quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef jogy het volgende:
Zal het nu dan eindelijk echt echt gebeuren of is het weer zo'n dooie mus situatie?
Dit. Vol goede moed lezen, hoe meer ik las, hoe meer ik dacht ''Wat is deze?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Hoe verder ik in het bericht kom, hoe meer ik het een onzinbericht vind. Zeker uitgegeven door een hippie, pas als er een normaal bericht komt ga ik het serieus nemen...
Het komt dan ook van niburu.coquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:00 schreef Chef_M het volgende:
Dit. Vol goede moed lezen, hoe meer ik las, hoe meer ik dacht ''Wat is deze?''
Wel een goeie site, die bron. Je kan er ook UFO-waarnemingen doorgeven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Hoe verder ik in het bericht kom, hoe meer ik het een onzinbericht vind. Zeker uitgegeven door een hippie, pas als er een normaal bericht komt ga ik het serieus nemen...
Volkskrantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel een goeie site, die bron. Je kan er ook UFO-waarnemingen doorgeven.
Mooi toch
http://volcanoes.usgs.gov/activity/status.php. geeft niet veel bijzonders. Maar die zitten ook in het complot.
Bijna een jaar oud manquote:
Een generiek bericht uit 2013. Zegt helemaal niets over een direct gevaar ofzo. Kan je wel allemaal berichtjes gaan verzamelen maar een punt maken doe je niet. Ja Yellowstone is een gebied vol thermische activiteit maar wanneer en of er iets gaat gebeuren daar is hooguit op geologische schaal een beetje te gokken.quote:
Die gaten in het asfalt! HET BEGINT!!! RUN!quote:
Wat verwacht men dan precies dat de Amerikaanse overheid er aan doet, een wet opstellen die het voor vulkanen verbiedt om uit te barsten?quote:Dit rapport is ook ter beschikking gesteld van de Amerikaanse regering die er vervolgens niks mee doet
Probleem is met Yellowstone dat deze in theorie nogal wat wereldwijde heibel kan schoppen volgens mij. Als die knalt dan knalt de wereld meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:30 schreef Basxt het volgende:
zolang ons kleine nederlandje maar heel blijft en ik kan blijven fokken is het geen probleem
Of eindelijk eens iets doen aan CO2 uitstoot?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat verwacht men dan precies dat de Amerikaanse overheid er aan doet, een wet opstellen die het voor vulkanen verbiedt om uit te barsten?
ken ik niet. denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Probleem is met Yellowstone dat deze in theorie nogal wat wereldwijde heibel kan schoppen volgens mij. Als die knalt dan knalt de wereld mee. Ken je de film 'the road'?
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? gaten in het wegdek?
Foto's van het wegdek in bijv. België.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Road (2009) - IMDbquote:
Alleen als je dicht in de buurt zit, de rest verhongerd/bevriest en gaat op die manier een stuk trager dood.quote:en boeiegaan we allemaal tegelijk
De as en gevolgen binnen de grenzen van de VS houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef Tocadisco het volgende:
Wat verwacht men dan precies dat de Amerikaanse overheid er aan doet, een wet opstellen die het voor vulkanen verbiedt om uit te barsten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |