quote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Je ging toch bakken? Gekookte patat en hamburgers lijken me niet zo lekker...
Ik had dat vroeger als kind ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Ook al hou je niet van boerenkool, dan vind je die van mij alsnog lekker!
Maar dan heel krom geformuleerd.
Ik ben ook lastig met eten, maar meestal proef ik wel na enig aandringenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
Beetman is een lieve schat hoor, maar op eetgebied is hij eh.. wat lastig soms.
Toen ik thuiswoonde vond ik mijn moeder een geweldige kok. Tot ik zelf leerde koken.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger als kind ook.
Thuis hoefde ik geen boerenkool.
Maar oma noemde het gewoon anders en dan at ik het wel.
Nou kon oma ook wel veel beter koken dan mijn moeder natuurlijk
Ik ben dan weer heel makkelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook lastig met eten, maar meestal proef ik wel na enig aandringen
Ik niet eigenlijk, maar boerenkool is nu net één van die dingen die ik niet blief.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
Beetman is een lieve schat hoor, maar op eetgebied is hij eh.. wat lastig soms.
Oh ik juist wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer heel makkelijk.
Proef alles, en vind het ook nogal snel wel lekker.
Heb alleen helemaal niks met de hollandse keuken
en mn moeder vind vooral ook dat ze zelf ook goed kan kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik thuiswoonde vond ik mijn moeder een geweldige kok. Tot ik zelf leerde koken.
Wat een crap zette zij ons eigenlijk voor soms.
Af en toe vind ik het wel lekker, dan krijg ik zo'n bui dat ik het wilquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer heel makkelijk.
Proef alles, en vind het ook nogal snel wel lekker.
Heb alleen helemaal niks met de hollandse keuken
Het enigste wat ik wel lekker vind is boerenkool, andijvie stampot en hutspot. En hete bliksem.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel lekker, dan krijg ik zo'n bui dat ik het wil
Ben ook gek op koken, en dan het uitproberen van andere dingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dol op hollandse pot.Dat eet ik echt het liefst.
Ben sowieso gek op koken en lekker eten, maar van huis uit niet gewend om veel te proeven, dus ik belemmer mezelf daarin wel soms qua keuzevrijheid, dat vind ik soms wel jammer. Maar dat wordt ook met de jaren beter.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dol op hollandse pot.Dat eet ik echt het liefst.
Ben sowieso gek op koken en lekker eten, maar van huis uit niet gewend om veel te proeven, dus ik belemmer mezelf daarin wel soms qua keuzevrijheid, dat vind ik soms wel jammer. Maar dat wordt ook met de jaren beter.
Hollandse pot, en vooral wel prakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
En eten prakken! Ondenkbaar, dat zul je mij dus nooit zien doen.
En je voorliefde voor stamppotten dan? Allemaal gerechten waar prakken tot een kunst is verheven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
En eten prakken! Ondenkbaar, dat zul je mij dus nooit zien doen.
Ik ben zo'n idioot die haar gekookte aardappels in stukjes snijdt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hollandse pot, en vooral wel prakken![]()
Dat is al gestampt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je voorliefde voor stamppotten dan? Allemaal gerechten waar prakken tot een kunst is verheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |