Van dat linkse, langharige, werkschuwe krakerstuig.quote:
Leuk! Doelwitten voor legeroefeningen!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg net een mailtje dat hier dierenactivisten voor de deur kunnen staan binnenkort. Gezellig
Ja, vind je ze niet geweldig? Doen ze ook eens wat nuttigs van onze centen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
Van dat linkse, langharige, werkschuwe krakerstuig.
Waar kunnen we binnenkort gaan lachen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg net een mailtje dat hier dierenactivisten voor de deur kunnen staan binnenkort. Gezellig
Doodgaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, vind je ze niet geweldig? Doen ze ook eens wat nuttigs van onze centen.
Ik kots echt op dat soort volk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ze toch zo begaan zijn met het milieu, laat ze dan het zwerfafval ed opruimenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is beneden hun stand want ze hebben gestudeerd of zijn nog studerende uiteraard e.o.a. kansloze alpha studie waar geen droog brood mee te verdienen valt dus nee, dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
Als ze toch zo begaan zijn met het milieu, laat ze dan het zwerfafval ed opruimen
"Discussies"quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toen in de Coffeeshop werkte. Daar hing ook veel van dat krakerstuig rond.
Waren leuke discussies.
Hence the smiley.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Discussies"
Yeah, sure, alsof met dat soort mensen te praten valt..
Churchill zei het al, de nieuwe facisten zullen zich anti-facisten AFA noemen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
"Discussies"
Yeah, sure, alsof met dat soort mensen te praten valt..
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik had uien van mijn moeder gekregen, wat een monsterdingen! Dat gaan some big ass onion rings worden!
![]()
Maar nu koken dus
Half uurtje, ga je dat redden?quote:
Mijn rijstijl?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half uurtje, ga je dat redden?
Het wordt krap maar ik ga mn best doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half uurtje, ga je dat redden?
dat is lang geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef asfalthooligan het volgende:
heeft nog wat jachtpannetje staan opwarmen.
En wat aardappelschijfjes bakken en klaar vandaag
Je ging toch bakken? Gekookte patat en hamburgers lijken me niet zo lekker...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik had uien van mijn moeder gekregen, wat een monsterdingen! Dat gaan some big ass onion rings worden!
![]()
Maar nu koken dus
Ik wil het deze week wel maken, maar Beetman lust het niet.quote:
+1 voor Beetman.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
Ik wil het deze week wel maken, maar Beetman lust het niet.
Was dat nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij t Graafschap College? Dat wil ik ook altijd nog een keer doenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
uit eten in schoolrestaurant. eens zien wat die leerlingen er van bakken vandaag
zelfde zowat als een restaurant voor soostrekkers dusquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
uit eten in schoolrestaurant. eens zien wat die leerlingen er van bakken vandaag
Was zaterdag gekomenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mijn boerenkool is veel lekkerder dan de gemiddelde hollandse zouteloze hap.quote:
Behalve Beetmanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mijn boerenkool is veel lekkerder dan de gemiddelde hollandse zouteloze hap.
Iedereen die ik ken die geen boerenkool lust en die van mij geproefd heeft, lust die van mij wel.
Dus.. die het normaal wel lusten, moeten die van jou niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mijn boerenkool is veel lekkerder dan de gemiddelde hollandse zouteloze hap.
Iedereen die ik ken die geen boerenkool lust en die van mij geproefd heeft, lust die van mij wel.
T is anderhalve week lang besprokenquote:
Nee, want de vorige keer dat ik het maakte wilde hij het niet proeven, ondanks dat ik bleef aandringen.quote:
Ik dacht dat ik erg was.. Maar hij proeft nieteensquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want de vorige keer dat ik het maakte wilde hij het niet proeven, ondanks dat ik bleef aandringen.
dat is dan wel weer lafquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want de vorige keer dat ik het maakte wilde hij het niet proeven, ondanks dat ik bleef aandringen.
Ik bedoelde: Ook al hou je niet van boerenkool, dan vind je die van mij alsnog lekker!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus.. die het normaal wel lusten, moeten die van jou niet?![]()
Of juist extra?
mooi waar kunnen we aanschuivenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
klopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij t Graafschap College? Dat wil ik ook altijd nog een keer doen
Dan durf ik het wel aanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Ook al hou je niet van boerenkool, dan vind je die van mij alsnog lekker!
Maar dan heel krom geformuleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |