SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Ja lucht ik haat het, denk dat ik maar ga stoppen met ademen! Dat zal de lucht leren!quote:
Hahahquote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, nog een niet bedoeld naamtopic ook
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, nog een niet bedoeld naamtopic ook
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Goed bezig jij
OE IK RUIK KNOFLOOK!!
WIJ ETEN SPAGHETTI![]()
En mn ex kijkt me raar aan als ik de sperzieboontoonjingle mee schreeuw
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Goed bezig jij
OE IK RUIK KNOFLOOK!!
WIJ ETEN SPAGHETTI![]()
En mn ex kijkt me raar aan als ik de sperzieboontoonjingle mee schreeuw
Mn zoon ging me uitlachenquote:
Ik wil graag een stukje met salami en kaas enzo.... 1 stukje want heel veel honger heb ik niet.quote:
Is goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik wil graag een stukje met salami en kaas enzo.... 1 stukje want heel veel honger heb ik niet.
Wat voor muziek kan ik verwachten dan? En hoe lang draai je?quote:
Nog met dekentje of durf je nu al zonderquote:
efteling muziek, want naam is trol.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor muziek kan ik verwachten dan? En hoe lang draai je?
Jij bent ook gaafquote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog met dekentje of durf je nu al zonder
Ik zit hier gewoon in t-shirt, en ga zo in tshirt ff buiten staan roken
QFTquote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zonder en zometeen ook zonder vestquote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zonder en zometeen ook zonder vest
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Nee, mijn hamster gaat zowat dood dus ik niet vrolijk.
hardstyle, half uurquote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor muziek kan ik verwachten dan? En hoe lang draai je?
Awwquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Anushaar het volgende:
[..]
efteling muziek, want naam is trol.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier, anti-eten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dit doet me niets.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier, anti-eten
[ afbeelding ]
Dat is ook etenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier, anti-eten
[ afbeelding ]
Dat is heel lang mijn ringtone geweestquote:
cool.. wat heb je nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is heel lang mijn ringtone geweest
Vraag AP, die heeft ervaring met niet aan kunnen meldenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan me nog steeds niet aanmelden sperz.
Ik heb ze niet van de igloquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die smaken bijna altijd naar karton
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vraag AP, die heeft ervaring met niet aan kunnen melden
En ervaring met andere dingen niet kunnenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vraag AP, die heeft ervaring met niet aan kunnen melden
Zoals?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef sharr het volgende:
[..]
En ervaring met andere dingen niet kunnen
Ja, dat ongeveerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Posten op fok - een meisje krijgen - normaal zijn
Ik vond het best aan te zienquote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dansen?
spastische aanvallen.
quote:
Ziet er gortdroog en smerig uit op dit plaatjequote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Chilisaus maakt het af
Goed spelquote:
lekker.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Chilisaus maakt het af
That's what she said.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ziet er gortdroog en smerig uit op dit plaatje
En met die eetfoto'squote:
Mijn pa maakt ze keilekker.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij De Buurvrouw hier in de buurt zijn ze keilekker
Er zijn hier geen bouwvakkersquote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef banapples het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de bouwvakkers
Nog nooit gespeeldquote:
Ja ik eet vegetarisch en nee totaal niet hiervanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij was vegetarisch toch?
Krijg je al trek?
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn pa maakt ze keilekker.
SPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem Aron gelijk mee, die laten we dan in de schuur. Bij m'n zijn harley.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat wil ik wel even komen proberen
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
faal spoilerSPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
plaatjesfaalSPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
foto dood.SPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herstel
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neem Aron gelijk mee, die laten we dan in de schuur. Bij m'n zijn harley.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herstel![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon vlees.SPOILER: durftekijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herstel
Awwquote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Snuf. het volgende:
De hond van vrienden van ons moet zo worden ingeslapen en ik ga zo doei zeggen tegen die hont jwt
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Snuf. het volgende:
De hond van vrienden van ons moet zo worden ingeslapen en ik ga zo doei zeggen tegen die hont jwt
Ja, dat begreep ikquote:
Jawelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
voor Sharr (of eet je ook geen eieren?)
Lekker magnetronvoer.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker Worteltjes met Vissticks
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Snuf. het volgende:
Neppertquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel
Alleen geen vlees, maar ik zou alleen de ei en kaas daaruit opeten
Gewoon lekker tonijnsalade makenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel
en vis en kip?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna mijn laatste nummer vrees ik!
Wel een bazennummer uiteraard
Wat heeft die gozer wel verteld? Dan kan ik het verhaal bijvullenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik
Ik wacht nog steeds op het verhaalWant Aartje heeft blijkbaar niet alles verteld
Zover ik herinner.. dat jullie film hadden gekeken?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft die gozer wel verteld? Dan kan ik het verhaal bijvullen
Ik eet patat vanavond.quote:
Het is ook patatquote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik eet patat vanavond.
En niet gaan quoten met dat het friet is, ik noem het patat. Godverdomme. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\o/Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
En insecten? Veel eiwitten jeweets!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Want kip is geen vlees?
Vis soms. Moet ik eten van m'n ma
Failquote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Metonae het volgende:
&$#@&$@!*#&%![]()
![]()
Grrrrrrrrr!
[spoiler]Iedereen die DUO haat moet NU ff zn hand opsteken [spoiler]
\o/
lekker..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik eet patat vanavond.
En niet gaan quoten met dat het friet is, ik noem het patat. Godverdomme. Klaar.
Welke?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, mijn nummertje gemist
Stomme klanten ook.
Failquote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Metonae het volgende:
&$#@&$@!*#&%![]()
![]()
Grrrrrrrrr!
[spoiler]Iedereen die DUO haat moet NU ff zn hand opsteken [spoiler]
\o/
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog een voorkeur voor een Hell March?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Wat een fout was. We wisten niks anders te doen. Er is hier ook niet veel te doenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zover ik herinner.. dat jullie film hadden gekeken?
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Geen idee wat het is dus doe maar 2quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WELKE HELL MARCH MOET HIERNA, 1, 2 OF 3?!
of 450quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat het is dus doe maar 2
niet fout enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En insecten? Veel eiwitten jeweets!
Geniale post van jou babequote:
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat een fout was. We wisten niks anders te doen. Er is hier ook niet veel te doenDus ik stelde dat voor. En hij was de hele tijd beetje autistich en verlegen.
En toen hij in de trein naar huis zat gaf hij toe dat hij zich op msn andres voordeed dan hij echt was.
bah.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
PFF IK GA TOCH ZO WEG WTF ZIT JIJ NU MIJN INTEGRITEIT IN TWIJFEL TE TREKKEN WTF MATTIE
490 = het nieuwe 450quote:
Over wie hebben we het?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al
Hij heeft altijd grote praatjes op msn, maar als het erop aankomt..![]()
Alestorm.quote:
Daar ken ik het van dusquote:
kquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Degene hierna, na de jingle can you erin
Heb het gemerkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al
Hij heeft altijd grote praatjes op msn, maar als het erop aankomt..![]()
Die heb ik wel geluisterd, op oorlogssterktequote:
Houd je muil, 075.quote:
Hoe graag wil je het?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb het gemerkt.
Wanneer ga jij 4 uur in de trein zitten hierheen?
020quote:
Ghehehe de naam kwam me al bekend voor, wist alleen niet waarvan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik herkende 'm eerst ook niet. Weer de collega's hierGelukkig is het een softwarebedrijf
Niet zo'n bekkie tegen prop he. Die man heeft het koud want die mist zn vestquote:
Ik woon in Lisse, jij Heemskerk ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wow, ik zit in 0251
Je woont toevallig niet in dat gehucht hiernaast?
Tot je naar bed gaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Anushaar het volgende:
omg. ik had al hoofdpijn. hoelang draai je?
ik kijk uit na de volgende
Kom 's 'ff m'n schoot opwarmen dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie tegen prop he. Die man heeft het koud want die mist zn vest
Correctquote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik woon in Lisse, jij Heemskerk ofzo?
Jij woont bij stoeprand in het dorpquote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik woon in Lisse, jij Heemskerk ofzo?
Jonge ik heb net met heel veel geluk mijn huis gehaald, denk je nou echt dat ik nog benzine heb om weer helemaal terug te rijden?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Kom 's 'ff m'n schoot opwarmen dan.
Bij de Shell aan de A2?quote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Anushaar het volgende:
[..]
wil je nobody said it was easy van evil actieves draaien? dan ben je koning.
Die ken ik nietquote:
gebruik een web messenger?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
BART
Snorrie dat ik niet op emmersen ben. Ik kan niet aanmelden.
Ja kom lopen dan, goed voor de gezondheid!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge ik heb net met heel veel geluk mijn huis gehaald, denk je nou echt dat ik nog benzine heb om weer helemaal terug te rijden?
Is goed, ik vertrek nu. Denk dat ik er vrijdag wel ongeveer benquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ja kom lopen dan, goed voor de gezondheid!
Een meisje hoort niks te betalen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje?
Haha alsjeblieft niet zegquote:
dan dowload je hem ff :pquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Die heb ik nietDie is inderdaad geweldig. Ik beloof je dat ik hem morgen heb.
Jawel joh. Emancipatie enzquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een meisje hoort niks te betalen.
haha ;Dquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je hem nu weer doen
en nu
en nu
en nu
Weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een meisje hoort niks te betalen.
SABINEENNquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
BART
Snorrie dat ik niet op emmersen ben. Ik kan niet aanmelden.
Mooi zo, zeg ik het bier alvast koud, kunnen we meteen weekend vieren. Als je nou 'ff langs 0299 gaat kan je meteen 'ff m'n vest meenemen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed, ik vertrek nu. Denk dat ik er vrijdag wel ongeveer ben
Nounou, dat moet je toch wel overhebben voor DV.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ikmaar het is bijna 50 knaken aangezien ik geen OV heb
125 euro?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag je vest bij je kunnen brengen jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Mooi zo, zeg ik het bier alvast koud, kunnen we meteen weekend vieren. Als je nou 'ff langs 0299 gaat kan je meteen 'ff m'n vest meenemen?
Hij bedoeld 50 euro.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
125 euro?
Je hoeft niet per se eersteklas te zitten toch?
Nu even nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nounou, dat moet je toch wel overhebben voor DV.
Uiteraard welquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
125 euro?
Je hoeft niet per se eersteklas te zitten toch?
¤450,- ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij bedoeld 50 euro.
Dat zou echt een rib uit mijn lijf zijn.
deze ken ik nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef TrollenFTW het volgende:
De vocals van deze song zijn van lage kwaliteit, omdat de DJ een amateur is. Dat ligt niet aan mij
Geen OV?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja maar die mannen die zo zijn zijn een uitstervend rasquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee. Ik hou van die old fashion romantiek liefde shit gedoe.
No shit sherlockquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij bedoeld 50 euro.
Dat zou echt een rib uit mijn lijf zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op de basisschool krijg je dat nog niet.
Leuke dag gehad?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
SABINEENN![]()
Geeft niet, kan gebeuren.
Doeeegquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KRIJG FOOD!!![]()
Ga ook even tv kijken
Hoooiiquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KRIJG FOOD!!![]()
Ga ook even tv kijken
smakelyk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KRIJG FOOD!!![]()
Ga ook even tv kijken
Ja hoor, even buren geholpen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuke dag gehad?Ik zat op school telkens zonder mobiel
batt. was leeg. dus kon niet snel terug smsen
Helaas welquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die mannen die zo zijn zijn een uitstervend ras
eetsequote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KRIJG FOOD!!![]()
Ga ook even tv kijken
Oh VWOquote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik studeer nog niet
Zit in m'n examenjaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |