de meeste wel. Wa tis dus echt nooit eet van de AH zijn die oosterse wikmaaltijden, die heb ik 1x gekocht en alleen van de geur ging ik over mijn nekquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die stamppotjes van AH zijn ook wel te doen. Althans, de boerenkool en de broccolistamppot. Zuurkool kan beter.
En de spinazie/aardappeltjes/cordon bleu is ook wel eetbaar
dat is gewoon goedkope opvulling idd, ijskoude aardappelen onderin die bakken, yukquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Enige 'kant-en-klaar' maaltijd die ik regelmatig eet, is een maaltijdsalade. Maar dan wel die zonder pasta, of aardappelen oid, want dat is gewoon ranzig.
Ik wilde van de week de Spruitjes proberen.. Maar niet gedaan..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die stamppotjes van AH zijn ook wel te doen. Althans, de boerenkool en de broccolistamppot. Zuurkool kan beter.
En de spinazie/aardappeltjes/cordon bleu is ook wel eetbaar
Heb het gister maar 'even' gedaan terwijl het eten opstond. Ik had geen schaaltjes en bekers meerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en we weten hier hoe graag je dat doet
ik wilde volgende week zeggen, maar dat wordt lastig gok ik?quote:
Koken vind ik leuk, maar niet voor mij alleen. Dus als ik weinig tijd heb en/of geen zin om te koken, sta ik mezelf wel eens zo'n maaltijd toe. Is iig voedzamer dan een pizza of alleen brood ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, bah. Ik eet ook omdat ik gewoon gek op lekker eten ben. Ik sta liever even in de keuken om iets lekkers te maken dan die maaltijden. Zit ook veel te veel zout in vaak.
Ik wil nog weleens wat aankloten hoor. Maar ik vind taarten bakken leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
volgens mij lijken we wel op elkaar. Ik heb 1x voor mezelf gekookt omdat ik anders geen eten zou hebbenmaar als het kan is het magnetron maaltijd van de AH
Volgende week is geen probleem hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wilde volgende week zeggen, maar dat wordt lastig gok ik?
Dat, en als je er een beetje handig in bent kost het doorgaans niet meer dan een half uurtje.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
Ik eet ook omdat ik gewoon gek op lekker eten ben. Ik sta liever even in de keuken om iets lekkers te maken dan die maaltijden.
je moet me al helemaal geen taarten laten bakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens wat aankloten hoor. Maar ik vind taarten bakken leuker
Spinazie met geitenkaasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Enige 'kant-en-klaar' maaltijd die ik regelmatig eet, is een maaltijdsalade. Maar dan wel die zonder pasta, of aardappelen oid, want dat is gewoon ranzig.
HDMI aansluiting, 3,5mm jack, usb, minimaal 16 maar liever 32gb geheugen, +/-10" goede accu duur en bij voorkeur ergens tussen de 400 en 500 euro. Het is voornamelijk voor films/muziek, vrije tijd internetten (fokken), skype (als dat kan, nog niet uitgezocht), en email.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja wat zijn je prioriteiten, wat wil je erop doen, hoeveel ben je bereid te besteden..enz.
Skype kan vaak wel, even headsetje aansluitenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HDMI aansluiting, 3,5mm jack, usb, minimaal 16 maar liever 32gb geheugen, +/-10" goede accu duur en bij voorkeur ergens tussen de 400 en 500 euro. Het is voornamelijk voor films/muziek, vrije tijd internetten (fokken), skype (als dat kan, nog niet uitgezocht), en email.
mooiquote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende week is geen probleem hoorIk kan alleen vrijdags niet
Ja, ik heb een usb headsetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Skype kan vaak wel, even headsetje aansluiten
V600quote:
Dat snap ik helemaal. Toen ik alleen woonde, ging ik vaak op zondag koken voor de vriezer. Dus heel veel maken van bijv pasta, of stamppotten, kleine ovenschaaltjes met ovenschotel/lasagna voor 1 persoon en dan in de vriezer.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koken vind ik leuk, maar niet voor mij alleen. Dus als ik weinig tijd heb en/of geen zin om te koken, sta ik mezelf wel eens zo'n maaltijd toe. Is iig voedzamer dan een pizza of alleen brood ofzo.
Dat is nog beter inderdaad!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
dat is gewoon goedkope opvulling idd, ijskoude aardappelen onderin die bakken, yuk
ga zometeen lekker zelf n maaltijdsalade maken
Wanneer mag ik komen proeven?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens wat aankloten hoor. Maar ik vind taarten bakken leuker
Is HIMYM nou leuk? Of moet je echt van dat soort series houden?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barney_Stinson
http://nl.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
Dat doe ik ook vaak. Enorme pan pastasaus maken, hoef ik later alleen even op te bakken en wat pasta bij te kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Toen ik alleen woonde, ging ik vaak op zondag koken voor de vriezer. Dus heel veel maken van bijv pasta, of stamppotten, kleine ovenschaaltjes met ovenschotel/lasagna voor 1 persoon en dan in de vriezer.
Kwam ik 's avonds thuis, zooi in de magnetron, en klaar! lekker eten en tig keer goedkoper.
Maar voor jezelf koken is idd een stuk minder leuk.
Nee, die speelt in maar een paar afleveringenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is HIMYM nou leuk? Of moet je echt van dat soort series houden?
1 van de personages wordt gespeeld door een actrice uit that 70's show, dat weet ik dan weer wel..
Die rol is heel klein, komt maar heel af en toe naar voren.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 van de personages wordt gespeeld door een actrice uit that 70's show, dat weet ik dan weer wel..
GMTAquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die speelt in maar een paar afleveringen
Ik gooi mn etensresten uit de vriezer/koelkast altijd toch nog even weer in de pan, is veel lekkerder dan de magnetronquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Toen ik alleen woonde, ging ik vaak op zondag koken voor de vriezer. Dus heel veel maken van bijv pasta, of stamppotten, kleine ovenschaaltjes met ovenschotel/lasagna voor 1 persoon en dan in de vriezer.
Kwam ik 's avonds thuis, zooi in de magnetron, en klaar! lekker eten en tig keer goedkoper.
een mac valt dan snel af denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HDMI aansluiting, 3,5mm jack, usb, minimaal 16 maar liever 32gb geheugen, +/-10" goede accu duur en bij voorkeur ergens tussen de 400 en 500 euro. Het is voornamelijk voor films/muziek, vrije tijd internetten (fokken), skype (als dat kan, nog niet uitgezocht), en email.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. Enorme pan pastasaus maken, hoef ik later alleen even op te bakken en wat pasta bij te koken
Vorige week heb ik meerdere malen voor 3 of meer personen gekookt, en ik stond echt weer met plezier in de keuken. Hier alleen thuis heb ik dat eigenlijk nooit
HIMYM was ooit, jaren geleden toen het net nieuw was aardig grappig. Maar het is gewoon een friendsvariant. En minstens zo overrated als the Big Bang theory.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n bakpakket van dr Oetker viel tegen
Alleen maar oliebollenmix?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n bakpakket van dr Oetker viel tegen
Net als Amber uit housequote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Yuki het volgende:
Die rol is heel klein, komt maar heel af en toe naar voren.
Ik gooi etensresten altijd gelijk in de kliko.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik gooi mn etensresten uit de vriezer/koelkast altijd toch nog even weer in de pan, is veel lekkerder dan de magnetron
Van koken wordt ik rustig, het werkt ontspannend. Ik moet me er dan alleen wel toe zetten, maar als ik eenmaal bezig ben loopt het uit de hand en ga ik toch weer sausjes erbij maken en nog meer meuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. Enorme pan pastasaus maken, hoef ik later alleen even op te bakken en wat pasta bij te koken
Vorige week heb ik meerdere malen voor 3 of meer personen gekookt, en ik stond echt weer met plezier in de keuken. Hier alleen thuis heb ik dat eigenlijk nooit
Dat is dus het probleem, ze voldoen allemaal wel, maar ik ben wel een zeikerd, zeker als ik zoveel geld uit geef. En voor die prijs kan een mac niet inderdaad, al zou ik dan nog wel bereid zijn wat meer uit te geven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
een mac valt dan snel af denk ik![]()
En de dingen die jij wilt doen, tja dat kan bijna iedere netbook dnek ik wel. Internetten en mailen. Alleen dan moet je toch denk ik naar oa. beeldkwaliteit kijken
Kwarktaart, aardbeiensaus en vanillesuiker en nog ietsquote:
Waar is het mee te vergelijken dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die rol is heel klein, komt maar heel af en toe naar voren.
En ik vind HIMYM echt heel erg leuk. Maar het moet wel je smaak zijn denk ik.
[..]
GMTA
Ik maak heel weinig en eet het gewoon opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gooi etensresten altijd gelijk in de kliko.
Vond ik niet toen ik net op mezelf wonen. Gewoon lekker zelf kiezen, geen gejank van mijn ex die niks vrat.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
Zit Amber er ook in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Friends. Sort of.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar is het mee te vergelijken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |