Regelmatig en er draait weinig op de achtergrond, dat heb ik uitgeschakeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe vaak schoon jij je laptop op en hoeveel programma's draaien er bij jou op de achtergrond?
Van 't padje af, in de war.quote:
Haterquote:
Briljantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Briljant
Ik had ze alle 3.. Alles bij ex laten liggen toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik vind DM's maar irritantquote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
dm's duren trouwens langer dan eerst..![]()
iig het bericht dat ie verstuud is..
Mn ex heeft alles, behalve de auto, gekregen, alleen nu houdt ze al 6 maanden mn foto's afquote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ze alle 3.. Alles bij ex laten liggen toen
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Briljant
Me tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mjah, ik ga er ook niet moeilijk om doen, ex schoonzusje was Lion King verslaafd, dus mag ze ze houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ex heeft alles, behalve de auto, gekregen, alleen nu houdt ze al 6 maanden mn foto's afdat vind ik wat minder.
Ik snap nog steeds niet dat je dr alles gegeven hebt. Echt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ex heeft alles, behalve de auto, gekregen, alleen nu houdt ze al 6 maanden mn foto's afdat vind ik wat minder.
Ik zou daar echt heel moeilijk over doenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ga er ook niet moeilijk om doen, ex schoonzusje was Lion King verslaafd, dus mag ze ze houden
Oh sommige films moest ik perse terug hebben hoor, maar 't zusje was er kapotter om dat het uitging dan wij zelf.. Dus ik vond dat ze wel wat mocht houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou daar echt heel moeilijk over doenNiemand komt aan m'n films.
Nou, ik ben zelf enorme Lion King en Disney fan, dus die films zou ik echt nooit weg doen. Naar niemand niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh sommige films moest ik perse terug hebben hoor, maar 't zusje was er kapotter om dat het uitging dan wij zelf.. Dus ik vond dat ze wel wat mocht houden
Daar zit het verschil danquote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf enorme Lion King en Disney fan, dus die films zou ik echt nooit weg doen. Naar niemand niet.
Niet helemaal alles, maar de meeste spullen boeide me niet zo, zij had t uitgezocht grotendeels. En ik had mn eigen plekje toch al, ingericht en al. Ik kon het ook nergens kwijt dan had ik het moeten opslaan. Zaken als servies, pannen, etc heb ik uiteraard wel meegenomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je dr alles gegeven hebt. Echt niet.
Sorry, ik mocht haar broertje heel graag, maar daar ga ik dan even geen rekening mee houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh sommige films moest ik perse terug hebben hoor, maar 't zusje was er kapotter om dat het uitging dan wij zelf.. Dus ik vond dat ze wel wat mocht houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |