Hij werkt niet in een winkel. Tenminste geloof ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Arie? Die van dit is mijn winkel, vriend?
Dat hebben ze hier dus niet. Maar dit is al de 2de keer dat ik word afgezeken door deze assistente. En ik word het een beetje zat. Maar dat komt wel goed als de baby er is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ben ik dan blij met mijn huisarts met dagelijks inloopspreekuur.
Ikweet het niet maar het voelt vandaag niet als mijn dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, zonnetje schijnt, beetje werken, beetje Fok!ken, gaat prima zo?
Mijn topografie stopt bij Zwolle. Aken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef NJ het volgende:
En morgen ben ik een dagje naar Aken. Iemand hier daar al eens geweest?
Ik ben zo'n Randstadhork voor wie alles ten oosten van Utrecht Duitsland is en alles ten zuiden van de rivieren is België.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn topografie stopt bij Zwolle. Aken?
Wij hebben een SamSung. 32" op de slaapkamer. Was toen 359 en nu inmiddels rond de 300 heb ik gezien. Gekocht bij Saturn. Ik ben er onwijs blij mee. Je kan er ook een USB sticky in doen en filmpjes spelen. En er zit een DVB tuner in. Moet je een kaartje en zo'n sleuf ding bij kopen en dan heb je digitale tv zonder zo'n digitale kastje er bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Overigens hebben jullie allemaal wel zo'n mooie platte grote TV toch? We hebben een budget van 300-400 euro en 32" is groot zat. Tips?
Heb inderdaad al twee Samsung 32" tv's gezien van 300-400 euro. Inderdaad met zo'n sleuf. Als ik die zou kopen heb ik voor 400 euro een 32" tv met digitaal ontvangst en zenders. Dat is wel goed te doen. USB maakt niet uit, we hebben al een dvd recorder waar ook een USB stick in kan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben een SamSung. 32" op de slaapkamer. Was toen 359 en nu inmiddels rond de 300 heb ik gezien. Gekocht bij Saturn. Ik ben er onwijs blij mee. Je kan er ook een USB sticky in doen en filmpjes spelen. En er zit een DVB tuner in. Moet je een kaartje en zo'n sleuf ding bij kopen en dan heb je digitale tv zonder zo'n digitale kastje er bij
Dat was bij ons ook een extraatjequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb inderdaad al twee Samsung 32" tv's gezien van 300-400 euro. Inderdaad met zo'n sleuf. Als ik die zou kopen heb ik voor 400 euro een 32" tv met digitaal ontvangst en zenders. Dat is wel goed te doen. USB maakt niet uit, we hebben al een dvd recorder waar ook een USB stick in kan.
Is dat toevallig deze: http://www.mediamarkt.nl/(...).html?display=online ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook een extraatjeGing mij om de sleuf
Op de slaapkamer wilde ik geen digitale ontvanger er bij hebben staan.
Wellicht?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef Tally het volgende:
Als je op 1 dag door 3 verschillende mensen (van verschillende instanties) als eigenwijs word bestempeld en dat je nu toch echt echt echt meer rust moet gaan nemen, zou je dan denken dat ze gelijk hebben?
En misschien eens moet gaan luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |