT MIDWAY! NAVAL WAAAAAAAAAAAAR!!!!! \m/
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
Hell Yeah fucking boer zoekt vrouw \m/
MOOOOOOOOOOOOOOOSHquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aces in Exile erachteraan, BEUKEN! \m/
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTT!!!!quote:
Suggesties:quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch maar Screaming Eagles \m/
Crack of the lightning splitting the ground
Thunder is sounding, artillery pounding
Wrath of the Nazi's cast on Bastogne
Facing their forces alone
ALOOOOOOOOOOOOONE \m/
quote:
IT bereikt de achterhoek?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
Verkeerde SD-CF converter besteld, dit was de micro SD versieMail gestuurd.
FAAL
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
Verkeerde SD-CF converter besteld, dit was de micro SD versieMail gestuurd.
FAAL
Jij ook meidquote:
Bier, douchen en slapen hier ook ja.quote:
gaat helemaal prima, druk bezig met schuren en plafonds wittenquote:
dacht ik tochquote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dacht ik tochheb flink wat hout in huis (kozijnen, schroten langs de trap etc.), dus flink wat te schuren... kameraden komen vanavond helpen en broertje gaat als het goed is vanmiddag bezig met vloerbedekking trekken
zeker!quote:
nee, ik heb een gewone navigatie systeem in de auto.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier die hun telefoon als navigatie voor in de auto gebruiken?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, ik heb een gewone navigatie systeem in de auto.![]()
kan ik de telefoon tenminste gewoon gebruiken voor het bellen![]()
rib uit je lijf?quote:
true! sterkte met wachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Donderdag ophalen, wachten duurt lang
Man, ik moest 3 WEKEN op m'n eerste auto wachten, dus zeur nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Donderdag ophalen, wachten duurt lang
ik kon mijn auto bij aankoop op 7 november 2009 gelijk meenemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, ik moest 3 WEKEN op m'n eerste auto wachten, dus zeur niet
wat voor auto heb je gekochtg ook dan?quote:
ik moest bij mijn 4e auto 4 of 5 weken wachten tot ik hem kon ophalen,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, ik moest 3 WEKEN op m'n eerste auto wachten, dus zeur niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
Drukke tijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef ACT-F het volgende:
Voor sommige mensen is het nog inderdaad ochtend
Heujquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef Assiej het volgende:
Speciaal voor Wouter
Mijn telefoon is onderweg naar mij toe![]()
![]()
Ze doen het voor je eigen bestwilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef Assiej het volgende:
Ben boos.
Ze willen de auto weg doen, mijn polo
en er een automaat voor kopen. lelijke yaris
waarvan we er al 1 hebben + de andere 2 auto's van ons zijn ook al automaat.
Graftaklui hier
ze willen jouw auto verkopen? die van jou is, ergo jij gekocht hebt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef Assiej het volgende:
Ben boos.
Ze willen de auto weg doen, mijn polo
en er een automaat voor kopen. lelijke yaris
waarvan we er al 1 hebben + de andere 2 auto's van ons zijn ook al automaat.
Graftaklui hier
Nee alle 3 de auto's zijn van mijn moeder maar het is ' mijn ' auto ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ze willen jouw auto verkopen? die van jou is, ergo jij gekocht hebt?
Dat vind ik dus ook,..quote:
bij wijze vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Assiej het volgende:
had ik net zo goed rijbewijs kunnen doen voor automaat (never of my lifemaar bewijze van)
Krijgen is leukerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
koop gewoon zelf een auto, zo duur zijn die ook weer niet
Zou het niet willen.quote:
Truequote:
Laat haar lekker in haar eigen auto rijden danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Assiej het volgende:
+ automaat is duurder weet ze wel maar ze vindt het fijner.....
Yesyesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
Uhuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat haar lekker in haar eigen auto rijden dan
Ze neemt de mijne elke dag mee naar het station en weer terug..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze heeft toch een eigen auto of niet?
Uhuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef ACT-F het volgende:
Dan wordt het lastig. De betaler beslist hč
naar de burgemeester?quote:
Woei, wedstrijdje?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik haal 'm ook op donderdag Jeffrey
hehe. Nee mooi dat je 'm op kan halen. Lekker toeren!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
hehe. Nee mooi dat je 'm op kan halen. Lekker toeren!
Nee, vind ik niet mooierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Juist. Hoef ik ook allemaal niet. Paar kleine dingetjes.
Zoals het volgende
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zo'n Amerikaans kenteken mag niet maar het ziet er wel een stuk fatsoenlijker uit.
Wel een verbetering toch?
knutselen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad
Ben echt zo donders blij
Neem donderdag denk ik de hele dag vrij om aan de wagen te knutselen
niet?quote:
dus nu non-stop op msn om de tijd in te halen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voldoe aan de TTHeb mn vorige PC laten maken, vanavond opgehaald dus alles is nieuw.
Éindelijk weer msnmaar nu heb ik geen geluid
Ik ben iig blij met deze 'schone' PC.
moet jij geen bier drinken?quote:
In de zombie-nation stylequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus nu non-stop op msn om de tijd in te halen?
Als je nou de volgende keer mij vraagt kan ik je misschien zo via teamviewer helpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voldoe aan de TTHeb mn vorige PC laten maken, vanavond opgehaald dus alles is nieuw.
Ik begin zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begin zoKanonne!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kanonschot. Ook leuk spul.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begin zoGoede zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wil wel een keer kijken of ik kan helpen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik laat een vriendin er naar kijken. Thnx iig en mocht ik je hulp alsnog nodig hebben laat ik het je wel weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil wel een keer kijken of ik kan helpen?
Jij ook bedankt maar vooralsnog niet nodig...hoop ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer mij vraagt kan ik je misschien zo via teamviewer helpen.
Jij installeert iets waardoor hij je webcam kan besturen, zo kan heel het team jou "viewen".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij ook bedankt maar vooralsnog niet nodig...hoop ik.al heb ik geen idee wat teamviewer is.
Whehe ik heb geen webcamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij installeert iets waardoor hij je webcam kan besturen, zo kan heel het team jou "viewen".
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat programma om mensen te begluren heeft wel bijna dezelfde naam.
Meatviewer
Ik zag dat net ook. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Is je pc wel goed? Ik zie vierkante blokjes bij je tekst.
De I van Iets en de J van jullie is een vierkantje.
nee, kon het programma zo niet vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand al begonnen met het cracken van de OV-chipkaart?
misschien dat je het morgen beter zietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Menschen, ik ga slapen. Ik wensch u allen een fijne voortzetting van deezen avond.
ik zou je pc maar weer terugbrengenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zag dat net ook. Nu niet meer.Ik hoop echt dat jullie nu niet gaan zitten etteren en me expres in de war willen maken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hahahahaaaa Wouter, wat ben jij ongelooflijk grappig............................. NOT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Net goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
naturel chips eten met een snee in een vinger is toch niet zo handig
volgende keer zal ik verder stangenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net goedHopelijk valt je vinger eraf.
Moet je vooral doen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgende keer zal ik verder stangen
en dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet je vooral doen..tot ik het zat ben.
* rulerofdeath gaat maar eens slapen met de staart tussen de benenquote:
You're gonna fucking bleed to death from a thousand tiny cuts \m/quote:
maak je wel een video?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You're gonna fucking bleed to death from a thousand tiny cuts \m/
Ja doeiiiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat maar eens slapen met de staart tussen de benen
Jeffrey en Wouter bedoel je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach Selma, we steken je maar wat de gek aan![]()
![]()
Dat vind ik eng. Da's net zoiets als wat Smegmanus eens aanbood en ik daar toen hartelijk voor heb bedankt. Geen meegeloer op mijn PC. Ik vertrouw dat gewoon niet.quote:Teamviewer is gewoon een programmaatje dat jij installeert en Daywalk3r controle over je PC geeft zodat hij uit kan vogelen wat er mis mee is
Tom Petty...die naam komt me bekend voor maar geen idee wat voor muziek dat is. Ouwe rock& roll?quote:np. Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance
al klinkt Last Dance with Mary Jane logischer, want dat zingen ze steeds![]()
Ik begonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jeffrey en Wouter bedoel je.
[..]
Tom Petty...die naam komt me bekend voor maar geen idee wat voor muziek dat is. Ouwe rock& roll?
Zie je goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zie ik dat nou goed en ben je een paar kilootjes aangekomen?![]()
Vak-P is zeker weer zo'n voetbal ding?
Justin krijgt billenkoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begon
Ik zou het geen rock & roll noemen, geen idee trouwens wat ik het WEL zou noemen, maar het klinkt gewoon lekker
Dan wel van Nicolequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Justin krijgt billenkoek![]()
![]()
Die naam ken ik wel maar weet niet welke muziek dat is.
Ik heb geen geluid op mn PCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan wel van Nicole
En lui kreng dat je d'r bent, ik link je wel naar youtube
TUUT!quote:
Een SE Xperia X10. Wou eigenlijk de Samsung Galaxy S, maar die was me te duur...quote:
quote:
hebben jullie een houder met zuignap voor aan het raam, of andere bevestiging?quote:
je wilt niet dat PSV de halve finales van de beker haalt zodat ze zich op de competitie kunnen richten?quote:
ik moest wel ff wennen omdat de Desire HD ook mijn eerste smartphone is, maar het went snelquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:06 schreef omearos het volgende:
Ik krijg een Samsung S5250hopelijk kan ik er mee werken
![]()
dat is misschien nog wel het belangrijkste vanavond, kijken hoe de verhouding tussen beide teams isquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; de beker kan me bar weinig interesseren inderdaad. Het gaat mij vooral om de krachtmeting tussen PSV en FCT vanavond. Als we winnen, is dat leuk, verliezen we, dan weten we dat we niet sterk genoeg zijn en beter ons best moeten doen
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FCT heeft vanavond een groot thuisvoordeel. Ben vooral benieuwd hoe PSV is na het verlies van Afellay en Reis.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)erriteerde_Berg.html
Astridquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef Assiej het volgende:
Koekoek![]()
Blijkt dat wij het hoogste abo hebben bij Ziggo maar een verkeerd modem hebben dus betalen wij veel terwijl we langzame snelheid krijgen van internet.
mongols
Hoi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef Assiej het volgende:
Koekoek![]()
Blijkt dat wij het hoogste abo hebben bij Ziggo maar een verkeerd modem hebben dus betalen wij veel terwijl we langzame snelheid krijgen van internet.
mongols
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Astridik zit nog te twijfelen over internet + tv van Ziggo of van KPN Glasvezel in mijn huis straks... nu nooit problemen met Ziggo bij m'n ouders thuis, maar glasvezel is voor hetzelfde geld meer snelheid en 2 tv-kastjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.
Je ziet het verkeerd. Andere mensen hebben een nieuwere modem gekregen waardoor ze voor hetzelfde geld meer snelheid krijgen.
Heequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.
Je ziet het verkeerd. Andere mensen hebben een nieuwere modem gekregen waardoor ze voor hetzelfde geld meer snelheid krijgen.
Ik zou gewoon bij Ziggo blijven. KPN.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Astridik zit nog te twijfelen over internet + tv van Ziggo of van KPN Glasvezel in mijn huis straks... nu nooit problemen met Ziggo bij m'n ouders thuis, maar glasvezel is voor hetzelfde geld meer snelheid en 2 tv-kastjes
Is toch echt zo, hoor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hee
Ja dat zal het zijn
ga jij straks voor me koken?
telefoon is ook nog van KPN, internet + tv wel van Ziggo; niks mee van doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:55 schreef Assiej het volgende:
[..]Remcoo!
Ja ik vind ziggo opzich matig....
we hebben tv + telefoon beiden apart van verschillende providers..
Glasvezel lijkt me ook veel beter
mooi mazzel hebben jullie zonder problemen
waar ga je stage lopen dan?quote:
maar internet van XS4ALL + tv van Ziggo (bijvoorbeeld) is haast net zo duur als glasvezel, terwijl dat stuk-ken sneller isquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zou naar XS4ALL gaan. Gewoon omdat het kan
Als die man zegt ' ik zie dat jullie een verkeerd modem hebben terwijl jullie een duur abo hebben? 'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch echt zo, hoor!
Andere keer kook ik voor je, oké?Vanavond ga ik eten bij vriending...
Anders wacht je nog even?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
telefoon is ook nog van KPN, internet + tv wel van Ziggo; niks mee van doen
glasvezel lijkt mij ook beter, voor zover ik weet zijn alle probleempjes van de opstart opgelost in Haaksbergen...
zal wel eens ff rondvragen aan kennissen die glasvezel hebben, hoe het nu gaat... en m'nhwoning is toch nog lang niet klaar, wordt wel maart/april voordat ik überhaupt iets aan ga vragenquote:
Ik zeg maar wat hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
telefoon is ook nog van KPN, internet + tv wel van Ziggo; niks mee van doen
glasvezel lijkt mij ook beter, voor zover ik weet zijn alle probleempjes van de opstart opgelost in Haaksbergen...
[..]
waar ga je stage lopen dan?
[..]
maar internet van XS4ALL + tv van Ziggo (bijvoorbeeld) is haast net zo duur als glasvezel, terwijl dat stuk-ken sneller is
De oude modem kon de (gratis) snelheidsverhoging niet aan, dus vandaar het nieuwe modem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
paar maanden terug hebben wij ook nieuw modem gekregen, geen idee of dat was omdat de snelheden omhoog gaan en het modem het niet aankon of dat het modem gewoon te oud was
Lijkt me een strak plan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal wel eens ff rondvragen aan kennissen die glasvezel hebben, hoe het nu gaat... en m'nhwoning is toch nog lang niet klaar, wordt wel maart/april voordat ik überhaupt iets aan ga vragen
Ik doelde meer op wat jij voor mij zou kokenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dinnetje gaat roti maken. Whatever that is. Op Google Images ziet het er wel lekker uit.
Wat vind je lekker dan? En nu niet zeggen: "WORST!"quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wat jij voor mij zou koken
Rotiiiii....
zelfde als je Guus Meeuwis vertaalt naar het Engels; krijg je Ronan Keatingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Juristenhumor; hoe rekent een jurist 1+1 uit?David. Die Golf he. Begint dat nummerbord met een 4 en heeft ie een ovalen uitlaat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
David. Die Golf he. Begint dat nummerbord met een 4 en heeft ie een ovalen uitlaat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |