Ja hallo, dat past toch allemaal niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Hyman het volgende:
donroyco is wel een echte baas, hij moet ook komen!
en als maik ook komt dan moet hij ook!
Dan heb ik al heel wat verhalen over je gehoord.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef donroyco het volgende:
Hyman heeft geen broek aan in bed. True story.
Hymanquote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Hyman het volgende:
donroyco is wel een echte baas, hij moet ook komen!
en als maik ook komt dan moet hij ook!
Oh oh, vertel er eens eentje via PM..quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan heb ik al heel wat verhalen over je gehoord.
Gelukkig is het niet veel werk. Interview met mijn opleidster, paar vragen beantwoorden en iets ontwerpen. Maar dan nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk, maar school moet jammer genoeg ook altijd af zijn.
Oké, ik lieg, maar ik weet toevallig dat je met Rick (toch?) hebt geparty'd in Australië en daar ook oud en nieuw had volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh oh, vertel er eens eentje via PM..
Teveel moeite als je ook leuke dingen kunt doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet veel werk. Interview met mijn opleidster, paar vragen beantwoorden en iets ontwerpen. Maar dan nog.
Je komt zonder slaapbroek het huis niet in, dus blijf maar in Amsterdam. Tsssssk.quote:
Ik slaap in mijn boxer!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Je komt zonder slaapbroek het huis niet in, dus blijf maar in Amsterdam. Tsssssk.
Ieeeeeeeeeeeh!quote:
Precies!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Teveel moeite als je ook leuke dingen kunt doen.
Klopt. Succes met lerenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Oké, ik lieg, maar ik weet toevallig dat je met Rick (toch?) hebt geparty'd in Australië en daar ook oud en nieuw had volgens mij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef livalo het volgende:
Jongens. Ik ga leren want ik heb nog maar een uurtje. Ajuus!![]()
.
quote:
quote:
Wut?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
Wat was die rel om die maffe smilie ookalweer?
Al een tijdje geleden, Hyman weet 't vast welquote:
Staat in je notes, pipo.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden, Hyman weet 't vast wel
Ja, maar waarom het nou allemaal begonnen was enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |