adios vaarweltrusten engelquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. jij was een grumpy persoon toch? maak het dan ook waar
quote:
Ja. daar heb ik nu toch niks meer aan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah,... lees 20 jaar geleden... toen had ik nog lang haar.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah,... lees 20 jaar geleden... toen had ik nog lang haar.
Het groeit nog steeds hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. daar heb ik nu toch niks meer aan?
Ja, maar tegen de tijd dat het weer lang is, is het grijs en ben je ergens achter in de 80quote:
Echt niet. Ik moet nog steeds om de 4 a 5 weken naar de kapper als ik het kort heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, maar tegen de tijd dat het weer lang is, is het grijs en ben je ergens achter in de 80
Dan ben je misschien tegen die tijd wel kaalquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet. Ik moet nog steeds om de 4 a 5 weken naar de kapper als ik het kort heb.
Neuh, dan was ik dat al ruim voor mijn 40e geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dan ben je misschien tegen die tijd wel kaal
Oh. Nou. Laat maar groeien danquote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, dan was ik dat al ruim voor mijn 40e geweest.
Ik ga nooit naar de kapperquote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog naar de kapper. Er zit er aan de overkant één, maar ik weet niet wat ik wil dus dat is best lastig nog
Dooie punten heb ik altijd, of het nou net geknipt is of niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt dooie punten en het piekt alle kanten op
Prima. 10 grijze haren kan ik nog wel mee levenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
En die 10 grijze haren die ik heb verf ik ook niet.
Dooie punten is bullshit, aangegezien haar per definitie dood is.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt dooie punten en het piekt alle kanten op
Gespleten punten, whatever Mike de Boer, of hoe die kapperhomo ook heten magquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dooie punten is bullshit, aangegezien haar per definitie dood is.
Dat had ik vroeger ook, mikte er drie pakjes in om het te verven en dan van die fijne blonde uitgroeiquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dooie punten heb ik altijd, of het nou net geknipt is of niet..
Pieken is het te stijl en lang voor. Maar ik wil het langer
Maar eerst weer een keer laten verven.. ik heb bijna meer uitgroei dan verf op het moment
Ik heb dan blond voor en zwart achter, dus ik heb donkere uitgroei voor en lichte uitgroei achterquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, mikte er drie pakjes in om het te verven en dan van die fijne blonde uitgroei
Mooi zo. Mijn baard is wel wat grijzer tho.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Prima. 10 grijze haren kan ik nog wel mee leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |