Hoe noem je het dan in het jargon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat je constructie gaat bewegen. Waar jij dat niet wil hebbenEn niet meer terug kan naar de situatie voordat het is gaan kruipen. Meestal bij constructies waar trekkrachten van toepassing zijn.
Kruipen dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan in het jargon?
Ik vind termen als schranken, prutteren, rotten etc echt geweldig
kip?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kruipen dus.
Je hebt ook kip.![]()
![]()
![]()
Dat is nog wel de leukste.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kippen_(techniek)quote:
Sowieso kan je altijd hele mooie zinnen makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kippen_(techniek)
Toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik dat die gast zich versprak. Tot hij het 10 keer herhaalde.
Klopt. Al was het grootste gedeelte electroquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
werktuigbouwkundigen zijn raar.
Nóg ergerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Al was het grootste gedeelte electro
Klopt.quote:
een houtfretje ben je!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt.
Nog meer vakjargon hier?
Jij vierkantegatenboor!quote:
Een houtfretje bestaat echt.quote:
Vierkantengatenboor ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een houtfretje bestaat echt.
HAHA, HEEFT HENK DAT GEVRAAGD? ZE LIGGEN ZEKER ACHTERIN HET MAGAZIJN? ZO NEMEN WE ALTIJD DE NIEUWKOMERS IN DE MALING. ZE LIGGEN VOOR IN HET MAGAZIJN, MAAR WEL BOVENIN. DUS LOOP EVEN NAAR DE BUREN VOOR DE PLINTENLADDER GOED?quote:
Da's toch geen boor dan? Alsin hij draait niet rond lijkt me?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vierkantengatenboor ook.
Heb je wel eens luchtankers gezien?
en jij doet bouwkundequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's toch geen boor dan? Alsin hij draait niet rond lijkt me?
Door de draaiende beweging, begint de boor aan de onderzijde het hout weg te schrapen. Maar tijdens het draaien begint de boor de randen van de mal op te zoeken en slaat daarbij ook de hoeken niet over. Hierbij haalt de boorkop tevens het hout weg uit de hoeken. Natuurlijk zorgen we er voor dat het hout niet kan bewegen.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Door de draaiende beweging, begint de boor aan de onderzijde het hout weg te schrapen. Maar tijdens het draaien begint de boor de randen van de mal op te zoeken en slaat daarbij ook de hoeken niet over. Hierbij haalt de boorkop tevens het hout weg uit de hoeken. Natuurlijk zorgen we er voor dat het hout niet kan bewegen.
Hoe moet ik dat nou weten man.
http://weetlogs.scilogs.be/gallery/11/animkvurbis.gifquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Door de draaiende beweging, begint de boor aan de onderzijde het hout weg te schrapen. Maar tijdens het draaien begint de boor de randen van de mal op te zoeken en slaat daarbij ook de hoeken niet over. Hierbij haalt de boorkop tevens het hout weg uit de hoeken. Natuurlijk zorgen we er voor dat het hout niet kan bewegen.
Hoe moet ik dat nou weten man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |