doet mijn ma wel eens als haar inspiratie om te koken op is, dan mixed ze echt van alles wat er is, en er komen soms nog wel redelijke maaltijden uit maar soms nou..dan maak ik maar even een boterham voor mezelfquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon alles lekker door mekaar pleuren heerlijk
Wat eten betreft gaat mijn voorkeur uit naar Frans, Italiaans, Spaans en Aziatisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dol op hollandse pot.Dat eet ik echt het liefst.
Ben sowieso gek op koken en lekker eten, maar van huis uit niet gewend om veel te proeven, dus ik belemmer mezelf daarin wel soms qua keuzevrijheid, dat vind ik soms wel jammer. Maar dat wordt ook met de jaren beter.
Stsmpen is prakken voor gevorderden.quote:
Iedere gek zijn gebrekquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo'n idioot die haar gekookte aardappels in stukjes snijdt.
Ik snij mijn brood ook in stukjes en eet dat vaak ook met mes en vork. Ben nogal gedrilld vroeger qua etiquette.
ik snij mijn aardappel ook altijd in stukjesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snij mijn brood ook in stukjes en eet dat vaak ook met mes en vork. Ben nogal gedrilld vroeger qua etiquette.
Same herequote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat eten betreft gaat mijn voorkeur uit naar Frans, Italiaans, Spaans en Aziatisch.
Ja, maar dat is anders. Dat gebeurt al in de pan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stsmpen is prakken voor gevorderden.
Het is geen gebrek. Je kan mij overal neerzetten, tafelmanieren heb ik hoe dan ook. Daar ben ik mijn ouders heel dankbaar voor.quote:
idioot? idioten prakken het. en de mongolen pakken er daarna een lepel bijquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus jou meenemen naar een Bourgondisch restaurant gaat voor trauma's zorgen bij jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is geen gebrek. Je kan mij overal neerzetten, tafelmanieren heb ik hoe dan ook. Daar ben ik mijn ouders heel dankbaar voor.
Hete bliksemquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het enigste wat ik wel lekker vind is boerenkool, andijvie stampot en hutspot. En hete bliksem.
Verder hoeft gewoon de standaard gekookte groenten, aardappels en vlees en prakken maar niet zo van mij
Zo denk ik er nou ook over rival!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
idioot? idioten prakken het. en de mongolen pakken er daarna een lepel bij
Nette mensen snijden dat in stukjes en eten het met mes en vork!
dan vraag ik mij nu alleen af waarom wij het dan doen
Hete bliksem.. Was dat niet die natte brij met stukjes vlees erin?quote:
Ik eet niet snel met mijn handen nee. Zeker niet in een restaurant.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jou meenemen naar een Bourgondisch restaurant gaat voor trauma's zorgen bij jou?
Appel/Ui/Aardappelstamppot.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hete bliksem.. Was dat niet die natte brij met stukjes vlees erin?
als ik voor mezelf spreek, alleen aan tafel danquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over rival!
Wij zijn gewoon sophisticated.
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
Ben nogal gedrilld vroeger qua etiquette.
geloof t nietquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hete bliksem.. Was dat niet die natte brij met stukjes vlees erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |