quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
Van jou word ik altijd heet sharr![]()
.. grrr
Ik voel frustratie.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hij pikt heel sociaal alle tijd in
Klopt.quote:
Aaawhquote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn rechtvaardigheidsgevoel komt omhoog.
Waar val jij voorquote:
SHARR MAG IK JE MSNquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik loop afgemeld te zijn omdat ik van plan was weg te gaan maar ik geil op lapo's
MSNquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik loop afgemeld te zijn omdat ik van plan was weg te gaan maar ik geil op lapo's
wat ben jij ernstig manquote:
Aightquote:
SPERSIEBOON HALLONquote:
Nootquote:
ik heb nooit een invite gezienquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef Oceanview het volgende:
Beach ik heb je om je msn gevraagd 2 maanden terug ofzo maar je hebt mij nooit geaccepteerd
Ik had op jou gevote in die poll waar je moest kiezen tussen jou en DV. (al hielp DV hier wel door te beloven dat ze me op zou wachtenquote:
Dan nog liever Kale Kano!quote:
Daagquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
Zo nou, ik ga geld pinnen.Morgenmiddag draai ik weer, dan waarschijnlijk wel mic.
En alleen maar requests
meldtquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
Iemand zin om te skypen ofzo? Ik verveel me
Dankjewel man.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik moet zeggen
Dj Rock & Paul vind ik echt goeie dj's![]()
In verband met de zeer afwisselende muziek, zeer goed mannen!
Skype gesprekken vallen meestal zo snel stil.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
Iemand zin om te skypen ofzo? Ik verveel me
JANNNNNNquote:
Hier is gelukkig enkel kwaliteitquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noot, gezellig man, weg uit dat huiltopique!
Niet als ze met leuke mensen zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Skype gesprekken vallen meestal zo snel stil.
Niet met Merel, gewoon vragen wat ze vandaag heeft gedaan, en of ze dat in alle geuren, kleuren en smaakstoffen kan vertellen!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Skype gesprekken vallen meestal zo snel stil.
Niets meer en niets minder!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier is gelukkig enkel kwaliteit
Hij vertelde on glassfibre dat ik een goede stem had, maar ik snap echt nog geen bal van dat SAMquote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel man.
Om dat van jou te horen vind ik echt wel chill, want jij bent ook echt goed enzo
En ik maar denken dat jij alleen maar vroeg of ik mn cam aan wilde doen omdat je me aan je vrienden wilde showen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niet met Merel, gewoon vragen wat ze vandaag heeft gedaan, en of ze dat in alle geuren, kleuren en smaakstoffen kan vertellen!
SAM vind ik ook niet handig,,quote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij vertelde on glassfibre dat ik een goede stem had, maar ik snap echt nog geen bal van dat SAM
Wou ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij alleen maar vroeg of ik mn cam aan wilde doen omdat je me aan je vrienden wilde showen?
En toch vind ik het er qua UI beter uitzien dan VDJ :Squote:
WOUquote:
Ja, maar wel lastiger.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En toch vind ik het er qua UI beter uitzien dan VDJ :S
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
don't you ever feel like you're less than perfect
In plaats van "ik zou willen", zeggen we vaak "ik wou". Dit is een speciale vervoeging van het werkwoord 'willen' in de onvoltooid verleden tijd:quote:
Wou is ook gewoon correct Nederlands jaquote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In plaats van "ik zou willen", zeggen we vaak "ik wou". Dit is een speciale vervoeging van het werkwoord 'willen' in de onvoltooid verleden tijd:
een kut overkillquote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga binnenkort wel het kutste kut halfuur met kutmuziekofzo proberen samen te stellen zodat ik echt aan kan kutten
Tevens: Perryquote:
that's what she saidquote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je steeds wisselt tussen een aantal sites en denkt: Pfff er is echt geen reet op internet.
Regelmatig!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je steeds wisselt tussen een aantal sites en denkt: Pfff er is echt geen reet op internet.
Ik zou het op 10 houden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
voor zo'n eerste bager set, ongeveer 20 minuten muziek inplannen?
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik raak in de war van dubbele ontkenningen
dit inderdaad, jammer dat die brazzers code's niet werken die eerder zijn gepostquote:
Ik wil dus wel een beetje lullen enzo zodat ik het gekut onder de knie krijgquote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
voor zo'n eerste bager set, ongeveer 20 minuten muziek inplannen?
nopequote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zitten jullie al in een TC kanaal?
ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zitten jullie al in een TC kanaal?
doet ie heul wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
hey waarom doet autoupdate het niet meer
Okequote:
JE KAN MET MIJ SKIJPENquote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
Heb ik iemand gevonden om mee te skypen, doet zn audio het niet
Niet nodig. Ik hoop die hier op Fok! te ontmoeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
Op zoek naar de ware liefde?
schrijf je in!
hoeveel wil je er?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Weten jullie nog een leuke serie o.i.d die ik kan volgen?
Big bang theory!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Boer Zoekt Vrouwquote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind Je Zal Het Maar Hebben van BNN altijd wel interessantquote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ben bang dat je alsmaar aan het schreeuwen bent, omdat je dat hier ook lijkt te doenquote:
Slaaplekkorquote:
Voor mij is het een van mijn grootste hobbies, dus ik steek er wat meer tijd en geld in dan de gemiddelde enthousiasteling. Hoe je draait en met je publiek omgaat vind ik veel belangrijker, dus ook een beetje met je publiek meedraaien (binnen voor jou acceptabele grenzen, als jij hakkuh verschrikkelijk vindt moet je dat niet draaien ook, dan krijg je het Giel effect en ga je platen verkutten). Paul en jij doen dat heel goed. Radio maken is zo veel meer dan alleen een goede stem/mic.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel man.
Om dat van jou te horen vind ik echt wel chill, want jij bent ook echt goed enzo
That's what she said.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben bang dat je alsmaar aan het schreeuwen bent, omdat je dat hier ook lijkt te doen
oke ik zal rustig pratenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben bang dat je alsmaar aan het schreeuwen bent, omdat je dat hier ook lijkt te doen
Wie is afroman?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
oke ik zal rustig pratenmisschien wil afroman ook wel meeskijpen
Vind ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor mij is het een van mijn grootste hobbies, dus ik steek er wat meer tijd en geld in dan de gemiddelde enthousiasteling. Hoe je draait en met je publiek omgaat vind ik veel belangrijker, dus ook een beetje met je publiek meedraaien (binnen voor jou acceptabele grenzen, als jij hakkuh verschrikkelijk vindt moet je dat niet draaien ook, dan krijg je het Giel effect en ga je platen verkutten). Paul en jij doen dat heel goed. Radio maken is zo veel meer dan alleen een goede stem/mic.
doeiquote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga stoppen met fok! voor vandaag. Veel plezier nog iedereen.
Jij ook veel plezier met je rechterhand zometeen!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
Welterusten alvastquote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
Slaap lekker (alvast)quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik doe vandaag geen verzoekjes!quote:
later ouwequote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
ohh, sorryquote:
Ik ben linkshandig!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met je rechterhand zometeen!
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Booys en boyzinnen ik ga jullie verlaten greotjens henk ingrid e nde kits en een pootje van rex
Latah boyquote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Booys en boyzinnen ik ga jullie verlaten greotjens henk ingrid e nde kits en een pootje van rex
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef sharr het volgende:
Ik typ ONZ vaak als PMS
Waarom?
En ik loop overduidelijk achter met de top40
*Box* ik ook mang!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef sharr het volgende:
Ik typ ONZ vaak als PMS
Waarom?
En ik loop overduidelijk achter met de top40
Arme vriendinquote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja idd, een vriendin van me lijkt sprekend op haar.
Dat is onjuist. Ze heeft een poliep op d'r stembanden, ze kan helemaal niet zingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef mc-Piel het volgende:
Caro emerald.. dikke vatsige vies albino wijf met spleetogen..
Maar zingen kan ze wel!
haha QFT.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Ze heeft een poliep op d'r stembanden, ze kan helemaal niet zingen.
Box, en dan heb je ook nog bazenmuziek gedraaid net! Je word wellicht nog wel een van mijn Favo users als je zo door gaatquote:
Zingen KON ze wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Ze heeft een poliep op d'r stembanden, ze kan helemaal niet zingen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef mc-Piel het volgende:
Caro emerald.. dikke vatsige vies albino wijf met spleetogen..
Maar zingen kan ze wel!
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja idd, een vriendin van me lijkt sprekend op haar.
Het zit die vriendin van jou niet mee zeg! Janpiepernuitjes die zal wel moeite hebben bij de chiboyz? Of niet?quote:
Nou ze heeft al een jaar een niet lelijke vriendquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zit die vriendin van jou niet mee zeg! Janpiepernuitjes die zal wel moeite hebben bij de chiboyz? Of niet?
Ik ook, heb vandaag echt teveel gepostquote:
Ik lees selectiefquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is echte liefde
Zag je hetNiet achter me post?
Even wat anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nou ze heeft al een jaar een niet lelijke vriend
Kan ze zo goed zingen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nou ze heeft al een jaar een niet lelijke vriend
Je staat op 1 jaquote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, heb vandaag echt teveel gepost
[..]
Ik lees selectief
Haha lulquote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even wat anders.
Sigaretten al gevonden?
Nee, heb het maar opgegevenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even wat anders.
Sigaretten al gevonden?
Is het ookquote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
Rock je verteld het alsof het de TMF Superchart is ofzo
baas -- > Baas --> BAas --> BAAs --> BAAS -- > Baaschquote:
Ik heb veel te veel voor school nog te doen, maar ik kan de weerleiding van fok niet weerstaanquote:
Je longen wel!quote:
Damn, QFT.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel voor school nog te doen, maar ik kan de weerleiding van fok niet weerstaan
Wie wil beach nou niet stalken?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Dyr. het volgende:
[..]
je stalker?waarom denk je dat ik je zou willen stalken
Garpjenquote:
omdat je me leuk vindtquote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Dyr. het volgende:
[..]
je stalker?waarom denk je dat ik je zou willen stalken
Je bent ook leuk hoor!quote:
Ja, boy, en ik blijf luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan is het nummer hierna voor jou en je boy (toch)
daar doe ik het voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |