Wat heb je met de eerste gedaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
O en er is "nieuws" op barman2 front trouwens
Ja stress is niet leuk he.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef Lotusss het volgende:
Stressik werk maar 16 uur in de week nu en ik word er ook helemaal blegh van!
Je gaat me wel weer lief vindenquote:
Kapot?quote:
Niet bij doelbewust misbruikquote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig geen garantie meer op die dingen?
NPquote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, just curious.
Lijkt me behoorlijk irritant dan.
Uhuh, werk gaat eigenlijk best goed de laatste tijd. Boss man gedraagt zich zowaar niet al te onredelijk en het is dan wel heel druk, ik kan het nog handelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
Werkstress heb ik zelden tot nooit. Als er al stress is hier, is dat door mijn priveleven.
En dat is zelfs met pillen!quote:
Je mag wel erg je best gaan doen straksquote:Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat me wel weer lief vinden![]()
[..]
Kapot?
Soms denk ik 'had ik maar pillen'quote:
Ik schop je gewoon weer aan je huiswerkquote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag wel erg je best gaan doen straks
Blijkbaar nietquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik schop je gewoon weer aan je huiswerk
Is er geen mogelijkheid dat je een situatie creeert waarbij je prive wat minder stress hebt?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, werk gaat eigenlijk best goed de laatste tijd. Boss man gedraagt zich zowaar niet al te onredelijk en het is dan wel heel druk, ik kan het nog handelen.
Privé daarentegen..
Lief is het nieuwe "witte sportsokken"quote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je lief zou gaan vinden
Ga er maar niet aan, tenzij je ze echt echt echt nodig hebt!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms denk ik 'had ik maar pillen'
dat komt aan het einde welquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je lief zou gaan vinden
Denk dat maar niet. Pillenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms denk ik 'had ik maar pillen'
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga vanavond vegetarische pasta bolognese makenEn dan niet met spaghetti, maar met gnocchi
Want lekker
Ik heb nu al drie dagen geen vlees meer gegeten, need meat! Vanavond er maar eens een lekkere biefstuk in mikken dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga vanavond vegetarische pasta bolognese makenEn dan niet met spaghetti, maar met gnocchi
Want lekker
Normaal had ik met je meegedaan maar het wordt hier met de dag vervelender en binnen een half uur is mijn motivatie (combi maandagochtend + workload) compleet weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |