Stuur maar een keer wat mee als we weer wat troep uitwisselenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik er een paar opsturen? Kan je de kwaliteit checken.
Ja, dat is wel zo, maar we hoeven nooit 1250 van die dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stuur maar een keer wat mee als we weer wat troep uitwisselen![]()
Ga morgen bestellen, vind het nog wat aan de dure kant, kan ze hier krijgen voor 90 euro voor 1250 van die dingen. Plakken ze misschien iets minder goed, maarja wel een hoop prijsverschil dan
Het is wel een beetje een player op Twitter hequote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef blckbb het volgende:
Ach we kunnen m altijd nog volgon
http://twitter.com/#!/Bradjarre
print24quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar we hoeven nooit 1250 van die dingen
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel kwaliteit
Misschien wel een idee, kan ik meer spammen, Zelfde shizzle als de TLFG stickers? Linkje?
Haha, ja tochquote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
print24
virtualprinter
moet je maar ff googlen
Ja de kwaliteit van deze stickers is wel dat ze eerder verkleuren in de zon, maarja dan heb je er toch zoveel meer, plak je geowon wat nieuwe
Zo'n strap moet ik ook nog steeds hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
En over straps gesproken, ik pwn jullie allen:
[ afbeelding ]
Strap voor mensen die van zelfbeschadiging houden!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Van ver zou het je stropdas kunnen lijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ik betrap mezelf er ook regelmatig opquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen
doen we zodra we een goede backintrack hebben. de laatste veroorzaakte wat onenigheid tussen ons, vandaar mijn reactie tijdens deze opnamequote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof
Zet volgende keer de muziek er wat harder in, is wat toffer om te luisteren
Maar pedaaltjes heb je niet nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:30 schreef Cynic het volgende:
Gisteren even naar een vloer gekeken. Van dat geld kan je ook wel een paar leuke pedaaltjes kopen...
Ach, als je genoeg pedaaltjes hebt kun je er ook een vloer van maken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar pedaaltjes heb je niet nodig.
Naar een andere, in jouw ogen wél kundige, winkel gaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Rpol het volgende:
Ik heb effe advies nodig.
Ik heb 5 maanden geleden al mijn buizen laten vervangen in mijn versterker bij GK in Boekel. Daarvoor deed mijn versterker het altijd prima. Sindsdien is het gewoon ruk. 1 van de eindbuizen viel steeds uit, maar dat had ik pas na een maand of 3 door. Kijk er nooit achterin. Nog effe mee doorgespeeld want ik had wat optredentjes en een nieuw bandje. Opeens tijdens het oefenen thuis knalt dus gewoon die buis uit elkaar. Dit is zo'n 3 weken geleden gebeurd.
Ik terug naar die winkel. WTF hoe kan dit? slechte buis? Nee je zult hem wel te hard neer hebben gezet oid. (wait w0t? ben altijd kei zuinig op m'n spullen maargoed) Vrijdag ben ik aan het spelen en ineens gaat de amp steeds zachter en is ie helemaal dood. Toen had ik 'm net 2 weken terug. 1x mee gerepeteerd en thuis een paar keer aan gehad.
Ik twijfel nu nogal aan de kunde van GK. Mede ook door een slechte ervaring die ik daar heb gehad met een servicebeurtje voor mijn gitaar. Ook 3x voor terug geweest.
Nou kan ik teruggaan en zeggen dat ze het maar moeten fixxen met het risico dat ik binnen korte tijd weer terug moet. Ik kan ook zeggen FU GK ik ga wel ergens anders heen. Maar dan heb ik wel 165,- en 70,- besteed in een half jaar tijd en ben ik nog geen stap verder. Wat zouden jullie doen?
Ben ik wel het geld kwijt wat ik tot nu toe in die reparaties heb gestoken. Misschien valt er financieel wat te regelen met GK omdat ik het ding pas net 2 weken weer thuis heb staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naar een andere, in jouw ogen wél kundige, winkel gaan?
het U2 effect?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ach, als je genoeg pedaaltjes hebt kun je er ook een vloer van maken!
hoelang heb je dat ding al en waar heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Rpol het volgende:
[..]
Ben ik wel het geld kwijt wat ik tot nu toe in die reparaties heb gestoken. Misschien valt er financieel wat te regelen met GK omdat ik het ding pas net 2 weken weer thuis heb staan.
Als een van de eindbuizen na 5 maanden gewoon echt kapot knalt dan mag ik er toch vanuit gaan dat ze dat ding effe nameten met een multimeter? Want dan zit er toch echt iets niet goed in die amp of zie ik dat verkeerd?
Een vloer ook niet per se. Ik bedoel, er ligt al beton, het is niet dat we daar doorheen zakken als er geen laminaat op ligt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar pedaaltjes heb je niet nodig.
Pedaaltjes > Vloer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een vloer ook niet per se. Ik bedoel, er ligt al beton, het is niet dat we daar doorheen zakken als er geen laminaat op ligt.
Kheb 'm iets meer dan een jaar nu. Tot de zomer heeft ie het goed gedaan. Daarna heb ik 'm voor een onderhoudsbeurtje naar GK gebracht en toen is het gaan sukkelen. Kijk dat kan toeval zijn, maar als ik 'm dan 2 weken geleden terug breng met een buis waarvan het glas gewoon helemaal kapot is gesprongen en vervolgens zetten ze er doodleuk 2 nieuwe buisjes in en geven ze het ding weer mee, omdat ie weer "werkt" en binnen 2 weken is ie gewoon zo dood als een pier... Dan heb ik daar grote twijfels bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoelang heb je dat ding al en waar heb je hem gekocht?
Ik heb altijd heel goede ervaring gehad bij Guitar King, dus als zij het niet goed hebben gerepareerd zouden zij daar ook de verantwoordelijkheid voor moeten nemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |