Niet in de afgelopen tijd eigenlijk. Tweetdeck draait momenteel, FOK! en msn.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is in ieder geval via http://mobile.twitter.com/ gegaan. Ik weet niet of cindiey op een bepaalde website is geweest die op de achtergrond een tweet verstuurd via de mobiele website van twitter.
Ik dacht dat justmattie ging slapenquote:
Geeft nietquote:
Wat heb jij een oog voor verbandenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat justmattie ging slapen.
Verbanden?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat heb jij een oog voor verbanden
Ik heb EHBO en BHVquote:Op maandag 24 januari 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat heb jij een oog voor verbanden
Jep, maar ik sluit eerst andere dingen afquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou, dat hij gelijk de link legt (juist of nietquote:
Nou, dat verklaart een heleboel! Doe je ook mummypakken??quote:
Achjaquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat hij gelijk de link legt (juist of niet) tussen het vertrek van Mattie en dat jij op msn zit
Nee dat nietquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat verklaart een heleboel! Doe je ook mummypakken??
Dat was het niet eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat hij gelijk de link legt (juist of niet) tussen het vertrek van Mattie en dat jij op msn zit
Dat je er al langer mee msn'tquote:
hij durft niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
DaMook, doe eens hansen, we zitten allemaal in spanning te wachten op je antwoorden!
Die Hans, wordt hij ook nog een werkwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
DaMook, doe eens hansen, we zitten allemaal in spanning te wachten op je antwoorden!
WTF, ik zeg "ik dacht dat justmattie al sliep" oid en meteen moet ik een punt hebben of wat dan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
quote:
quote:
En vanaf daar doe ik ineens iets foutquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij koppelt het vertrek van Justmattie alhier aan de rust mijnerzijds omdat ik op msn zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
En vanaf daar doe ik ineens iets fout.
Ergens veel eerder al.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
En vanaf daar doe ik ineens iets fout.
Heh ?quote:
Puur omdat jij er weleens mee msn't, wat je zelf eens zei, en ik een grapje maakte (mind thequote:Op maandag 24 januari 2011 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij koppelt het vertrek van Justmattie alhier aan de rust mijnerzijds omdat ik op msn zit.
Hoi minthyquote:
Ik ga er niet op in verder.quote:
Doe ik altijdquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar droomland, een verdieping hoger (raar huis) Dromen over hartjes die hier over en weer gaan, en toverballen
![]()
Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar droomland, een verdieping hoger (raar huis) Dromen over hartjes die hier over en weer gaan, en toverballen
![]()
Slaap lekker allemaal
Ik denk een misverstandje van meerdere kantenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik altijd, soms snappen mensen me gewoon niet
, ben te direct hoor ik weleens
. Of dat er nu iets mee te maken heeft weet ik niet trouwens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |