Gitaar, amp kan altijd later nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gitaar of amp?
OF BEIDEN? OKIDOKI!!11!
more like: KOTS KOTSquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/416167486
BOHH GEK KWIJLKWIJLKWIJL
Een Vox ac30 zal het wel moeten zijn danquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef blckbb het volgende:
voor het grootste deel voldoet die Roland Spirit nog steeds heel goed maar voor het echte ''Gretsch-geluid'' moet ik wellicht iets anders zoeken.
Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Zou je bij dat nummer 'No God like my God' het rifje (die k persoonlijk wel tof vind) dat je nu onder de zang heb zitten niet kunnen verplaatsen naar het intro en evt. iets uitbreiden? Om m daarna weer onder de zang te laten lopen, maar dan wat 'kleiner' dan in het intro?
Als je begrijpt wat ik bedoel
Ja klopt moet meer interactie onderling, maar dit is ook de oefenruimte nog dus we gaan er aan werken. In dit filmpje hebben we interactie in het beginquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Valt me op dat jullie elkaar nooit aankijken
Hier ziet er er beter uit maar hij is afgeknipt ja omdat het anders een heel lang scherm ging worden ook met al je vriendjes en dingen enz erin dat zag er ook niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet dat er zo verrot uit? Heb je dat op je eigen scherm ook?
Ja het lijkt wel klussen met kijkers nuquote:
Ik denk niet dat je mij beledigdquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
Beledig ik iemand als ik zeg dat jullie zanger op die live-opnames een beetje op mcLovin' lijkt?
EN HIJ IS NIET EENS VAN GOUD!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/416167486
BOHH GEK KWIJLKWIJLKWIJL
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij beledigd
"Ooooohhh pachelbel's canon in D is zooooooo mooi!quote:
Dribbel, is het wel een goed idee om alle liedjes in repetitievorm online te zetten? Kan je niet beter met z'n allen een demo maken van één nummer maken (moet lukken met die elektronische drum) en dan een soort van clip maken? Zo geef je goed weer wat je kan, maar geef je niet alles gelijk cadeau. Anders is er geen verrassing meer live?quote:
Morgen Pennywise? Meen je nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik zie net dat Protest the Hero morgen in Nijmegen staat. Dan ga ik al naar Pennywise
Ja dat gaat ook nog komen, maar ik heb ondertussen gemerkt dat het toffer is als mensen je nummers kennen dan als ze ze niet kennen. (meeschreeuwen dinges enz die ongein)quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dribbel, is het wel een goed idee om alle liedjes in repetitievorm online te zetten? Kan je niet beter met z'n allen een demo maken van één nummer maken (moet lukken met die elektronische drum) en dan een soort van clip maken? Zo geef je goed weer wat je kan, maar geef je niet alles gelijk cadeau. Anders is er geen verrassing meer live?
Maar een goede amp is ook heel wat waardquote:
Ik heb vandaag ook weer eens gespeeld, best leuk dat gitaar spelen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik houd er mee op voor vandaag. Mn vingers zijn beurs
Ja, daar zit wel iets in!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook nog komen, maar ik heb ondertussen gemerkt dat het toffer is als mensen je nummers kennen dan als ze ze niet kennen. (meeschreeuwen dinges enz die ongein)
STukje Canon
http://www15.speedyshare.com/files/26510146/download/canon.mp3
Best lastig om die snelheid strak te houden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je ze wil verrassen ga je maar goochelaar worden
Mooie site man!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
Het is gelukt, thx voor info mensen:
http://www.triple-sd.nl/
Nu nog wat cools van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |