Nee, maar het lijkt erop dat je hier je tieten met fruit moet vergelijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je appels met peren vergelijken dan?
Speaking of....quote:
Oke, oke, dan neem ik ze allemaal welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Niks vergelijkend waren onderzoek
scaryquote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik bijt net heel hard op m'n lip en nu heb ik bloed
Smaakt wel goed ,though
Helaas, voor hen niet de mogelijkheid om hun banaan in een pruim te peren.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, voor veel fokkers zijn het allemaal verboden vruchten.
Wafels zijn ook al niet meer wat ze geweest zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt erop dat je hier je tieten met fruit moet vergelijken.
Aubergines,meloenen, blijft er dan niets meer heilig?
ik moest lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, voor hen niet de mogelijkheid om hun banaan in een pruim te peren.
Huuh, we kunnen onderhand een heel freaky menu maken, met aubergines en wafels met smurfenijs naquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wafels zijn ook al niet meer wat ze geweest zijn
Over fruit gesproken... Ooit wel es gegoogled op 'lemon party'?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Wafels zijn ook al niet meer wat ze geweest zijn
Idd, ze zitten wat appelig te kijken, met zo'n citroenenkopquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, voor hen niet de mogelijkheid om hun banaan in een pruim te peren.
quote:
LOLquote:
zie bovenquote:
quote:
quote:
Nee... Maar nieuwsgierig als ik ben, doe ik dat natuurlijk meteen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over fruit gesproken... Ooit wel es gegoogled op 'lemon party'?
Veel plezier!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Nee... Maar nieuwsgierig als ik ben, doe ik dat natuurlijk meteen.
Of Buffy the Vampire Layer.quote:
Het is een bestaande politieke partij in Canadaquote:
quote:
Maar dat is idd niet wat eruitkomt op google, ervaarde ik eerder al eens the hard way.quote:The Lemon Party of Canada (Parti Citron) is a frivolous Canadian party which has operated on a federal level, as well as provincially in Quebec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |