Dan let je inderdaad op dat je niet op het topic klikt, maar een TT komt regelmatig in de AT voorbij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets. Als we altijd maar rekening moeten houden met mensen die nog niet gekeken hebben. Die moeten zelf dan maar opletten hoor.
Ik heb er ook zin in naar aanleiding van de interviews! Waarom zegt Miryanna trouwens dat ze zo heeft uitgekeken naar de busrit? Wist de groep al dat ze deze opdracht zouden krijgen? En waarom zijn de laatste twee stukjes interview met PJ en Patrick ineens met galm?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef alors het volgende:
oh mijn god die preview ziet er zooo tof uit, en ik kan het niet live zien![]()
Nou ja, een TT met: Horace is eruit!!! als je nog niet gekeken hebt is natuurlijk niet echt leuk. Dat soort dingen kun je prima vermijden. Maar een TT zoals van dit topic zegt helemaal niks natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Miendientje het volgende:
Dan let je inderdaad op dat je niet op het topic klikt, maar een TT komt regelmatig in de AT voorbij.
Al vind ik deze TT persoonlijk niet zo spoilerachtig, het kan van alles betekenen. Misschien sloeg het wel op iets wat in de uitzending gebeurt is.
De berg waar ze aan hangen heet El (?) Diablo toch? Dat zegt Pepijn in het interview. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Dave het volgende:
[..]
En daar komt nu bij:
@maarten2411 Vooruit, nog een Moltweet dan: zet je schrap voor een duivelse donderdag
hell/duivels... Ik zie een thema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef goeiemoggel het volgende:
Nog iets tegen Pepijn (misschien wat ver gezocht): bij het afscheid nemen vanDat zou zeker een methode zijn om op het verkeerde been gezet te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten.
Ik ben benieuwd naar morgen! Ga nog meer op Pepijn letten![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef goeiemoggel het volgende:
Nog iets tegen Pepijn (misschien wat ver gezocht): bij het afscheid nemen vanDaar is ze in het interview op de radio verder op in gegaan. Dat heeft ze wel gezegd, met een toevoeging, maar dat is eruit geknipt voor de uitzending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:
En Vriendlief is weer bezig geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
whehe nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:
En Vriendlief is weer bezig geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |