PMS is ook gewoon heel kutquote:Op zondag 23 januari 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
wat doet fok soms raar met pms etc... niet fijn....
Inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef sharr het volgende:
[..]
PMS is ook gewoon heel kut
Mooie tekst dit, blijft gewoon zo
I feel sorry for the ladiesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef sharr het volgende:
[..]
PMS is ook gewoon heel kut
Mooie tekst dit, blijft gewoon zo
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is ook echt zo, dat maakt het zo goed.
Nee, Rock heeft een vriendin.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zie hier een mooie homoseksuele relatie opbloeien tussen Rock en Toon?
Kan gewoon hoor! Het is tenslotte 2011!
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
luitjes, ik ga nu, ik ga heel de nacht leren voor m'n tentamen van morgen wat ik vanavond al had kunnen doen
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
luitjes, ik ga nu, ik ga heel de nacht leren voor m'n tentamen van morgen wat ik vanavond al had kunnen doen
Hmm, sterkte mang!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens. Weer lang genoeg gehangen hier.
Welterusten
Je zit in de buurt..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef sharr het volgende:
Ik ben altijd bang bij dit intro dat het Jan Smit ofzo is
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens. Weer lang genoeg gehangen hier*
Welterusten
Slaap lekker Bietsquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Beach het volgende:
Welterusten
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Beach het volgende:
Welterusten
later bietsjquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Beach het volgende:
Welterusten
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Zokunen het volgende:
Gaat deze josti nog redelijke muziek maken ook?
Skip plx!
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
Zing een liedje voor m'n schwanshihi .. garpjen
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
Zing een liedje voor m'n schwanshihi .. garpjen
quote:
tentamen sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey lieve zoon kom je morgen weer langs met de was ?
Al zong the script wonderwall, zou je die dan ook willen horen?quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Al zong the script wonderwall, zou je die dan ook willen horen?
Wauw! Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef sharr het volgende:
Ik ben over precies een half jaar en 24 minuten 18
Jeeeejquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef sharr het volgende:
alvast gefeli.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef sharr het volgende:
Omdat ik lange frans haat, of omdat ik dit nog wel kan verdragen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wij staan echt lijnrecht tegen over mekaar in muzieksmaak
![]()
Haha dankje, truequote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alvast gefeli.![]()
zo dat kan ik nu niet meer vergeten
als ik kijk bij welke nummers jij blij was en welke niet... doen we pcies het tegen overgesteldequote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Omdat ik lange frans haat, of omdat ik dit nog wel kan verdragen?
Word je van deze blij?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik kijk bij welke nummers jij blij was en welke niet... doen we pcies het tegen overgestelde
dus je bent nog minderjarig ?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's what she saidquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dus je bent nog minderjarig ?
alberto stegeman alertmodus AAN
[ afbeelding ]Ja 17 en een half dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top40 is niet meer wat het was..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef sharr het volgende:
Deze is ook leuk ja
Fuck ik loop echt dik achter met de top 40.. luister teveel oasis en onzradio
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Zokunen het volgende:
Dit is rucka rucka style, dus niet serieus, wel leuk though.
Staat niet in de top 15quote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef mc-Piel het volgende:
Neeee![]()
Doe dan op z'n minst die nieuwere met drake!
quote:
Hè kut.. maar die is wel beter!quote:
Meld.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hè kut.. maar die is wel beter!
Trouwens, wie is het met me eens dat die busta rhymes verzie van C'mon van tiesto echt bout is?
Betekent nog steeds niet dat je gelijk hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
![]()
Ik zend uit, dus ik loop voor op jullie.
Dus bij deze:
LAPO!
??quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat je gelijk hebt
vet coolquote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Nee dit is hem niet, maar KKJ vind deze VET COOL DUS HARDER!
Je theorie begint af te brokkelenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze is om aan te horen.. niet meer.. niet minder
Haha, die heb ikquote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
Je moet deze hebben:
Tiesto & diplo vs. Simian - C'mon Friends ( Lawless bootleg)
dat noemde ik bij het vorige nummer alquote:
quote:
Ja diequote:
Volgens mij lees ik een andere top 40, hier staat black eyed peas met the time (dirty bit) op 4quote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En? Ga ik nu sicke muziek draaien?
En ik onderstreep het nog evenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat noemde ik bij het vorige nummer al
Is daar wellicht nog tijd voor? Of zit je precies volgeboekt?quote:
Dit is ook nummer 5quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik een andere top 40, hier staat black eyed peas met the time (dirty bit) op 4
Dat laatste.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is daar wellicht nog tijd voor? Of zit je precies volgeboekt?
zijn we het daar over eensquote:
Scheisse mcfriemel ich habe en piemel!quote:
Dankje! nu weet ik welke er nu gaat komenquote:
tuuu tuuu tududuu tuuuu dutuuu tuudu utudtuduuu tdutudquote:
no problem!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb de tijd van leven gehad en ik heb me nog nooit zo gevoeld,
Ik zweer dat het echt is, en ik dank het allemaal aan jou
Hey! geen sneue smileys naar mij doen jha!quote:
tutututututuututututututututututu.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
tuuu tuuu tududuu tuuuu dutuuu tuudu utudtuduuu tdutud
Sorry.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey! geen sneue smileys naar mij doen jha!
Veel plezier in dromenlandquote:
Awo trusten broeder! Ik ga eerst nog ff pitje smoken met me boy cudder, zal 'm de groeten doen swa!quote:
Ga je om 5 over 12.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
Fuck.. ik had paul beloofd een keer naar z'n show te luistereng, maar ik had op de planning staan om rond 12 naar bed te gaan
Als je dit nou niet gezegd had, had je kunnen doen alsof.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
Fuck.. ik had paul beloofd een keer naar z'n show te luistereng, maar ik had op de planning staan om rond 12 naar bed te gaan
Hij is er toch niet! Ik zeg morgen wel, ''goeie show paul!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Als je dit nou niet gezegd had, had je kunnen doen alsof.
Veel plezier in dromenlandquote:
Dat is alles behalvequote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef sharr het volgende:
Morgen half tien op school zijn ondanks vrij zijn
que?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef sharr het volgende:
Geqoute. Dit ga ik laten zien aan Paul.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij is er toch niet! Ik zeg morgen wel, ''goeie show paul!''
Echt genoten!
Vuile NSB'erquote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Geqoute. Dit ga ik laten zien aan Paul.
haha wat moet je doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook, ik maak toch ook geen liedje.
Wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef sharr het volgende:
Nouja, ik vind het niet echt heel erg ofzo.
Tenminste geen les
Ik heb morgen sportdagquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef sharr het volgende:
Nouja, ik vind het niet echt heel erg ofzo.
Tenminste geen les
Nou inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Zokunen het volgende:
Beter als die kneuse uit the voice die em 10 tonen lager deed, dan redt iedereen het
huh?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ok, het is je vergeven.. voor deze ene keer swa!quote:
nohomoquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ok, het is je vergeven.. voor deze ene keer swa!
Maar ik hou je in de gaten!nohomo
Moet ik uit huis komenquote:
Doe dat dan isquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
True, ik vind er ook niks aan,quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
oh PWS het meest overschatte project ooit zeg,
Doe je dan ook zumba?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik uit huis komen
ik volgde altijd les via webcam alles
sinds wanneer heb je met hem?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef sharr het volgende:
[..]
True, ik vind er ook niks aan,
maar dat andere is wel fijn
Paalt hij je daarna?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef sharr het volgende:
[..]
True, ik vind er ook niks aan,
maar dat andere is wel fijn
Ja inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
Deze gast zou ook HEEL goed de power songs van MJ kunnen doen.
Zou ik ook hebben gedaan hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef sharr het volgende:
Ik ben vorig jaar met sportdag vergeten in een groepje ingedeeld te worden, niks gezegd, dus een dagje uitgeslapen
Jaar daarvoor was ik er als Shannen + andere achternaam ingezet, dus ben ik ook niet gegaan
Ik bespeur een milde vorm van verdriet en onbegrip bij HFquote:
Wat wil je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
waarom altijd zulke woorden?
Beetje klasse mag ook hoor
We hebben niet echt officieel een datum ofzo maar gaan nu een maand "iets" closer met elkaar om dan normale vriendenquote:
Telefoon uit?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme die gast sms t nog steeds![]()
en ze worden steeds minder vleiend
op z'n haags: die heb ik walgelijk uit mekaar ligge trekkuhquote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Neukt? Vernedert? Ballen? Batsen? Naaien?
Wie wat waarquote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme die gast sms t nog steeds![]()
en ze worden steeds minder vleiend
Nee dat soort dingen vraag je nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Neukt? Vernedert? Ballen? Batsen? Naaien?
Haha, dat is lang genoeg om het te doen toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef sharr het volgende:
[..]
We hebben niet echt officieel een datum ofzo maar gaan nu een maand "iets" closer met elkaar om dan normale vrienden
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, dat is lang genoeg om het te doen toch?
Zo goed HF?
Dit is FOK!, daar kan alles.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen vraag je niet
kan niet oma ligt in het zh dus moet bereikbaar blijvenquote:
ohh zo, wat ga je morgen met hem doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef sharr het volgende:
[..]
We hebben niet echt officieel een datum ofzo maar gaan nu een maand "iets" closer met elkaar om dan normale vrienden
Tis al laat, dan heb ik geen reden om subtiel te zijnquote:
Je kan via je provider zijn nummer laten blokkeren!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet oma ligt in het zh dus moet bereikbaar blijven
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo goed HF?
Goed gekeurdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo goed HF?
Dat hoeft eigenlijk ook helemaal nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tis al laat, dan heb ik geen reden om subtiel te zijn
No idea nogquote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ohh zo, wat ga je morgen met hem doen?
vriendinnen hebben vannacht mijn nr aan een loser gegeven omdat ik gister zo most lachen toen mijn huisgenootje van de trap pleurde..quote:
Jawelquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat hoeft eigenlijk ook helemaal niet
Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
klinkt als een fokkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vriendinnen hebben vannacht mijn nr aan een loser gegeven omdat ik gister zo most lachen toen mijn huisgenootje van de trap pleurde..
hij smst al sinds vanmorgen 9 uur. totaal smsjes nu: 46
Ik ga ff googlenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan via je provider zijn nummer laten blokkeren!
Inderdaad. Dat is geen molactie, maar een fokkeractie.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
klinkt als een fokker
nu komt hello
Wtfquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vriendinnen hebben vannacht mijn nr aan een loser gegeven omdat ik gister zo most lachen toen mijn huisgenootje van de trap pleurde..
hij smst al sinds vanmorgen 9 uur. totaal smsjes nu: 46
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Neuken?zie piSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben al aan het googlenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Wtf
Kun je zijn nummer niet (laten) blokkeren?
Nummer blokkeren kan met elke telefoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben al aan het googlen
had ik zelf nog niet aangedacht
samsung uhm welk type moet ik even kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nummer blokkeren kan met elke telefoon.
Wat voor telefoon heb je?
ik dus echt niet, ik ga nu ook even tandenpoetsenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef sharr het volgende:
[..]
JaVéél te vaak gehoord, maar het blijft best leuk.
Doe datquote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik dus echt niet, ik ga nu ook even tandenpoetsen
Berichten - Instellingen - SMS berichten - Nummer blokkerenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samsung uhm welk type moet ik even kijken
Het gaat om het blokkeren van het desbetreffende telefoonnrquote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nummer blokkeren kan met elke telefoon.
Wat voor telefoon heb je?
Moet je alle nummers opgeven behalve die enequote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het gaat om het blokkeren van het desbetreffende telefoonnr..
niet d'r eigen! Het verschilt per provider, ik weet dat het bij HI niet kan, bij Hi kun je wel aangeven door welke nummers je WEL gebeld wil worden, de rest kan dan automatisch niet. Maar niet andersom.
Primaa..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb gevraagd of hij ook een fokker is.. ja dat is hij zegt tie
en heb al gevonden hoe ik moet blokkeren:)
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet je alle nummers opgeven behalve die ene
Dat levert een ban op juhquote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Primaa..
Dan mag je ze nu langzaam aan op FOK! gaan gooien die smsjes!Ik ben reuze benieuwd wat ie je te vertellen heeft haha
Vraag z'n naamquote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb gevraagd of hij ook een fokker is.. ja dat is hij zegt tie
en heb al gevonden hoe ik moet blokkeren:)
Ojaa, het is een FOK!ker zegt ie..quote:
lol alle smsjes vanaf vanmorgen 9 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Primaa..
Dan mag je ze nu langzaam aan op FOK! gaan gooien die smsjes!Ik ben reuze benieuwd wat ie je te vertellen heeft haha
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik ga slapen..
Ik heb weer meer gepost in dit topic dan me lief is..
Ik sta verdomme tweede! Ik zou me moeten schamen
Groetjenss
Sprankelende forelletjes van me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |