neemt alleen maar ruimte in in je kast waarschijnlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaIk wil eigenlijk nog van die patatbakjes van steen, al denk ik niet dat ik die ook daadwerkelijk ga gebruiken
.
daareom altijd in een bakje, en niet een zakjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik eet het meestal ook met mes en vork, hou niet zo van al die saus aan mijn vingers
whut?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef asfalthooligan het volgende:
roert met pennen sleutels schroevedraaiers enz
zelsf koffie drinken uit de dop van een spuitbus
maakt flesjes bier overaal aan open
en ga zo maar door
ja maar toch...ik kan geen patat eten zonder saus aan mijn vingers te krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
daareom altijd in een bakje, en niet een zakje
Breek je weer iemand zijn fok hartquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar.... jij bent NU niet mijn doelgroep
Witlof, das pas lang gelden.. Maar wel gekookt, niet uit de oven met ham en kaas ofzo..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
Ik lust alleen geen witlof. Al zou ik het uit beleefdheid wel opeten als iemand het mij voorschotelt.
Eten wat de pot schaft hè
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt!![]()
Inderdaad. Want ik heb nog niet genoeg zooiquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemt alleen maar ruimte in in je kast waarschijnlijk
Witlof lustte ik vroeger nooit, maar nu vind ik het juist lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
Ik lust alleen geen witlof. Al zou ik het uit beleefdheid wel opeten als iemand het mij voorschotelt.
hier hetzelfdequote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
das ook t enige wat ik echt met moeite wegkrijg, zelfs met een berg kaas en ham vind ik het echt niet lekker.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
Ik mag hopen dat mensen dat met regelmaat uit zichzelf doen en niet alleen in dure restaurants.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, Bourgondisch wordt gebruikt om aan te geven dat er genoten wordt van het leven.
Wel roze dan, natuurlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Want ik heb nog niet genoeg zooi
Nee, maar wel vanmorgen keihard gesportquote:
Juist wel uit de oven, is veel lekkerder dan gekooktquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Witlof, das pas lang gelden.. Maar wel gekookt, niet uit de oven met ham en kaas ofzo..
lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik eet trouwens broccoli met kip uit de oven en nog iets. Gebakken aardappels ofzo.
Dan is het goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar wel vanmorgen keihard gesport
die papieren zakken vind ik helemaal brrr, soms eet ik het wel eens hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
daareom altijd in een bakje, en niet een zakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |