Wat, wil hij pantoffels, flesjes bier en kleine tafeltjes verbieden?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, hij wil vooral een symbool van vrouwenonderdrukking verbieden.
Dat was het al vanaf het begin...de woorden kwamen alleen nog niet langs.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh gelukkig, het gaat weer over links en rechts
Met een pet op zal hij weer geen bezwaar maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef WhiteTiger1 het volgende:
niet om het een of ander maar als in met een bivakmuts in de bus ga vind de chaffeur dat ook niet goed
Ik begrijp dat je mijn ontopic opmerking ontwijkt. Prima, maar laat anderen dan gewoon hun mening over de PVV geven ook al vind je het eng worden als er bepaalde vergelijkingen getrokken worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Zit er weer zand in je ogen meisje? Guusje ter Horst die per sé een allochtone korpschef wilde hebben? De PvdA en Groenlinks die migranten voorrang wilden geven bij een hoge functie in het stadsbestuur omdat de samenleving evenredig verdeeld moest zijn?
ligt eraan met of zonder flapjes over de orenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een pet op zal hij weer geen bezwaar maken.
En ook dat ze hier in de provincie denken dat de Randstad overgenomen is door moslims en er zo bang voor zijn dat de dorpjes straks zgn. ook overgenomen worden dat ze PVV stemmen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een redelijk grote groep PVVers die helemaal niet 100% achter de partij staan, maar denken dat het compromis ze wel goed uit zou komen.
Ja hallo, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het idee van de rijke, succesvolle jood die leeft in goede omstandigheden, is eigenlijk haast antisemitisch te noemen. Of nou, het zijn ideeën die in perfect in het antisemitisme passen. Ironisch eigenlijk.
Ze eerst al hun rechten af nemen en dan zeggen dat het paupervolk is.quote:Hitler begon met de uitvoering van zijn plannen direct nadat hij de alleenheerschappij in Duitsland had veroverd in 1933. In 1933 werden de eerste anti-joodse maatregelen al genomen en werd begonnen met het dienstbaar maken van de Duitse samenleving en industrie aan een veroveringsoorlog. In 1939 waren de Duitse Joden al gedegradeerd tot rechteloze slaven en werden al plannen voorgesteld voor een definitieve Endlösung van het 'Joodse probleem'.
Nou, wat een verschrikkelijk racisme toch hé van Groenlinks en de PvdA, streven naar een goede afspiegeling van de samenleving in bestuursfuncties.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Zit er weer zand in je ogen meisje? Guusje ter Horst die per sé een allochtone korpschef wilde hebben? De PvdA en Groenlinks die migranten voorrang wilden geven bij een hoge functie in het stadsbestuur omdat de samenleving evenredig verdeeld moest zijn?
Maar als een vrouw zelf zo'n ding op wel mag het dus wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, hij wil vooral een symbool van vrouwenonderdrukking verbieden.
Maar met een gewone muts wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef WhiteTiger1 het volgende:
niet om het een of ander maar als in met een bivakmuts in de bus ga vind de chaffeur dat ook niet goed
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als een vrouw zelf zo'n ding op wel mag het dus wel?
Verder snap ik de opwinding niet zo, het is de PVV duidelijk niet om moslims te doen, maar om hoofddoekjes in het algemeen.
:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Verder snap ik de opwinding niet zo, het is de PVV duidelijk niet om moslims te doen, maar om hoofddoekjes in het algemeen.
Ja, dat is toch logisch. Waar 65 % van de bevolking allochtoon is, zal niet de meerderheid op de PVV stemmen, nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Staal het volgende:
[..]
En ook dat ze hier in de provincie denken dat de Randstad overgenomen is door moslims en er zo bang voor zijn dat de dorpjes straks zgn. ook overgenomen worden dat ze PVV stemmen.
Daar waar de minste moslims wonen stemt men in grote getale op PVV.
Inderdaad, is in Belgie precies hetzelfde.Vlaams Belang haalt de meeste stemmen in de rijke randgemeentes van bv. Antwerpen,waar eigenlijk alleen maar villawijken te vinden zijn en de enige allochtonen de Poolse of Tsjetjeense poetsvrouwen zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Staal het volgende:
[..]
En ook dat ze hier in de provincie denken dat de Randstad overgenomen is door moslims en er zo bang voor zijn dat de dorpjes straks zgn. ook overgenomen worden dat ze PVV stemmen.
Daar waar de minste moslims wonen stemt men in grote getale op PVV.
In het artikel wordt niet specifiek over moslims gesproken.quote:
Een man (hij) met een hoofddoek mag dus wel? Puur sexisme wat ik je brom.quote:De PVVer nuanceert zijn opmerking wel. ,,Het gaat erom dat als iemand iets van de provincie wil, en zij draagt een hoofddoek, ze niet welkom is.
Wie zegt dat ik een kaaskop ben? Ja dat is je reinste racisme, want dat hoort weer bij het maakbaarheidsmodel van de samenleving. Wie zegt dat er relatief gezien evenveel hoogopgeleide geschikte migranten zijn? En gaan we dan ook nog onderscheid maken? Als je de samenleving correct afgespiegeld wil zien moet je ook consequent zijn: dus zoveel % Marokkanen, zoveel % Turken, zoveel % Hindoestanen, zoveel % Chinezen, zoveel % Afrikanen. Een beetje zoals Singapore dus met hun verdeling van woonwijken. Toch maar niet he? Want als we dan toch een afspiegeling van de samenleving maken: zoveel % homo's, zoveel % lesbi's, zoveel % roodharigen, zoveel % brunettes. Zoveel % mensen die op zondag naar de kerk gaan. Moet ik nog doorgaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nou, wat een verschrikkelijk racisme toch hé van Groenlinks en de PvdA, streven naar een goede afspiegeling van de samenleving in bestuursfuncties.
Volgens mij ben jij degene met zand in je ogen. Of moet ik zeggen kaas in je mond?
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef DroogDok het volgende:
In het artikel wordt niet specifiek over moslims gesproken.
Ook als je puur naar het aantal autochtonen kijkt stemt nog niet de helft PVV.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat is toch logisch. Waar 65 % van de bevolking allochtoon is, zal niet de meerderheid op de PVV stemmen, nee.
quote:Lees het hele verhaal in de krant van maandag 25 januari
Diep triest jaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
:
Ja levensgevaarlijk die hoofddoekjes.
Hoe bekrompen en xenofobisch moet je wel niet zijn om je bedreigd te voelen door een hoofddoek....
PVV![]()
Dat zou niet mooi zijn, dat zou betekenen dat al mijn vooroordelen over de PVV ongegrond blijken te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij is het hele verhaal gewoon één grote hoax
de bron geeft het notabene zelf aan
[..]
Nee ze hebben inderdaad iets tegen stoffen in het algemeen op de hoofd. Dat zal het zijn .quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ook als je puur naar het aantal autochtonen kijkt stemt nog niet de helft PVV.
Joden waren te succesvol en hun werden rechten afgenomen. In Nederland hebben we aprte loketten. Aparte tenten voor buurtfeesten. Aparte maaltijden op school etc Allemaal prima, maar doe nu niet alsof moslims zo gediscrimineerd worden nu. Er wordt meer rekening gehouden met moslims op scholen dan er ooit rekening is gehouden met joden.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gemakkelijk is, kan iedereen.
Puur racisme om te denken dat alleen blanken racisten kunnen zijn. Ga je schamen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Overigens even een leuk vraagje voor onze linkse vrienden: er hebben ook Surinamers en andere allochtone bevolkingsgroepen (Molukkers, Indonesiërs) op de PVV gestemd. Zouden die ook vooraan staan om de moslims in het kamp te stoppen of kan alleen de blanke Nederlandsche racist dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |