Yepquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef GoodGawd het volgende:
Ik moet dus wel eerst een webhost vinden? Anders is dat wordpress niet te openen.
toen ik nog wel eens bezig was met dat soort zooi deed ik dat ook altijd. gewoon met .html en .css filesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef guitarist het volgende:
Ben ik de enige die website gewoon maakt met een simpele texteditor?
Informatica in ons laatste jaar was zo vet. Met z'n zessen in het lokaal een beetje muziek draaien en ohja, ook nog een database in elkaar zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb ooit voor informatica op de middelbare school een website gemaakt met php.![]()
![]()
En nog een spelletje gemaakt (dat werkte!) dat 'Oversteken' heette.
Oh ja, database. Dat ook nog gedaan. Dacht ik dat ik van dat kut-informatica af was; krijg ik het nu gewoon weer (maya etc.)...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Informatica in ons laatste jaar was zo vet. Met z'n zessen in het lokaal een beetje muziek draaien en ohja, ook nog een database in elkaar zetten
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Twee stukjes uit de oefenruimte van gisteravond
Eerste nummer wat we gemaakt hebbenMoet alleen m'n solo nog een beetje uitwerken nu blijft het een beetje improviseren
En nog 1
Tips aanmerkingen enz op dingen composities enz alles is allemaal weer heel erg welkom
Commentaar op de outfit van de zanger mag ook!!!Valt me op dat jullie elkaar nooit aankijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O)))
Toffe stijl van site vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
die heb ik helemaal met html in elkaar gezet, maar niet alles werkt goederg basic
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toffe stijl van site vind ik.
En wat heeft jullie bassist een lelijke bas, zelfbouw?
Wel gaaf hoor, maar wat een dingquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja.komt uit 1 stuk hout, is loodzwaar en de hals is 2,5 keer zo dik als een normale bas
Gitaar of amp?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:39 schreef blckbb het volgende:
ALS IK MN RIJBEWIJS HEB GA IK VOOR EEN GOEDE GRETSCH SPAREN OKIDOKI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |