Dan moet hij zelf maar zwanger worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef MalaCocinera het volgende:
ik niet
de ''vader'' is mij kindernamen aan het sms'n
Of hij maakt ze maar lekker bij een ander. Met z'n Femke, IJsbrand, Zilver en Stormquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet hij zelf maar zwanger worden.
Grote familie in wording.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Of hij maakt ze maar lekker bij een ander. Met z'n Femke, IJsbrand, Zilver en Storm
zwanger dus inc schuldbekentenis!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef MalaCocinera het volgende:
ik niet
de ''dader'' is mij kindernamen aan het sms'n
Het lijkt hem reuze gezellig om 4 (!) kinderen te hebben, het liefst twee jongens en twee meisjes. Hij heeft allleen broer namelijkquote:
Ik mis nog "vlinder", in het lijstje "hippe namen waarmee je kind gepest gaat worden".quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Of hij maakt ze maar lekker bij een ander. Met z'n Femke, IJsbrand, Zilver en Storm
Inderdaad ''vlinder'', ''bloem'' wat een namenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mis nog "vlinder", in het lijstje "hippe namen waarmee je kind gepest gaat worden".
Wanneer kunnen we beschuit met muisjes komen eten?
Afro-americans zijn toch wel het 'mooiste' met de namen die ze hun kinderen geven. Naast zo'n beetje elke stad die je maar kan bedenken dingen als 'Chastity' of 'Destiny'. Vooral als het dan gaat om een 'Chastity' die opgroeit in the Bronx en zich daar dagelijks door de hele streetgang laat nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad ''vlinder'', ''bloem'' wat een namenIs er al een kind met de naam ''regenboog'' gesisgnaleerd
Emmercompascuum, eet je bord eens leeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Helmond, Dokkum, Oostvoorne en Drunen hebben jullie je tandjes al gepoetsd?
Echt zo'n typische vrouwenstreek. Ergens gaan werken en in de eerste maand zwanger wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gestuurd nadat ik er flauw ben gevallen
Nee man ik wilde een dagje ''betaald'' thuis zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Echt zo'n typische vrouwenstreek. Ergens gaan werken en in de eerste maand zwanger worden
Daar zul je een echte vent niet op betrappen, inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Echt zo'n typische vrouwenstreek. Ergens gaan werken en in de eerste maand zwanger worden
Denk dat je je daar best wel een beetje in vergistquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, ik denk dat het beter voor de mensheid zou zijn als de eindbeslissing tot het werpen van kinderen bij de mannen zou liggen
Denk het niet.. mijn gezinshoofd heeft nu soms al last van de gezinshoofdelijke verantwoordelijkheden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, ik denk dat het beter voor de mensheid zou zijn als de eindbeslissing tot het werpen van kinderen bij de mannen zou liggen
Yepquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, trouwens, is het parkeren bij het Erasmus/Sophia momenteel echt zo erg als beschreven in de Metro vanochtend?
Nee joh.... Niks mis mee hoe het is. Het is gods wil enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het prima als de mannen de eindbeslissing zouden krijgen, maar dan mogen de mannen ook het fysieke aspect voor hun rekening nemen.
'Verkeerschaos en lange files voor de parkeergarage op de Westzeedijk...'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Alicey het volgende:
Geen idee. Hoe beschreef de metro het vanmorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |