+1quote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
Liever één goed koksmes, dan een hele rits niet zulke goede.
So truequote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
Liever één goed koksmes, dan een hele rits niet zulke goede.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
ik gebruik altijd t koksmes van mn huisgenootje, ding is super fijn (maar was dan ook geen 20 euro)
Ik heb dat alleen met muziek...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt een autist als het om langetermijn herinneringen gaat.
Als ik erachter zou komen dat mijn huisgenoot mijn mes van 80 euro zou gebruiken had ik hem er ook aan geregen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
ik gebruik altijd t koksmes van mn huisgenootje, ding is super fijn (maar was dan ook geen 20 euro)
Het verschil is dat mijn broertje weet wat hij koopt vanwege z'n koks opleidingquote:Op maandag 24 januari 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat hij er trots op is, is het goed spul? Dan kan het nog steeds onhygiënisch zijn hoor..
Ik had vroeger messen van Victorinox. Die worden ook gebruikt om die beesten te slachten en ik was er altijd tevreden over. Ook niet zo heel duur.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
Het is misschien ook een goed idee om erbij te vertellen dat de messen alleen voor vlees gebruikt gaan worden
Absoluut. Ik probeer alleen maar mee te denken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
Daarom mag ik me toch nog wel oriënteren op de prijzen van verschillende sets?
Ze weet dat ik er goed mee om gaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik erachter zou komen dat mijn huisgenoot mijn mes van 80 euro zou gebruiken had ik hem er ook aan geregen.Zulk soort dingen had ik nooit uitgeleend.
Ik ga deze aan mn huisgenote vragen met mn verjaardag: http://www.horecastyle.nl/sabatier/koksmes-25-cm-cuisine/quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen klotemessen. Ooit, als ik geld heb, koop ik een goede
Met muziek heb ik dat ook heel erg. Ik zou zo een soundtrack of my life kunnen maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met muziek...
Het eerste nr wat ik draaide toen ik op mezelf ging wonen...
mn moeder stond nog in de deuropening met tranen in haar ogen afscheid te nemen
Mijn oma heeft nog steeds de messenset van de slagerij van vroeger, die dingen zijn nog zo scherp als toen ze nieuw waren. Dat wil pa dus ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger messen van Victorinox. Die worden ook gebruikt om die beesten te slachten en ik was er altijd tevreden over. Ook niet zo heel duur.
Dat weet ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Ik probeer alleen maar mee te denken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga deze aan mn huisgenote vragen met mn verjaardag: http://www.horecastyle.nl/sabatier/koksmes-25-cm-cuisine/
Ik denk dan haast dat dat Victorinox moet zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oma heeft nog steeds de messenset van de slagerij van vroeger, die dingen zijn nog zo scherp als toen ze nieuw waren. Dat wil pa dus ook.Maar ik weet niet meer welk merk het is. Ik vraag het wel als hij thuis is.
[..]
Dat weet ik wel
Ja muziekquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met muziek heb ik dat ook heel erg. Ik zou zo een soundtrack of my life kunnen maken.
Maar ja, muziek.
Ik zou het echt niet weten... Maar ze heeft werkelijk alles nog, de hakbijlen, de fileermessen, allesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dan haast dat dat Victorinox moet zijn.
Die is vergeleken met Zwilling nog te betalenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga deze aan mn huisgenote vragen met mn verjaardag: http://www.horecastyle.nl/sabatier/koksmes-25-cm-cuisine/
Beetman en ik zijn op elkaar gevallen vanwege een gezamelijke passie voor muziek. En dan houdt dat niet eens in dat we allebei hetzelfde leuk vinden, maar muziek is voor iedereen een andere ervaring.quote:
idd, bij Zwilling zou ik deze serie willen, mooie houten grepenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is vergeleken met Zwilling nog te betalen
Dat geld heb ik dus niet he...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, bij Zwilling zou ik deze serie willen, mooie houten grepen
http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/zwilling-twin-1731.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |