yeah en ach als t daar niet zo leuk wordt, ga ik gewoon naar NLquote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja er duiken weer een hoop oudgedienden op, da's wel leuk![]()
Ik hoop dat ze het echt een beetje oppakken, dan kan het heel gezellig worden
En waarom preciesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk een beetje dat ik de kick-off moet missen
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en ach als t daar niet zo leuk wordt, ga ik gewoon naar NL
hehehe yeah t duurt maar 3 maanden dus ik heb me voorgenomen dat ik dat best uit kan houden daarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dat laatste vind ik een beetje eng hoor ...
Ja sorry Pietjequote:
Ja zo goed als!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
en nu alles dan zo een beetje af in huis?
Geen idee.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opklapkrukje in je douche?
Ja gelukkig helemaal klaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
en nu alles dan zo een beetje af in huis?
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opklapkrukje in je douche?
Wat lekker!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelukkig helemaal klaar![]()
[..]
Ja![]()
En een stang...althans dat was wel de afspraak dus ben benieuwd of het in 1 x goed gaat
Yep!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
mooi dan. blij voor jullie dat t dan zo ver is
Geen idee...ik neem aan dat zij daar over nadenken...ik bedoel een stang om jezelf op te trekkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker!
En je slang wordt dan ook lager geplaatst? Zodat niet altijd het water op je koppie klettert, maar alleen als jij dat wilt.
Ja maar wij betalen zelf de water rekening dus dan mag je zo lang douchen als je zelf wiltquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Hey lekker laysa een zitje, kan je langer onder de dousche en als het te lang duurt roept D-K dat de muntjes op zijn.............
Doe ik altijd, of draai even de kraan in de keuken open
trusten laysaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken om op tijd te gaan slapen....tot morgen![]()
Verstandig. Trustenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken om op tijd te gaan slapen....tot morgen![]()
ik betaal hem ook, alleen denken me mede bewoners dat de bloembakken gevuld met buitenboompjes op balkon maar blijven groeien en groeien met 10eurobiljetjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ik neem aan dat zij daar over nadenken...ik bedoel een stang om jezelf op te trekken
[..]
Ja maar wij betalen zelf de water rekening dus dan mag je zo lang douchen als je zelf wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |