abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91787782
hallo, ik ben op zoek naar een lasertje wat gemakkelijk (dus binnen 10 seconden) een lontje kan aansteken. Weet iemand hoeveel mW je daar voor nodig hebt, en waar je die kan kopen?
pi_91787917
Dealextreme. Heb zelf een 200 mwatt (rode), en die steekt een lucifer in een paar sec aan.
pi_91787926
Hier kun je die kopen maar daar wil ik wel even bij vermelden dat die dingen verboden zijn. Als je hiermee in de ogen van iemand gaat schijnen worden ze blind dus even nadenken voordat je er eentje gaat bestellen. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91787994
Of deze.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91788358
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:06 schreef drumstickNL het volgende:
Hier kun je die kopen maar daar wil ik wel even bij vermelden dat die dingen verboden zijn. Als je hiermee in de ogen van iemand gaat schijnen worden ze blind dus even nadenken voordat je er eentje gaat bestellen. ;)
Dat dus inderdaad. Alles boven 5mW is in Nederland (en de meeste andere Europese landen) verboden, dus de kans bestaat dat de douane het in beslag neemt.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_91788431
Mwoah, gebeurd zelden. Heb reviews gelezen waarbij de gebruikers aangaven dat ze zwarte vlekjes in hun ogen gekregen hebben omdat de laser in een glas of een spiegel in een oog weerspiegelde dus nogmaals, kijk ermee uit. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91788443
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:06 schreef drumstickNL het volgende:
Klopt heb zelf een keer in het oog van een vriendin geschoten met een laser en toen kon ze een week neits zien
pi_91788522
koop er een uv-bril bij als je slim bent
  maandag 24 januari 2011 @ 10:33:31 #9
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_91788703
illegeal dat mach heul niet! :(
pi_91788801
:W niet toegestaan
Volgens de fok policy en de nederlandse wet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties