Wij gingen met vrienden bij vrienden in de sauna rondhangen. De meesten hadden in hun appartement of complex een sauna zitten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet altijd ff n half uurtje wennen in zon complex, en dan vind ik het geen probleem en laat ik die badjas of handdoek rustig aan de andere kant vh complex slingeren
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk, een man in een joggingbroek met een beetje warrig haar
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
PM box doet het niet, dus Kluts, tot vanavond.
Klinkt als een redelijke deal. Zolang je je er allebei maar ok bij voelt, denk ik dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Het zal je verbazen, maar ik kook elke avond en maak elke dag zijn brood klaarIn ruil daarvoor doet hij bijna alle andere huishoudelijke meuk
ik had ook niks anders verwacht na hoe je wegging zaterdagquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ook wel, gewoon op zon lambal zondag ofzo, samen uitkateren in slobberkleren
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gingen met vrienden bij vrienden in de sauna rondhangen. De meesten hadden in hun appartement of complex een sauna zitten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had ook niks anders verwacht na hoe je wegging zaterdag
Ik ben nog zodanig van de ouderwetse stempel dat ik het eigenlijk niet meer dan normaal vind dat ik ervoor zorg dat mijn vent 's avonds een lekker bordje eten heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een redelijke deal. Zolang je je er allebei maar ok bij voelt, denk ik dan.
Juist vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lijkt me aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe vaak je het dan nog daadwerkelijk doet als zon ding vlakbij is.
moet je ook slapen 's nachtsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]damn we waren dood toen...
die nacht daarvoor hadden we net besloten om er samen voor te gaanquote:
Dat hadden we door jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die nacht daarvoor hadden we net besloten om er samen voor te gaanen toen was ik veel te hyper om te slapen
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist vaakik had em in mn appartement en gebruikte em 2-3x in de week na het sporten. Tenzij ik daarvoor of na met mn vrienden ging chillen in de sauna. Voelt echt super goed
![]()
Straks bij mn ouders ga ik er ook zeker weer 1-2x in de week in
Jij bent niet meer single?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die nacht daarvoor hadden we net besloten om er samen voor te gaanen toen was ik veel te hyper om te slapen
![]()
daar issiequote:Op maandag 24 januari 2011 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
http://sleutelstad.nl/nie(...)duceert-de-macpiemel![]()
![]()
quote:
Feest dus!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg net een mailtje dat hier dierenactivistenterroristen voor de deur kunnen staan binnenkort. Gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |