Maar 23 minuten!??! Dat duurt veels te langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja euh, geen flauw idee eigenlijk.![]()
Ommoord is natuurlijk niet "iets erbuiten", maar zelfs vanuit Ommoord duurt het maar 23 minuten om bij Beurs te zijn met de metro.
Het voordeel van de stad is nu juist dat je geen auto .nodig hebt om in het centrum te komen.:)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef dandybleu het volgende:
ha ach ja waar heb je nou tegenwoordig het centrum voor nodig? ja mischien voor de gezelligheid? maar ja je kan toch je auto niet parkeren en heel het land zit vol met bristols en kruidvatten enz enz dus ja daar hoef je niet het centrum voor in te gaan
Wel mooie appartementen, en ik zie nog wel eens iets moois van die wijk komen !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Asgard het volgende:
Klopt, prijzen vallen wel mee.
Ze durven wel voor nieuwbouw in Katendrecht minimaal 240k te vragen, dat is wel absurd.
Maar sowieso maakt het in Rotterdam niet superveel uit of je nou in het centrum woont of iets erbuiten, als je wilt kan je vanuit iedere plek wel makkelijk met het OV in het centrum zitten.
ha ik heb dus werkelijk bijna nix in de stad nodig..... pc onderdelen een keer in de twee jaar ofzo...dat wel......kleding kopen kan je bijna overal.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het voordeel van de stad is nu juist dat je geen auto .nodig hebt om in het centrum te komen.:)
Gezellig op een terrasje zitten weer niet.:)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik heb dus werkelijk bijna nix in de stad nodig..... pc onderdelen een keer in de twee jaar ofzo...dat wel......kleding kopen kan je bijna overal.....
Kan hier ook gewoon hoor. We hebben een grote La Place en tal van leuke restaurantjes en zelfs De Beer zit hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezellig op een terrasje zitten weer niet.:)
Ja, alleen wel klein.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wel mooie appartementen, en ik zie nog wel eens iets moois van die wijk komen !
Zat ff op Funda te kijken. Maar in Charlois betaal je in feite ook geen drol voor woningen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, alleen wel klein.
Aantal jaar geleden wilden wij daar ook wel wat kopen, maar het is gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt.
Katendrecht heeft wel potentie (vette locatie), maar dan moet er eerst wat gesloopt worden.
ha ha nee vind ik te duur vaak en ja als het mooi weer is ga ik vaak met mn kennissen naar het strand of bos en dan nemen we onze eigen drank en ha;pjes mee.....low budget dus.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezellig op een terrasje zitten weer niet.:)
Wanneer ben jij voor het laatst op Katendrecht geweest?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, alleen wel klein.
Aantal jaar geleden wilden wij daar ook wel wat kopen, maar het is gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt.
Katendrecht heeft wel potentie (vette locatie), maar dan moet er eerst wat gesloopt worden.
5 minuten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben ook in een kwartiertje in de stad
ik ook, oh wacht.............je woont bij dezelfde tramhaltequote:
Alleen jij woont richting Noorderhavekade. Daar ben ik trouwens voor een groot gedeelte opgegroeid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook, oh wacht.............je woont bij dezelfde tramhalte
Ik kijk er dagelijks tegenaan :pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst op Katendrecht geweest?Bijna alles is al gesloopt.
Is echt een leuke wijk aan het worden.
Is dat niet in kralingen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef SingleCoil het volgende:
En ik op de montessorischool aan de esschenburgsingel
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Asgard het volgende:
Maar sowieso maakt het in Rotterdam niet superveel uit of je nou in het centrum woont of iets erbuiten, als je wilt kan je vanuit iedere plek wel makkelijk met het OV in het centrum zitten.
Je hebt geen zin in een "alles?" vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.
Wordt aan gewerkt, daar wordt momenteel gerenoveerd, Wesgram wordt gesloopt, er blijft weinig meer over dat echt slecht is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik kijk er dagelijks tegenaan :p
De gebouwen tegenover Karwei o.a.
Nee, want het lijkt me duidelijk dat ik niet letterlijk alles bedoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in een "alles?" vraag?
Dan kun je ook gewoon alles intikken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, want het lijkt me duidelijk dat ik niet letterlijk alles bedoel.
Voor mij in zuid ook hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |