verstandigquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.![]()
Mijn reactie was dan ook als waarschuwing bedoeld voor ons soort mensen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.![]()
Ik deed die reactie, omdat ik op twitter heb gelezen dat het iemand anders wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef gohan16 het volgende:
neeee ik heb de spoiler gezien en het is de schuld van GotC met haar![]()
reactie
![]()
Wij hebben radio2 opstaan op het werk. Dus voor mij is het vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef ry4life het volgende:
Blijft lastig om niet de uitslag te weten voor je het kijkt
Ik zal morgen de aflevering van vanavond pas kunnen kijken
Ik heb het echt alleen nog maar op radio2 gehoord, en nergens anders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Ooi86 het volgende:
Misschien is het wel gewoon een aanwijzing....
Zou wel weer een aanwijzing naar Patrick kunnen zijn, hij zegt het immers en kan dus idd de 11e mol zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef GotC het volgende:
Ik zat nog eens te denken over dat cijfer 11..
In de intro zie je iemand op een paard zitten, en dat paard aansporen. En hij roept 'oche oche oche' (of zoiets).
11 is in het spaans..once.
Geen idee, gewoon een kleine ideetje? Klinkt wel iets anders, maargoed, het zijn en blijven Nederlanders.
Hij denkt het zeker te weten en heeft nu al twee keer groen gehad terwijl hij (in ieder geval zo de montage doet vermoeden) volledig op een persoon is gegaan. Dan kan er wel een zelfvoldaan lachje vanaf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
Heb je weleens naar Jan's hoofd gekeken tijdens de executies?
ja uiteraard, ik noem het natuurlijk ook geen keihard bewijs, maar voor mijn gevoel is dat wel een hint richting Anna aangezien ik vaak veel kan aflezen van iemand gezicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
Heb je weleens naar Jan's hoofd gekeken tijdens de executies?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Viridis het volgende:
Kijken wat voor molstreken Patrick nu weer uit gaat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |