abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91877597
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind dat zoiets. Als we altijd maar rekening moeten houden met mensen die nog niet gekeken hebben. Die moeten zelf dan maar opletten hoor.
Dan let je inderdaad op dat je niet op het topic klikt, maar een TT komt regelmatig in de AT voorbij.
Al vind ik deze TT persoonlijk niet zo spoilerachtig, het kan van alles betekenen. Misschien sloeg het wel op iets wat in de uitzending gebeurt is.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:57:51 #52
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91877835
En we weten allemaal al dat Anna de mol is.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_91877944
oh mijn god die preview ziet er zooo tof uit, en ik kan het niet live zien :'( :'(
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:03:32 #54
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_91882275
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef alors het volgende:
oh mijn god die preview ziet er zooo tof uit, en ik kan het niet live zien :'( :'(
Ik heb er ook zin in naar aanleiding van de interviews! Waarom zegt Miryanna trouwens dat ze zo heeft uitgekeken naar de busrit? Wist de groep al dat ze deze opdracht zouden krijgen? En waarom zijn de laatste twee stukjes interview met PJ en Patrick ineens met galm?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 januari 2011 @ 08:15:26 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91882356
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Miendientje het volgende:
Dan let je inderdaad op dat je niet op het topic klikt, maar een TT komt regelmatig in de AT voorbij.
Al vind ik deze TT persoonlijk niet zo spoilerachtig, het kan van alles betekenen. Misschien sloeg het wel op iets wat in de uitzending gebeurt is.
Nou ja, een TT met: Horace is eruit!!! als je nog niet gekeken hebt is natuurlijk niet echt leuk. Dat soort dingen kun je prima vermijden. Maar een TT zoals van dit topic zegt helemaal niks natuurlijk :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91882393
Miss al voorbijgekomen, maar je kan je 'theorie' inzenden en meedingen naar een prijs.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)/theorie_oproep.aspx
pi_91882508
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Dave het volgende:

[..]

En daar komt nu bij:

@maarten2411 Vooruit, nog een Moltweet dan: zet je schrap voor een duivelse donderdag

hell/duivels... Ik zie een thema.
De berg waar ze aan hangen heet El (?) Diablo toch? Dat zegt Pepijn in het interview. Vandaar waarschijnlijk.
Ik vind trouwens dat Pepijn verdacht weinig aan het woord komt in de interviews, in tegenstelling tot anderen.
pi_91883327
In dat interview over aflevering 4 zegt Pieter-Jan op het einde dat de duivel achter de mol aan zit...En daarna krijg je dat shot van Patrick dat hij iets op het spoor is. Andere invalshoek....Patrick = de duivel en hij is er achter wie de mol is?
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:16:13 #59
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_91884773
Nog iets tegen Pepijn (misschien wat ver gezocht): bij het afscheid nemen van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten.
pi_91886455
Morgen is het alweer zover :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:51:56 #61
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_91895133
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef goeiemoggel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten.
Dat zou zeker een methode zijn om op het verkeerde been gezet te worden.
Ik ben benieuwd naar morgen! Ga nog meer op Pepijn letten ;)
pi_91895342
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef goeiemoggel het volgende:
SPOILER
Daar is ze in het interview op de radio verder op in gegaan. Dat heeft ze wel gezegd, met een toevoeging, maar dat is eruit geknipt voor de uitzending.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91909134
En Vriendlief is weer bezig geweest:

2008 :D
pi_91909472
Artiest eet bed op in hotelkamer _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91909968
_O_
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:37:28 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91910974
Jan Vlooiman :')
pi_91911006
Ik vind ze altijd wel grappig, maar aan de andere kant heb ik ook altijd zoiets van :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:09:42 #68
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91913339
Geweldig. :D
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_91918062
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen is het alweer zover :)
Gelukkig, heb er weer zin in.
sig verwijderd door FA
pi_91919722
Ik ook, lijkt me wel een vette aflevering te gaan worden!
Koel en donker bewaren
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:54:39 #71
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_91920270
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_ Geniaal!

SPOILER
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_91925296
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

whehe nice :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 27 januari 2011 @ 01:36:06 #73
88233 Steve
Still the best.
pi_91927082
Leuke tekening weer. :D.

Doet me weer denken aan Anna en Bobrossen. :').
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 27 januari 2011 @ 05:11:52 #74
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_91928477
Leuke tekening :D

Teeveepee
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_91929610
Die tunnels in de tekening _O-
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')