quote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef Schalks. het volgende:
Is deze radio onz een beetje fatsoenlijk?
hij wil zijn naam niet geven!quote:
Veel plezier in dromenland meisquote:Op maandag 24 januari 2011 00:06 schreef sharr het volgende:
Maar ik ga er ook vandoor, dag allemaal,
slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:06 schreef sharr het volgende:
Maar ik ga er ook vandoor, dag allemaal,
slaap lekker
Ik zal het eens proberen, misschien wel chill om bij te studeren.quote:
Retroforum?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
Paulus, lekkere plaatjes door die mangel drukken man![]()
Doe maar veel synthmuziek.
Je hebt trouwens ook fans op Retroforum
Dan moet je bij paul zijn! Die is echt chill.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, misschien wel chill om bij te studeren.
Maar er moet goede muziek voor plaatsmaken
intro van de showquote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is het hele nummer, dit is geen intro
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensjes ik ga ervan tussen vriendin van me wil nog ff op lappie en tis toch rustig..
slaap lekker!
http://www.retroforum.nl/(...)_findpost__p__111584quote:
quote:Ik luister het zo af en toe als Paul gaat draaien
quote:Paul weet wat zijn klassiekers zijn. Jean Michel Jarre
quote:Goeeeedemorgen, met de heerlijke klanken van Paul in the dark op den achtergrond natuurlijk
Zou het niet weten. Zeg maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is Air. Zou je moeten weten.
Koelkast had laatst de unox reclame muziek.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:21 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Mensen beginnen altijd over reclames bij mijn muziek
Ik ben er nuquote:Op maandag 24 januari 2011 00:22 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik dacht net even dat ik alleen was hier... maar nu zijn er weer mensen
Inderdaad. Ff tot rust komenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:25 schreef MissBullshit het volgende:
wat een lekkere relax muziek.. past goed bij dit tijdstip...
huhquote:Op maandag 24 januari 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Oh Paul, hoe's je date met Popje-popje gaande?
Ik kijk ook altijd boos jaquote:Op maandag 24 januari 2011 00:27 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens een boze ui..
kijk jij ook zo
Kijk je altijd boosquote:Op maandag 24 januari 2011 00:27 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd boos jaMaar ik kan er niks aan doen
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja gisteravond ging je toch een date fixen?
Ik kan wel lachen hoor! Maar als ik niet lach kijk ik boos.. of heel norsquote:Op maandag 24 januari 2011 00:28 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Kijk je altijd boostoch niet als je lacht? of doe je niet aan lachen?
sexyquote:Op maandag 24 januari 2011 00:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen hoor! Maar als ik niet lach kijk ik boos.. of heel nors
Hij is het niet vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent 't gewoon vergeten man!
blauwtjequote:Op maandag 24 januari 2011 00:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hij is het niet vergetenHij wil er gewoon niet aan herinnert worden.
Ik was gisteren nog op de camquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op de camHelft van de onz-radioers hebben me gezien. You missed out
Ja en wat, deze gozer is een toppertjequote:Op maandag 24 januari 2011 00:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op de camHelft van de onz-radioers hebben me gezien. You missed out
Koelkast heeft screenshots gemaakt. Ik weet niet of ik er ook bij zitquote:
Ooooh yeah! Zit in het fapmapje manquote:Op maandag 24 januari 2011 00:31 schreef Metonae het volgende:
[..]
Koelkast heeft screenshots gemaakt. Ik weet niet of ik er ook bij zitMisschien kan hij zo aardig zijn....
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:31 schreef Metonae het volgende:
[..]
Koelkast heeft screenshots gemaakt. Ik weet niet of ik er ook bij zitMisschien kan hij zo aardig zijn....
You decide... :pquote:Op maandag 24 januari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooooh yeah! Zit in het fapmapje man![]()
Met of zonder muts?
beidenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooooh yeah! Zit in het fapmapje man![]()
Met of zonder muts?
* Metonae zich verstoppen.quote:
Is dat zo? Waar woont Knetter?quote:
Dan is dat idd heel erg dichtbijquote:Op maandag 24 januari 2011 00:33 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dorpje wat bijna aan de snelweg ligt.. 8 km van coevorden af
vastbinden aan de stoel dan zitten ze vastquote:Op maandag 24 januari 2011 00:33 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand nog ideeën om meer vaste luisteraars te krijgen?
kwartier rijden van je afquote:
Zo scherp midden in de nachtquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
vastbinden aan de stoel dan zitten ze vast
Oeh la laquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
kwartier rijden van je af
ben nu bij haar dus ben eigenlijk heel dicht bij jou
lang geslapen vanmorgenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef Metonae het volgende:
[..]
Zo scherp midden in de nachtHoe doe je het.
Jaquote:
ik weet niet waar jouw bed slaapt.. dus wees maar gerustquote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaStraks kom je me opzoeken als ik slaap
![]()
Als je elk huis langs moet ben je idd een paar weken bezigquote:Op maandag 24 januari 2011 00:37 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik weet niet waar jouw bed slaapt.. dus wees maar gerust![]()
h-veen is nog groot he:P als je elk huis langs moet
Dankje!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:37 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Goed gedraait vanaaf man!
was t trouwens lekker met links?
combi al geprobeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje!Ja heerlijk, rechts wil 't maar niet lukken.
Manquote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, was even met andere dingen bezig
dankjewelquote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, was even met andere dingen bezig
Dat lukt wel, dan is de basis al gelegd door links, en vult rechts aan, maar dan heb ik geen hand meer vrij.quote:
quote:
Omdat fotoquote:
waarvoor moet je je hand vrij hebben dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat lukt wel, dan is de basis al gelegd door links, en vult rechts aan, maar dan heb ik geen hand meer vrij.
Ja, gewoon doen manquote:Op maandag 24 januari 2011 00:40 schreef Metonae het volgende:
[..]![]()
Hey Koelkast. Hoe zou jij het vinden als ik binnekort eens een uurtje pak en live dubstep ga mixen?
Ja, maar ik ben er zo'n eentje die nog betrapt kan worden enzo, snapje.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:40 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
waarvoor moet je je hand vrij hebben dan?
gewoon in een doekje mikken
Ik ben vanavond al een beetje aan het kloten geweest en heb nu materiaal voor ~30 minuten. Moet eens ff wat meer zien te krijgen.quote:
Ik weet het niet. Ik heb nie zo hoge dunk van mezelfquote:
aaah ik snap tquote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er zo'n eentje die nog betrapt kan worden enzo, snapje.
Anders doe je eerst een half uurtje, als test ofzo. Kun je een beetje wennen ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ben vanavond al een beetje aan het kloten geweest en heb nu materiaal voor ~30 minuten. Moet eens ff wat meer zien te krijgen.
heb ik ook hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nie zo hoge dunk van mezelf
Zal deze week ff de teststream stelen en erop los testenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders doe je eerst een half uurtje, als test ofzo. Kun je een beetje wennen ook.
Dankjewelquote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
heb ik ook hoor
maar erg uhm. mooie foto
Dat eerste werkt niet, hier is zo'n beetje 24/7 iemand wakker. Maar het tweede plan bevalt me wel, nu nog een kandidaat vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
aaah ik snap t
dan midden in de nacht doen
of laten doen
je hebt op mijn fobo gegluurd! ik zag t!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat eerste werkt niet, hier is zo'n beetje 24/7 iemand wakker. Maar het tweede plan bevalt me wel, nu nog een kandidaat vinden.
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:44 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
je hebt op mijn fobo gegluurd! ik zag t!
whahaha heb er lekker geen foto op staan!
idee.. iets met dat drenthe wel tof isquote:Op maandag 24 januari 2011 00:44 schreef Metonae het volgende:
Ik moet eens ondertitel. Het is zo kaal onder mn naampje. Iemand een idee?
...Oh.. en een nieuwe avatarWant Koelkast noemde em lelijk en MissBullshit vind em te boos kijken
haha ben ik zo voorspelbaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht meteen nadat ik het deed; daar gaat ze iets over zeggen.
Maar ik mag niet liegen?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
idee.. iets met dat drenthe wel tof is
wutt!quote:
dacht al is dat nog een buffer of is dat nr rukquote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Klopte niet dat liedje op het eind
Nou, het feit dat jij meteen ging kijken of ik in je fobo had gekeken, bewijst eigenlijk dat ik best voorspelbaar benquote:
QFTquote:
Pics als bewijs in de PM aubquote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
wutt!
aaah valt me tegen van je!
anders zet er maar neer dat missbulshit lekker is
ik keek niet specifiek of jij keek.. maar kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, het feit dat jij meteen ging kijken of ik in je fobo had gekeken, bewijst eigenlijk dat ik best voorspelbaar ben
MissBullshit is nu van mijquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:48 schreef MissBullshit het volgende:
ik wil wel even heel kort een foto op mijn fobo zetten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:48 schreef MissBullshit het volgende:
ik wil wel even heel kort een foto op mijn fobo zetten.
Al die CD's liggen hier ergens stof te verzamelenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
Synthesizer Greatest megamix lijkt dit op
Dan moet Knetter die makenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef MissBullshit het volgende:
staat er 1 op.. meer foto's heeft knetter niet van mij
"van ARCADE"quote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Al die CD's liggen hier ergens stof te verzamelen
Nee nr 2 song nr 1quote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
Synthesizer Greatest megamix lijkt dit op
Oeeh, schatje...jpgquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef MissBullshit het volgende:
staat er 1 op.. meer foto's heeft knetter niet van mij
Ja... gezien!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik haat fotows.. dus wees blij dat je deze mocht zien
heb je al gekeken?
Ohquote:
Laatste voyeur(s) BBQSausagequote:
goedzo!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
OhIk heb dat volgens mij idd aanstaan dat ik anoniem lurk. Zal het ff uitzetten. Ik ben net zo'n KLBer als ik het uit heb staan.
hij is er al af he..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage![]()
![]()
Kijk kijk!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
goedzo!
anoniem vind ik zo sneu...en oneerlijk
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:54 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kijk kijk!
Laatste voyeur(s)
Metonae
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
BBQSausage
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:55 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
sorry.. hoopte met de opmerking je leeftijd te ontfutselen.. dat lukte
Je kan ook gewoon vragenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:55 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
sorry.. hoopte met de opmerking je leeftijd te ontfutselen.. dat lukte
waarom kijk je dan anoniem?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragenIk heb geen geheimen
wou niet te gretig overkomenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragenIk heb geen geheimen
ik was nog ff ergens anders mee bezig.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
waarom post je zo weinig?
oh knetter says hoi schat
Hoi lievieeequote:Op maandag 24 januari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
Deze is gebruikt als intro van Wondere Wereld (maar dan het origineel)
Ik dacht Vangelis
wat is dat kind toch makkelijk blij te maken.. zie je er geweldig uit ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:57 schreef dragems het volgende:
[..]
ik was nog ff ergens anders mee bezig.
hoiterug
dus niet meerquote:
haha nee ze is gewoon makkelijk blij te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:58 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
wat is dat kind toch makkelijk blij te maken.. zie je er geweldig uit ofzo?
is ze normaal al.. maar bij internet niet.. vraag me af wat er dan zo bijzonder is..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:58 schreef dragems het volgende:
[..]
haha nee ze is gewoon makkelijk blij te maken
Truste!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Oh eh, ik denk dat ik maar eens aan slapen moet beginnen, moet er over 6 uur alweer uit
hier wel hoor of bedoel je zijn stemquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom hoor ik paul niet op zender?
ik ben gewoon baasquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
is ze normaal al.. maar bij internet niet.. vraag me af wat er dan zo bijzonder is..
Oh dan ga ik pizza makenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee niemand zei bitterballen, je hebt niks gezien
slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Oh eh, ik denk dat ik maar eens aan slapen moet beginnen, moet er over 6 uur alweer uit
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
nu vraag ik me helemaal af wat er met je is... dat zeg je toch niet over jezelfquote:
Zijn stem, heb 'm maar 2x gehoord in 40 minuten.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef dragems het volgende:
[..]
hier wel hoor of bedoel je zijn stem
quote:
wel dat zie je tochquote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
nu vraag ik me helemaal af wat er met je is... dat zeg je toch niet over jezelf
Pizza met bitterballen eropquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zijn stem, heb 'm maar 2x gehoord in 40 minuten.
nou dat was hem dus netquote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zijn stem, heb 'm maar 2x gehoord in 40 minuten.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
knetter : veel plezier in dromenland![]()
Tot morgenquote:
Ik wil ook bitterballen, maar ik moet minderen met dat gesnackquote:
Niet erg fijn omdat ik een ander radiostation probeer te overtuigen zendtijd aan onz-radio te geven zodat we uiteindelijk over kunnen stappen op een volledig legale uitzendingquote:
Hou jij nou ook op!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik wil ook bitterballen, maar ik moet minderen met dat gesnackIk word te groot
![]()
[/girlmode]
jaquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet erg fijn omdat ik een ander radiostation probeer te overtuigen zendtijd aan onz-radio te geven zodat we uiteindelijk over kunnen stappen op een volledig legale uitzending
Neequote:
lol ik wil ook andere zenders te horen zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet erg fijn omdat ik een ander radiostation probeer te overtuigen zendtijd aan onz-radio te geven zodat we uiteindelijk over kunnen stappen op een volledig legale uitzending
Pardon? ik eten maken voor Koelkast?? pffffffquote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee!
Ik vind dat je best wat bitterballen voor Koelkast kan frituren
Oh sorry. Ik dacht dat de keuken JOUW terrein wasquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Pardon? ik eten maken voor Koelkast?? pffffff
ik heb nooit trainingsbroeken aan. en mijn vrienden komen zo goed als nooit op me kamer. en ik ruim goed opquote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
jazag het... zit je zeker met al je vrienden op je slaapkamer.. zakken chips van maanden geleden onder je bureau.....zelfde trainingsbroek al een week aan.....
Waaaat?!?!?! ik zou maar heel snel sorry zeggen voordat ik boos wordquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef Metonae het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik dacht dat keuken JOUW terrein was
Braafquote:
ik wil ookquote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent klein, jij moet nog groeien.
Bitterballen dus.
Zet je even de pan aan?
Sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waaaat?!?!?! ik zou maar heel snel sorry zeggen voordat ik boos word
Maak even eten voor me, wil je, dat is jouw taakquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Pardon? ik eten maken voor Koelkast?? pffffff
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak even eten voor me, wil je, dat is jouw taak [ afbeelding ]
geen typische nerd dus...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb nooit trainingsbroeken aan. en mijn vrienden komen zo goed als nooit op me kamer. en ik ruim goed op
nee ik wil ook bitterballenquote:
Ze vertikt het.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zeg koelkast staat die vetpot al aan?
kipnuggets dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet
bitterballen zijn vies
haha ja ik weet het soms ook niet met haarquote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
geen typische nerd dus...
grrr knetter zegt niks..
wat is er tussen jullie gebeurt...
volgens mij zit ze me nu te naaien.. dat ze je zo geweldig vind en het stiekem niet zo is.
maar weet het niet zeker.. aaaargh
Nee, en die gaat ook niet aanquote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zeg koelkast staat die vetpot al aan?
IK WIL OOKquote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dat gepraat over eten..
Nu heb ik honger.
Dus echt maar ff pizza in de oven!
nee hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet
bitterballen zijn vies
Dan wil ik Koelkast door mn speakers horen!quote:
Ik heb net kip gegetenquote:
en nu?quote:
damn... aan de ene kant denk ik dat ze je super leuk vind.. maar waarom.. want ik zie t niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef dragems het volgende:
[..]
haha ja ik weet het soms ook niet met haar
Ik wil best verzoekplaten instarten?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan wil ik Koelkast door mn speakers horen!
fijn weer als ze het nou gewoon zou zeggenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
damn... aan de ene kant denk ik dat ze je super leuk vind.. maar waarom.. want ik zie t niet..
aan de andere kant zit ze me miss gewoon te kutten
Wijwillenbitterballenpopje.mp3quote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil best verzoekplaten instarten?
Waar kauw je op?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef MissBullshit het volgende:
wat is het vies stil! ik hoor mezelf kauwen
zou wel een stuk makkelijker zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
fijn weer als ze het nou gewoon zou zeggen
bitterballenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:09 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb nog een doos kaassoufflees. Wie wilt ook?
ah ja zo ben jij vast ook wel isquote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
zou wel een stuk makkelijker zijn
quote:
ikke ikke ikke kreeg ook al geen pizza en bitterballenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:09 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb nog een doos kaassoufflees. Wie wilt ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |