quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me af wat de route is, Sudan lijkt me nou niet echt heel veilig momenteel
Hij had natuurlijk ook tig keer het tjeukermeer om kunnen fietsen, en zich per km kunnen laten sponsoren, maar dat spreekt niet echt tot de verbeelding dacht ik zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Spanky78 het volgende:
Egypte is momenteel ook al zo lekker rustig...
En het is een prestatie, geen dekmantel om onder dingen waar hij geen zin in heeft, zoals de leerplicht uit te komen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En in dit geval is het een volwassen kerel, met een goed plan, en een goed doel waar hij het voor doet.
Hij heeft al ~400km in Egypte gefietst, dus 3 straten heeftie al wel gered.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Oud_student het volgende:
Gezien de huidige situatie in Egypte denk ik dat hij 3 straten ver komt in Cairo
Hij is inmiddels al weer veilig terug in NL.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopen dat hij niet zal eindigen onder een Landcruiser uit 1975
Knap. Daar kan Laura Dekker inderdaad een puntje aan zuigen met haar langdurige watervakantie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:59 schreef fruityloop het volgende:
Een update, hij heeft 11.000km gefietst door 10 landen in 70 dagen, 3 uur en 50 min! Het wereldrecord is met 10 dagen verbeterd!
Inderdaad, niks met brallende muziek al watergevechthoudend aan de hand van iemand anders door het Panamakanaal, maar alleen en met schijterij en koorts door de woestijn fietsen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap. Daar kan Laura Dekker inderdaad een puntje aan zuigen met haar langdurige watervakantie.
Ik lees ook net dat het voor een goed doel was. Daar moet je bij Dekker eens om komen, ergens verstopt zou ze geloof ik met Sea Shepherd sympathiseren, maar je ziet er verder niets van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Inderdaad, niks met brallende muziek al watergevechthoudend aan de hand van iemand anders door het Panamakanaal, maar alleen en met schijterij en koorts door de woestijn fietsen.
Toevallig werk ik (en hijzelf) voor 1 van de bedrijven op die sponsorpagina.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat het voor een goed doel was. Daar moet je bij Dekker eens om komen, ergens verstopt zou ze geloof ik met Sea Shepherd sympathiseren, maar je ziet er verder niets van.
Ik zit op zijn site te kijken. Mooie sponsorpagina ook, iedereen krijgt een beschrijving en een mooi logo.
Rightquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef Poepoog het volgende:
10 km per uur op basis van 14 uur per dag. Lijkt wel te doen...
Hij is achtervolgd door wilde honden lees ik, en locale jeugd die hem van de fiets wilden trekken en weet ik wat niet meer. En dat bij temperaturen van 35 graden 's nachts, en de duivel mag weten hoe heet overdag. Ik lees over dagen dattie 13 liter water dronk, en nog dorst had.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Right. Met een fiets compleet vol bepakt, fokkin' warm, minder daglicht en daarbij grote stukken weg die zo slecht zijn dat je zou willen dat je nooit als man was geboren.
edit: blijkbaar heeft ie dus makkelijk gehaald![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |