Ik ga morgen bellenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja voor een deurwaarder of een incassobureau heb je een overeenkomst nodig waar een partij zich niet aan houdt, dus daar heb je niks aan.
Een advocaat onderhandelt met je tegenpartij als er nog tot een overeenkomst gekomen moet worden over de inhoud daarvan![]()
En een advocaat doet niks wat jij niet wil hoor![]()
Opgelostquote:Jezus fuck Elies, doe dan een Chico en Baloe TT of zo![]()
Tis feest vandaag
Bel anders eerst even met het Buro voor Rechtshulp?quote:
Je bent denk ik geen vakbonds lid hé?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Bel anders eerst even met het Buro voor Rechtshulp?
Misschien kunnen ze je iemand aanbevelen o.i.d.
Nope. En Het Juridisch Loket is niet voor bedrijven (en dat ben ik in deze wel, want de aandelen zijn niet in mijn bezit, maar in bezit van mijn BV).quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Strega het volgende:
Je bent denk ik geen vakbonds lid hé?
Anders zou je de juridische lijn van de FNV kunnen bellen.
Ja, dan blijft er over wat Oh-Oh zegt...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. En Het Juridisch Loket is niet voor bedrijven (en dat ben ik in deze wel, want de aandelen zijn niet in mijn bezit, maar in bezit van mijn BV).
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben me uit mijn denk-draaikolkje geholpen
Ik heb net onze gezamelijke boekhouder een berichtje gestuurd. Zal mijn broer het zelfde berichtje sturen (dat ik niet blijf wachten tot ik een ons weeg en dat ik morgen ga bellen om de boel aan te zwengelen).
Ik heb net onze gezamelijke boekhouder een berichtje gestuurd. Zal mijn broer het zelfde berichtje sturen (dat ik niet blijf wachten tot ik een ons weeg en dat ik morgen ga bellen om de boel aan te zwengelen).
Bijna goedquote:
Wel heel bruut, maar ik heb het zelfde vermoedenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Strega het volgende:
Ja, dan blijft er over wat Oh-Oh zegt...
Ik ben ook bang dat hij je een loer wil draaien en dan kom je er niet goedschiks uit.
Beter een buitenstaander dan om hulp gevraagd
Go get him Elisaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben stukken slimmer (excuseer me), maar tegen niet reageren kan ik niet echt opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef asfalthooligan het volgende:
netjes oplossen is vaak nooit een optie
Het is net als oorlog voeren je tactiek al klaar hebben voor de vijand hem bedenkt en altijd een troef achter de hand hebben
Maar het blijft natuurlijk droevig dat het zo moet..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed
[..]
Wel heel bruut, maar ik heb het zelfde vermoeden![]()
Eigenlijk ook wel diepdroevig dat je ook nog geld uit moet geven om iets weg te kunnen geven
y know elisa ,maar de maatschapij is hard geworden tequote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben stukken slimmer (excuseer me), maar tegen niet reageren kan ik niet echt op
Goed zo, ik ga duimenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de advocaat al opgesnord
We kunnen het weer over leuke dingen gaan hebben
O'jee Indahaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef indaha het volgende:
Ja doe eens wat leuks want ik heb wel behoeft aan opvrolijking na minder goede ziekenhuisberichten vanmorgen.
Ik moest lachen, die Chico tochquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Pagan en Strega, mama zegt dat ik jullie moet bedanken:
[ afbeelding ]
Voor dat afschuwelijke kuthoedje:
[ afbeelding ]
Nou, uhm, bedankt he![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
geweldigquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Sjon beult m af jaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
't wordt echt al een oud snoetje, die B-daydog
Ja ik had wel even een dipje maar we gaan er gewoon positief tegenaan met z'n tweetjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
He gadver Indaha, wat een rotsituatie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja sommige katten houden daar helemaal niet van dat optillen door vreemden, de jongste van ons blaast dan gelijk en dan laten ze hem wel losquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt hier altijd terecht voor steun
Er zijn er jammer genoeg die hier goed kunnen indenken hoe jullie je momenteel voelen
Gisteren was er een vriendin op bezoek en vriend tilt Fire op die meteen heel erg begint te spinnen
Haar reactie: spint hij nou zo hard in de hoop sneller los gelaten te worden?
ik: jij hebt hem door
Fire: PIEP
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrolijk volgens GoogleIn jouw spoiler las ik: Sterkte... mooie kut! Ik dacht wtf, hoe weet jij dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dodge doet meteen alsof hij dood is, laat zich helemaal slap hangenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja sommige katten houden daar helemaal niet van dat optillen door vreemden, de jongste van ons blaast dan gelijk en dan laten ze hem wel los
Ja, hoe zou ik dat nou wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
In jouw spoiler las ik: Sterkte... mooie kut! Ik dacht wtf, hoe weet jij dat nou
Je hebt hem echt blij gemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
In december kies afgebroken en toen een noodvulling gekregen, die noodvulling hebben ze nu verwijderd en de kies gevuld. Maar ik ben gewoon een beetje bang voor de tandartsquote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen goed nieuws Senes?
Rossi zat weer vast in de gordijnen. Fijn dat het zo goed gaat met hem maar het is minder goed voor onze spullen
Waarom niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben geen showwaardige katten
Ow, ik moet ook nogquote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef senesta het volgende:
In december kies afgebroken en toen een noodvulling gekregen, die noodvulling hebben ze nu verwijderd en de kies gevuld. Maar ik ben gewoon een beetje bang voor de tandarts
Ik had de afspraak al een keer verzetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik moet ook nog
Sjeizz, wat een kutmaand
Fire is te klein en heeft witte en zware snorharenquote:
Witte en zwarte snorharen? Waarom kan dat niet dan? En Dodge is ook niet groot hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Fire is te klein en heeft witte en zware snorharen
Zorro is niet zwart en heeft geen pluimstaart meer
Rossi nouja daar hoef ik niks over te typen dat is wel duidelijk.
jammer dat het met jou nog niet lekker gaat, sterktequote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet nog steeds een afspraak maken maar dat stel ik ook steeds uit.
Ik hou er niet zo van en ben best wel bang nou ja ik weet het wel zeker dat mijn gebit momenteel erg lijdt.
Ik ga off het eten opzetten, plassen en
Ik hou ook niet van de tandarts, maar ben gelukkig wel zo slim om wel gewoon te gaan. Anders ben ik bang dat het alleen maar erger wordt: de angst en evt. pijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet nog steeds een afspraak maken maar dat stel ik ook steeds uit.
Ik hou er niet zo van en ben best wel bang nou ja ik weet het wel zeker dat mijn gebit momenteel erg lijdt.
Ik ga off het eten opzetten, plassen en
Pfoeh, pittige beslissing.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft geen pijn of last er van ,maar gaat toch proberen of alles operatief getrokken kan worden ivm zeer slechte kiezen
Moet je doen ik had ook een gebit nodig en heb in het ziekenhuis alles onder narcose laten trekken en werd wakker met het gebit in.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft geen pijn of last er van ,maar gaat toch proberen of alles operatief getrokken kan worden ivm zeer slechte kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik zou hem een aangetekende brief sturen, waarin je duidelijk maakt wat je precies van hem wil... en waarin je duidelijk maakt dat als je binnen X aantal dagen geen reactie hebt, je er een advocaat op zet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is het nou juist: hij reageert helemaal nergens meer op. Dus er is nog geen stuk, laat staan een getekend stuk
Heb je een RBV?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. En Het Juridisch Loket is niet voor bedrijven (en dat ben ik in deze wel, want de aandelen zijn niet in mijn bezit, maar in bezit van mijn BV).
Ik moet echt bekennen dat ik je heel bewonderenswaardig vind. Ik zou hem echt compleet uitkledenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed
[..]
Wel heel bruut, maar ik heb het zelfde vermoeden![]()
Eigenlijk ook wel diepdroevig dat je ook nog geld uit moet geven om iets weg te kunnen geven
Dat bericht heeft ie inmiddels gekregenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
Ik zou hem een aangetekende brief sturen, waarin je duidelijk maakt wat je precies van hem wil... en waarin je duidelijk maakt dat als je binnen X aantal dagen geen reactie hebt, je er een advocaat op zet.
Is geen dreigbrief, is een informatieve brief. Weet hij waar hij aan toe is. En reageert hij dan nog niet, dan zou ik er een advocaat op zetten. Maar goed, als hij daar ook niet op reageert is het enige wat je zou kunnen doen volgens mij een civiele procedure starten en hem dagvaarden.
Maar dan moeten er nog weer plaatjes in om het netjes te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
Maar als je de kiezen operatief laat trekken valt het onder de basisverzekering volgens mij
Aaaahwquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Serieusquote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Ik moet echt bekennen dat ik je heel bewonderenswaardig vind. Ik zou hem echt compleet uitkleden
Ja nee, geen dank joh. Beetje druk geweest vandaag, meer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
"Hoi Loveless, lang niet gezien"
"Leuk Loveless dat je zingt voor onze mormels"
"Nou Loveless hebbie het dan zo druk johquote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nee, geen dank joh. Beetje druk geweest vandaag, meer niet.
Vervelend zeg elieslaat je niet ondersneeuwen en doe wat je hart je ingeeft. Laat je iig niet gek maken, maar dat komt best goed volgens mij
Nou mijn vervanger is dus vandaag begonnen + 2 nog stagairs, dus beetje druk met inwerken enzo, en er kijkt dus de hele dag wel iemand over mn schouder, dus kan niet echt internetten enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Nou Loveless hebbie het dan zo druk johwat doe je allemaal"
"Ik snap het, veel succes er maar mee dan!"quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou mijn vervanger is dus vandaag begonnen + 2 nog stagairs, dus beetje druk met inwerken enzo, en er kijkt dus de hele dag wel iemand over mn schouder, dus kan niet echt internetten enzo.
Thanks! Gaat best lukkenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Ik snap het, veel succes er maar mee dan!"
Wat hij zegt ^quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ook na slijmen is ze nog een bitch hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga ff Oh-oh pbtje sturen, anders snappen jullie mij niet![]()
Maar oh-oh wel
Ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef indaha het volgende:
Ll volgens mij wordt het je een beetje veelpsst je praat tegen jezelf.
![]()
maar sterkte ermee en rustig aan he
Of ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef indaha het volgende:
Ll volgens mij wordt het je een beetje veelpsst je praat tegen jezelf.
![]()
maar sterkte ermee en rustig aan he
Wie, ikkequote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook na slijmen is ze nog een bitch hoor
Kookse en eetsequote:
Muizelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Muis006 het volgende:
Hoiii
Doen JJH en Ll een winterslaap? Ik heb ze al zolang niet zien posten.
Boerenkool met rookworst hier
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga me in foetushouding op bed in slaap huilen
Ik vind zuurkool echt jakkiebahquote:Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muizel![]()
Ik zat ook te twijfelen tussen b'kool en z'kool, maar de z'kool heeft gewonnen.
Betekent dat jouw... ook stinkt dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Z'kool stinkt maar mijn oa zei altijd: waar het stinkt is het warm
LOVELESS85!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Betekent dat jouw... ook stinkt dan?
Laat maar eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsss, nou dan niet hoor. Ik geef jou mijn laf en efekshun en jij hoeft ze nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nee laat nu maar...
het geeft niet hoor... ik ben niet boos ofzo.... gewoon.... een beetje gekwetst alleen.... teleurgesteld.... dacht dat ik meer betekende voor jullie
Ligt eraan wat er allemaal onder die efekshun valt, jennyquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsss, nou dan niet hoor. Ik geef jou mijn laf en efekshun en jij hoeft ze niet
Down boy!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er allemaal onder die efekshun valt, jenny
Nope. Niet meer. Gewoon trekken valt onder je tandarts verzekeringquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
Maar als je de kiezen operatief laat trekken valt het onder de basisverzekering volgens mij
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan een kunstgebit in een glas water op het nachtkastje?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
dat wil ik dus ook gewoon de hele zooi er uit en klaar
Er zijn ergere dingen lijkt mequote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
En dan een kunstgebit in een glas water op het nachtkastje?
Maar wat gaan ze dan doen na "de hele zooi er uit en klaar"?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef asfalthooligan het volgende:
tegenwoordig gebeurt dat amper meer apk
Oh, dan krijg je een Meccano-mond en moet je 's nachts je hoofd in een glas water plaatsenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Tegenwoordig heb je toch implantaten die komen gewoon vast in je kaak te zitten.
Nee, de eerste tijd wel maar nu zónder, geen pretje, ik zweer je, ik baal er van maar anderzijds, ben al die pijn en elende kwijt en de hele handel blijft netjes vastzitten, van nature omdat-ie past.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:04 schreef APK het volgende:
Zit dat dan nog vast met een kleefpasta ofzo?
Ik ben juist toen ik zwanger was van de oudste naar de tandarts gegaan omdat ik alles achter de rug wilde hebben als het kindje er was. Ik wilde namelijk wel een vast tandarts patroon hebben en niet mijn angst doorgeven aan de kleine. Joey is ook al vanaf drie maanden steevast mee geweest naar alle controles, net als Samara daarna. Ze zijn ook beiden gelukkig niet bang voor de tandarts.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel even met mijn eigen gebit doen. Maar ik ben bang voor de schade die ik nu wellicht heb opgelopen.
Wil je niet eng maken maar zo begon het bij mij ooit ook, telkens ontstekingen, dikke smoel etcetera, en als iemand een goed mondhygiene had was ik het wel, maar toch, stukje erfelijkheid en zo dus. Asfalt, vraag via te ta naar een parodontoloog/mondhygieniste, wordt vergoed maar de eerste standaard-onderzoeken met roentgen en zo weet ik niet, die moest ik zelf betalen toen...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is zelf zo dat ik zo hard ben op mezelf dat ik een kaak ontsteking niet eens merk,tot er 1 zegt dat ik net een hamster ben met zo,n dikke wang
Ben ik ff blij met mijn hub,de kanjer, die was er bij toen de handel eruit uit getrokken werd., hij kneep meer in mijn hand dan ik in de zijne. Ik voelde niks, was zwaar verdoofd in het gehele smoelwerk en helemaal en volkomen bij maar hij zag me daar zo liggen, zag elke tand er uitgetrokken worden en zat half in tranen om mij. Ik heb de liefste hub van héél Zuid-Hollandquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Kan het me voorstellen toen me ex dat ding in de plee had liggen en ik haar er zonder mee zag lag ik dubbel heeft wel een paar uur geduurt voor de slappe lach over was
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn er twee jarig, hoeraaaaaaaaaaaaaaaa
Dat kun je wel zien dat zijn zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Dat vinden wij allen zo prettig jaja,
en daarom zingen wij BLIJblijblij
Zij leven lang, hoera, hoera
Ze leheeeven lang, hoera hoera
Zij leven laaaaaaaaang hoera, hoera
lang zullen ze leven, lang zullen ze leven, lang zullen ze leven, lang zullen ze leven![]()
Als je terugleest is het best sneu hoor, hij zingt braaf een liedje en HOP! negeer-modusquote:
Nee, de vloer is nog niet klaar. En dat kan dan weer pas als het muurtje op de vide klaar is want er wordt nu gezaagd in die kamer (helaas, want ik wil het zo graag afmaken).quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Inmiddels in die mooie kamer of is die nog niet klaar?
Ja, hij is ook erg makkelijk. Hopelijk zeggen we dat ook nog als hij gaat puberenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben echt een makkelijk kind lijkt het wel Rewimo kan ik daar ook voor tekenen?
Naar welke film waren jullie geweest
Dan is wuppie nog een guppie, komt helemaal goed hoor, en ik leef ook met je mee!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou wuppie vindt mij nog steeds geen goede moeder denk ik.
Hij is best goed geluktquote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb eens even zitten loeren bij Rewimo onder haar blog "mooiste kind" en potdorie, het is idd bepaald geen lelijk kind)
lekker koppie
Jouw kind heeft nog geen ervaring, trekt nog wel bijquote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou wuppie vindt mij nog steeds geen goede moeder denk ik.
Nee. Was een eenmalige editie, jammer hè?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
jemig, Rewimo, heb je het recept goed bewaard
Kan me voorstellen dat je daar heel erg genoeg van hebt hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben datnu wel beu. Ik slaag niet voor deze test dus ben ik bang.
Daarom voel ik mij wel schuldig en mag ik dus niet klagen. Heel veel mensen willen dolgraag kinderen en die is het niet gegund en ik klaag er zo nu en dan over.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Had graag kinders willen hebben maar ze wilden niet komen. heb er vrede mee dus vergaap ik me aan andermans kinders en ben de ; surrogaat moeder/oma van alle voorbijkomende kinders![]()
Voordeel is, als ze vervelend zijn stuur ik ze lekker terug
O, dat komt ook nog welquote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
In 1 ding is het wel lief ik word niet beurs geschopt. Want ik voel nog helemaal niets.
Wie zegt er dat je niet mag klagen? Het is gewoon rot om je zoveel maanden zo beroerd te voelen. En juni duurt nog lang (en ik hoop echt dat het lang voor juni over is met de misselijkheid hoor).quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Daarom voel ik mij wel schuldig en mag ik dus niet klagen. Heel veel mensen willen dolgraag kinderen en die is het niet gegund en ik klaag er zo nu en dan over.
Nee hij slaapt nu, dus ik laat hem maar liggenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
nee, ben biet sentinmenti maar had wel graag willen weten hoe een kind van mijn hub en ik er uit had gezien...... Was ik inmiddels al oma geweest![]()
ach ja, je kunt niet alles hebben dus meiden, geniet, geniet en geniet
en breng ze maar naar mij toe als ze lastig ziojn, stuur ik ze gelijk weer terug
Lieverd, dat is onzin, hoezo schuldig voelen? Tjonge zeg, het komt bij wie het past en klagen doe je niet, je bent hoogzwanger en is niet gek dat je dan eventjes " potdikkemedorie" of zo zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daarom voel ik mij wel schuldig en mag ik dus niet klagen. Heel veel mensen willen dolgraag kinderen en die is het niet gegund en ik klaag er zo nu en dan over.
Dank jequote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Lieverd, dat is onzin, hoezo schuldig voelen? Tjonge zeg, het komt bij wie het past en klagen doe je niet, je bent hoogzwanger en is niet gek dat je dan eventjes " potdikkemedorie" of zo zegt![]()
Jij wordt vast de uitieme mams
Met een lading humor kom je de eerste 4 jaar wel doorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of je doet het zoals mijn schoonmoederquote:Op maandag 24 januari 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest niet ongerust worden het kon wel tot 21 wk duren.
placenta aan de voorkant en sterke buikspieren
Oh, ik dacht dat dat minimaal 12 jaar isquote:Op maandag 24 januari 2011 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met een lading humor kom je de eerste 4 jaar wel door
?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je doet het zoals mijn schoonmoeder
Ik weet niet of je dat wel wilt horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
We zitten hier nu op 10 en ja, hebben we nog steeds hard nodigquote:Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, ik dacht dat dat minimaal 12 jaar is
Volgens mij was het zelfs met beeld en al te volgen op een website.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:04 schreef Oognip het volgende:
Voor de Adele fans:
Vanavond wordt een concert van Adele live op de radio uitgezonde (zie www.adele.tv)
Nee, dat hoeft natuurlijk niet. Weet je iets van de zwangerschap(pen) van je eigen moeder?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonmoeder was met mijn vriend ook 9mnd misselijk inclusief spugen.
Ik verwacht dat het wel zo blijft.
Alleen de 1e 3mnd 's morgens spugen. Mijn zus is niet eens misselijk geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft natuurlijk niet. Weet je iets van de zwangerschap(pen) van je eigen moeder?
Ja volgens mij ook op die website, had nog maar half gekekenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs met beeld en al te volgen op een website.
Of ook op die website?
Ik ga met je mee, het moest zo bij ons zijn, geen kinders. Z;egen voor die kinders, gemis voor ons. Al denk ik wel dat die kinders een lieve moeder en vader hadden gehad maar ja, zónder is het makkelijk oordelen. al die toestanden waren ten koste gegaan van de kinders. Och, jammer dan, hou wel boel veel van de buurkinders dus surrogaat is ookquote:Op maandag 24 januari 2011 20:04 schreef nokwanda het volgende:
En ik ben dan misschien wel een zweefteef, maar ik geloof er echt in dat het dan zo moet zijn, al vroeg je er niet om. Blijkbaar is dit je gegeven en is het aan jou om er vreugde en geluk in te ontdekken, vroeger of later. Roze bril niet verplicht.
Nee, dat is zo. Maar je maakt meer kans dat je zwangerschap lijkt op die van je moeder dan van je schoonmoederquote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen de 1e 3mnd 's morgens spugen. Mijn zus is niet eens misselijk geweest.
Geen 1 zwangerschap is hetzelfde.
Dat snap ik qua buik lijk ik wel op mijn moeder. Daar zag je tot 7mnd niet zoveel. Ik ben nog lang geen 7mnd maar vergeleken met mijn zus heb ik een minibuik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Maar je maakt meer kans dat je zwangerschap lijkt op die van je moeder dan van je schoonmoeder
Het slaat hélemaal nergens op wat ik nou zeg maar toch, ter vergelijking: Ik wilden absoluut geen hond meer totdat Lotje ons om de oren werd gesmeten. we wilden géén hond, einde oefening. En tádá, daar kwam Lotje........quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb altijd wel een kinderwens gehad maar ben nu wel onzeker of ik wel een goede moeder zal zijn.
Dit kindje wilde gewoon erg graag komen en daar gaan wij gaan zeker alles doen wat binnen onze macht ligt om het een goede opvoeding en stabiele basis mee te geven.
Hun kind is nog niet geboren in februari als het klopt wel is ze erg beroerd dus niet veel online.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, heeft iemand iets van DML gehoord de laatste tijd? Ze moet bijna bevallen toch? Of heb ik iets gemist?
Aw ook al beroerdquote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hun kind is nog niet geboren in februari als het klopt wel is ze erg beroerd dus niet veel online.
Sowieso op qmusic.nlquote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs met beeld en al te volgen op een website.
Of ook op die website?
Vergeet de liefde niet. Dat is het allerallerbelangrijkste op de hele wereld.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb altijd wel een kinderwens gehad maar ben nu wel onzeker of ik wel een goede moeder zal zijn.
Dit kindje wilde gewoon erg graag komen en daar gaan wij gaan zeker alles doen wat binnen onze macht ligt om het een goede opvoeding en stabiele basis mee te geven.
Nou, het is wel echt raar!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Da's lastig, moet je alles achter elkaar door typen
Jup toevallig gezien en ze is nog niet bevallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, heeft iemand iets van DML gehoord de laatste tijd? Ze moet bijna bevallen toch? Of heb ik iets gemist?
Ja, erna!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tabatha is op tv
Komt Dating in the Dark ook nog?
Och jee wat sneu voor hemquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Tot zover Christans opleving. Hij heeft nu weer 39.6 en klaagt over oorpijn. Morgen dus maar even naar de huisarts
Ja, maar ik zit weer vloekend en tierend de helft te missenquote:
Oh, das kutquote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit weer vloekend en tierend de helft te missen![]()
Ik zou via wehkamp.nl even een navigatie apparaatje voor mijn zus bestellen, zij kan dat nu niet op het werk (ze werkt vanavond). Omdat die van haar kapot is en ze heeft hem van de week nodig.
Dus ik bestel dat ding, betaal via Ideal, betaalbevestiging in de mail, daarna klik ik op de Wehkamp site op 'betaling afronden' en dan kom ik weer in het betaalkeuze scherm en moet ik weer betalenTerwijl het al van mijn rekening af is, zie ik.
Kortom, bestelling is nu niet afgerond (staat ook niet bij Mijn Bestellingen) en wel betaald.
Ik ga morgen wel weer bellen![]()
/raas ende tier
Dat vind ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik vind echt niet 1 iemand leuk van Dating in the Dark
Enge mannen en rare vrouwen!
Dat hebben we allang gezienquote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan moet je eens zien wat voor enge vent ik ben
Ik hoop voor jou dat er iets verbeterd is bij hun klantenservice in vergelijking met drie jaar geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik annuleer dat ding telefonisch morgen wel, of ze breien het maar zo dat zij hem wel mag ophalen.
Whut?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahaha
Ik kijk nog tegen je op tombo![]()
Waarschijnlijk bedoelt hij die filosofische epistels die je hier altijd neerkwaktquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij die filosofische epistels die je hier altijd neerkwakt
Wellicht verwart hij je met mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?Zo groot ben ik toch niet?
Ik was die lange. Zwarte jas, lang donker haar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef asfalthooligan het volgende:
pfff wie is nu wie dan damn word echt oud
Ja dat hoop ik dan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat er iets verbeterd is bij hun klantenservice in vergelijking met drie jaar geleden
Jij profileert jezelf liever als dom blondje?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij profileert jezelf liever als dom blondje?
Ah, je wilt voetbalvrouw worden ipv een nieuwe baan zoekenquote:
Ik wilde het ook aan jou vragenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Bamba!
Tombo, misten we nou een uitslag van zo'n 'stel'?
Er zijn er toch maar twee in die woonkamer geweest? Of zit ik gewoon weer niet op te letten?
Eh, ik vind ze alletwee niksquote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Oh er zijn er twee
Mocht je ook kijken Tombo, ik bedoel die ene. Je ziet wel welke ik bedoel
Nee, een van die stellen is helemaal niet meer in beeld geweest he?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde het ook aan jou vragen
Die met die schmink is heul niet geweest!
En deze dokter?![]()
![]()
Ja, die haren, het is nog een jochie!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, een van die stellen is helemaal niet meer in beeld geweest he?
En ja, bij nader inzien is deze dokter ook vreselijk
Maar die andere is nog veeeeeeeel enger!
Brrr. idd!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Jeeeeeeeeezus fuck, wat een enge kerel bij Millionair Matchmaker![]()
Dan kan je nog 400 miljoen hebben... in nog geen 400 miljoen jaar!
Ik zag die dokter van veraf, maar van dichtbijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die haren, het is nog een jochie!
Hij wil alleen niksquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Wat leuk BambaAltijd tof om leuke foto's te hebben.
Oh, ze gaat een make over bij hem doen
Jaaaaaaaaaa, ze vindt zijn haar ook ruk!
Nou, dat kinimplantaat sloeg ook helemaal nergens op natuurlijk.quote:
Zit ik daar die hele aflevering voor te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Tombo, misten we nou een uitslag van zo'n 'stel'?
Er zijn er toch maar twee in die woonkamer geweest? Of zit ik gewoon weer niet op te letten?
Zat jij ook te kijken ja?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit ik daar die hele aflevering voor te kijken![]()
Ja, ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat jij ook te kijken ja?
Dat was nou net het stel waar ik wel benieuwd naar was of dat wat werd
Dat kinimplantaat noemde ze alleen zodat hij de rest niet zo erg meer vond volgens mijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat kinimplantaat sloeg ook helemaal nergens op natuurlijk.
Fuck her, dat zou ik ook niet doen
Hij denkt 'Potver, heb ik 400 miljoen, is het nog niet goed genoeg'
Dáár! Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Zat jij ook te kijken ja?
Dat was nou net het stel waar ik wel benieuwd naar was of dat wat werd
Wow! Wat staat ie er lekker opquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Bamba het volgende:
Even snel dan, svp niet quoten, ik haal ze zo weer weg...
Zien jullie nou ook van die rare tekentjes als je een streepje op een letter zet?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dáár! Ik ook
Wel sneu van die rossige knul; kan hij er wat aan doen dat ie rood haar heeft
Ik vond zn hele uiterlijk niks, niet alleen zn haarquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zien jullie nou ook van die rare tekentjes als je een streepje op een letter zet?
Ik krijg wiebertjes met een vraagteken er in
En ja dat was wel sneu ja, dat vond ze zelf ook wel. Maar als je al zeker weet dat dat uiterlijk je tegen gaat staan kan je er maar beter niet aan beginnen ook
Nope; all is wellquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Zien jullie nou ook van die rare tekentjes als je een streepje op een letter zet?
Ik krijg wiebertjes met een vraagteken er in![]()
Ja, da's ook weer zoquote:En ja dat was wel sneu ja, dat vond ze zelf ook wel. Maar als je al zeker weet dat dat uiterlijk je tegen gaat staan kan je er maar beter niet aan beginnen ook
Ik ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond zn hele uiterlijk niks, niet alleen zn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |