hier hebben we het net opgeruimd, alleen moet nog even een gat in een van mijn spijkerbroeken dichtenquote:
Ik wel, maar niet daar voorquote:
Smaken verschillen natuurlijk,maar muziek moet je voelenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman en ik zijn op elkaar gevallen vanwege een gezamelijke passie voor muziek. En dan houdt dat niet eens in dat we allebei hetzelfde leuk vinden, maar muziek is voor iedereen een andere ervaring.
quote:
Wat dat aangaat een goede opvoeding dusquote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwager is part time DJ en mijn zusje is boeker, mijn neefje is dan ook nu al een muziekfreakje
Dat ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk,maar muziek moet je voelen
Ik zou niet kunnen kiezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ja.
Ooit een vriendje gehad dat niks met muziek had. Ja, de foute 100, dat vond ie dan wel leuk.
Teksten luisterde hij niet en had er ook gewoon niks mee. Ik begrijp dat gewoon niet.
Ik zou ook niet hoeven twijfelen tussen doof of blind zijn,
Ik wel.. Liever doof, ik zou namelijk niet kunnen leven als ik niet maar kan rijden..quote:
Ik ben liever blind. Dan kan ik nog muziek luisteren en normaal met spraak communiceren. Als je doof bent, valt ook dat soort contact weg. Maar nooit meer muziek horen zou ik niet trekken,quote:
Machine is er nog mee bezigquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
niet te lang laten liggen, anders gaat het stinken
Of misschien loopt het vanzelf wel een keer weg.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
niet te lang laten liggen, anders gaat het stinken
Als je doof bent krijg je wel een beperking op je rijbewijsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel.. Liever doof, ik zou namelijk niet kunnen leven als ik niet maar kan rijden..
Als dove kan je wel dmv gebarentaal communiceren, niet veel mensen die dat kunnenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben liever blind. Dan kan ik nog muziek luisteren en normaal met spraak communiceren. Als je doof bent, valt ook dat soort contact weg. Maar nooit meer muziek horen zou ik niet trekken,
Maar deze hypothese slaat eigenlijk ook nergens op natuurlijk.
Mag je rijden als je doof bent?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel.. Liever doof, ik zou namelijk niet kunnen leven als ik niet maar kan rijden..
Nou... ik kan dus heel erg genieten van de natuur om me heen, van de dieren, mijn paard. Ik zou het heel erg vinden als ik dat allemaal niet kon zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben liever blind. Dan kan ik nog muziek luisteren en normaal met spraak communiceren. Als je doof bent, valt ook dat soort contact weg. Maar nooit meer muziek horen zou ik niet trekken,
Maar deze hypothese slaat eigenlijk ook nergens op natuurlijk.
So? Die heb ik toch wel, want brildragendquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je doof bent krijg je wel een beperking op je rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |