Hoezo?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de rest opeten
ooh en je MOET de Top Gear van gisteren (BBC) zien!
JC gaat bewijzen dat de Yeti de beste auto van de wereld isquote:
Hang in therequote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Normaal had ik met je meegedaan maar het wordt hier met de dag vervelender en binnen een half uur is mijn motivatie (combi maandagochtend + workload) compleet weg.
Het mag inmiddels wel voorbij zijn, want ik heb wel genoeg gewerkt afgelopen weken.
Hm ja, dat zou fijn zijn, maar er zijn een hoop factoren waar ik verdomd weinig invloed op heb. Maar goed, opgeven is geen optiequote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid dat je een situatie creeert waarbij je prive wat minder stress hebt?
Neeeequote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JC gaat bewijzen dat de Yeti de beste auto van de wereld is
Dat is klote ja. Maar als je er toch geen invloed op hebt, is het wellicht 'beter' om het proberen los te laten en je te richten op wat je wél in de hand hebt?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm ja, dat zou fijn zijn, maar er zijn een hoop factoren waar ik verdomd weinig invloed op heb. Maar goed, opgeven is geen optie
Geen idee, ik download emquote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeee
Maar, hoe laat komt ie er vanavond op dan? Want dat wil ik wel zien, idd
Hmmm... ff kijken dan. Heb gisteren Top Gear niet gezien.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik download emmeestal is de herhaling op BBC world.
Die was toch na de eerste date al gewoon gearchiveerd in de categorie "Leuk, maar als kennis"!quote:
Dat klinkt in theorie goed, maar sommige dingen kun je niet los laten. En op zich vind ik dat ik het nog best goed trek, op een occasional melt down naquote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is klote ja. Maar als je er toch geen invloed op hebt, is het wellicht 'beter' om het proberen los te laten en je te richten op wat je wél in de hand hebt?
Was dat die ene die je in zijn nek beet? 'Als kennis.'quote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch na de eerste date al gewoon gearchiveerd in de categorie "Leuk, maar als kennis"!
Ah, hebbes, season 16 episode 1quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik download emmeestal is de herhaling op BBC world.
Kreeg ineens een bericht op FB vrijdga, of ik zin had die avond wat te gaan drinken.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg ineens een bericht op FB vrijdga, of ik zin had die avond wat te gaan drinken.
Dus dat hebben we toen maar gedaan (eerste keer sinds Kerst dat ik hem zag) en het was gezellig.
En hij belde me de volgende dag om te zeggen dat ie 't heel leuk had gevonden.
Nee dat si dus barman2quote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Was dat die ene die je in zijn nek beet? 'Als kennis.'
Weettikniequote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah that's sweet! Gaan er meer dates volgen denk je?
Hij is erquote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef STING het volgende:
Zo, de monteur is het LCD-panel aan het vervangen.
Ben benieuwd
* missbehavin maakt notitiesquote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat nekhappen was dus een goede zet, uiteindelijk.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weettiknie
Hij zei wel: Wow... geen drama, geen ruzie, geen huilen, geen gevechten... we hebben het overleefd Steeph! En het was leuk!
Hm, okee. Geen idee dus wat er speelt, en dat hoeft ook niet, maar zoveel stress vind ik naar voor je.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt in theorie goed, maar sommige dingen kun je niet los laten. En op zich vind ik dat ik het nog best goed trek, op een occasional melt down na
Hij bood nog z'n excuses aan dat ie daar zo bot op had gereageerdquote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat nekhappen was dus een goede zet, uiteindelijk.
*nekbeschermer koopt*quote:
Hebben jullie gezoend? Vuige seks gehad in een steeg? Elkaars handje vast gehouden? FOK-accounts uitgewisseld?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weettiknie
Hij zei wel: Wow... geen drama, geen ruzie, geen huilen, geen gevechten... we hebben het overleefd Steeph! En het was leuk!
Ja dat is dus wel eens anders geweestquote:
Ik ga 'm helemaal kijken, ik zie een Ferrari tegen een Mercedes sls en een Porsche 911 gt3s of zoquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hm, okee. Geen idee dus wat er speelt, en dat hoeft ook niet, maar zoveel stress vind ik naar voor je.
Jezus. Zet twee drama-queens bij elkaar hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel eens anders geweest
De allereerste date bijvoorbeeld. Dat was dus lachen, huilen, schelden, vechten en vanalles in 1 avond
Interesante eerste dates heb jijquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De allereerste date bijvoorbeeld. Dat was dus lachen, huilen, schelden, vechten en vanalles in 1 avond
Het klinkt wel alsof er een hoop passie enzo in zit bij jullie, kan ook positief uitpakken he jong. Als je eens ophoudt met jankenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar, we zijn toch allemaal je allerbeste vrienden?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe. Je mag het allemaal weten hoor, ik plant het hier alleen liever niet allemaal neer.
je moet wel de goede 16x01 hebben, niet de Christmas special, die noemen ze soms ook zo, maar die was eigenlijk nog seizoen 15.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm helemaal kijken, ik zie een Ferrari tegen een Mercedes sls en een Porsche 911 gtrs of zo
Neequote:
Neequote:Vuige seks gehad in een steeg?
Jaquote:Elkaars handje vast gehouden?
Die heeft ie nietquote:FOK-accounts uitgewisseld?
Het is volgens mij niet de Christmas special. In het voorproefje kwam de Yeti voorbij.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet wel de goede 16x01 hebben, niet de Christmas special, die noemen ze soms ook zo, maar die was eigenlijk nog seizoen 15.
It wasn't my faultquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus. Zet twee drama-queens bij elkaar hoor.
Volgens mij mis ik wat, huilen?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
Ik vraag me wel af, wat gebeurt er in vredesnaam tijdens zo'n eerste date dat jullie gaan huilen?
Idem.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hm, okee. Geen idee dus wat er speelt, en dat hoeft ook niet, maar zoveel stress vind ik naar voor je.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet de Christmas special. In het voorproefje kwam de Yeti voorbij.
En het is porsche 911 GT3 S
Nee, tegen een Mercedes sls en een Ferrari nogwattes in Amerika.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |