Ik heb daar die Metallica-cd van liggen ergensquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef stbabylon het volgende:
Toch raar dat ik elke keer bij Apocaliptica het volume naar het max schop... (zeker met Sandra Nasi)
Ja, daar zijn ze mee begonnen. 4 conservatorium kneusjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar die Metallica-cd van liggen ergens
Apocalipticaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef stbabylon het volgende:
Toch raar dat ik elke keer bij Apocaliptica het volume naar het max schop... (zeker met Sandra Nasic)
Ja, ze worden 2-3 jaar ongeveer geloof ik.. Maar beestjes worden bij ons vaak oudquote:Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch nog best oud voor ratjes? Die hamster is helaas maar anderhalf gewordenIk heb nu een nieuwe, sinds een maandje of twee, die staat op de andere foto.
Nooit live gezien helaas. Maar hun versie v Inquisition Symphonyquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Live gezien ooit op Lowlands, dat was met best veel oempf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff Rinzler en The Game Has Changed geluistert en ik snap wat je bedoelt.quote:
Nastic?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef stbabylon het volgende:
Toch raar dat ik elke keer bij Apocaliptica het volume naar het max schop... (zeker met Sandra Nasic)
Eh nee, Sandra Nasic (zoals er staat...), zangeres van Guano Apes.quote:
Je kan het altijd drie maanden uitproberen en dan als nog er weer mee stoppen.... maar ik ga eigenlijk best vaak....quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien toch maar zo'n kaart aanvragen dan
Ik heb em gedownload, ws. door de introquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ff Rinzler en The Game Has Changed geluistert en ik snap wat je bedoelt.
zijn nummer 7 en 8 op de CD overigens, niet 8 en 9.
Ik zit maar tijdelijk in Utrecht, nog iets minder dan 4 maanden, dus daarna heb ik er niks meer aanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan het altijd drie maanden uitproberen en dan als nog er weer mee stoppen.... maar ik ga eigenlijk best vaak....Lekker zo'n filmdagje
Ik heb die gewoon thuis, die filmdagjes. Gewoon op de bank, of van de films die ik heb opgenomen, of van de films die ik heb gedownload (heerlijk zo'n kabel tussen tv en laptopquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan het altijd drie maanden uitproberen en dan als nog er weer mee stoppen.... maar ik ga eigenlijk best vaak....Lekker zo'n filmdagje
Ik heb thuis de neiging om keihard in slaap te vallenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb die gewoon thuis, die filmdagjes. Gewoon op de bank, of van de films die ik heb opgenomen, of van de films die ik heb gedownload (heerlijk zo'n kabel tussen tv en laptop)
o... en waar je heen gaat, hebben ze geen pathe?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit maar tijdelijk in Utrecht, nog iets minder dan 4 maanden, dus daarna heb ik er niks meer aan
hier hetzelfde. Kabeltje tussen laptop en tvquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb die gewoon thuis, die filmdagjes. Gewoon op de bank, of van de films die ik heb opgenomen, of van de films die ik heb gedownload (heerlijk zo'n kabel tussen tv en laptop)
Eind feb in Stuttgart, Munchen of Frankfurt als je zin hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... die ja.... leuk leuk leuk.... heb alleen hun concert gemist.... volgens mij
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... en waar je heen gaat, hebben ze geen pathe?
dat is leuk film kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb thuis de neiging om keihard in slaap te vallen
kom overigens net deze tegen op steam: Ik weet alweer waar m'n geld naartoe gaatquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb em gedownload, ws. door de intro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |