Ik ga morgen bellenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja voor een deurwaarder of een incassobureau heb je een overeenkomst nodig waar een partij zich niet aan houdt, dus daar heb je niks aan.
Een advocaat onderhandelt met je tegenpartij als er nog tot een overeenkomst gekomen moet worden over de inhoud daarvan![]()
En een advocaat doet niks wat jij niet wil hoor![]()
Opgelostquote:Jezus fuck Elies, doe dan een Chico en Baloe TT of zo![]()
Tis feest vandaag
Bel anders eerst even met het Buro voor Rechtshulp?quote:
Je bent denk ik geen vakbonds lid hé?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Bel anders eerst even met het Buro voor Rechtshulp?
Misschien kunnen ze je iemand aanbevelen o.i.d.
Nope. En Het Juridisch Loket is niet voor bedrijven (en dat ben ik in deze wel, want de aandelen zijn niet in mijn bezit, maar in bezit van mijn BV).quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Strega het volgende:
Je bent denk ik geen vakbonds lid hé?
Anders zou je de juridische lijn van de FNV kunnen bellen.
Ja, dan blijft er over wat Oh-Oh zegt...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. En Het Juridisch Loket is niet voor bedrijven (en dat ben ik in deze wel, want de aandelen zijn niet in mijn bezit, maar in bezit van mijn BV).
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben me uit mijn denk-draaikolkje geholpen
Ik heb net onze gezamelijke boekhouder een berichtje gestuurd. Zal mijn broer het zelfde berichtje sturen (dat ik niet blijf wachten tot ik een ons weeg en dat ik morgen ga bellen om de boel aan te zwengelen).
Ik heb net onze gezamelijke boekhouder een berichtje gestuurd. Zal mijn broer het zelfde berichtje sturen (dat ik niet blijf wachten tot ik een ons weeg en dat ik morgen ga bellen om de boel aan te zwengelen).
Bijna goedquote:
Wel heel bruut, maar ik heb het zelfde vermoedenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Strega het volgende:
Ja, dan blijft er over wat Oh-Oh zegt...
Ik ben ook bang dat hij je een loer wil draaien en dan kom je er niet goedschiks uit.
Beter een buitenstaander dan om hulp gevraagd
Go get him Elisaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben stukken slimmer (excuseer me), maar tegen niet reageren kan ik niet echt opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef asfalthooligan het volgende:
netjes oplossen is vaak nooit een optie
Het is net als oorlog voeren je tactiek al klaar hebben voor de vijand hem bedenkt en altijd een troef achter de hand hebben
Maar het blijft natuurlijk droevig dat het zo moet..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed
[..]
Wel heel bruut, maar ik heb het zelfde vermoeden![]()
Eigenlijk ook wel diepdroevig dat je ook nog geld uit moet geven om iets weg te kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |