quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ga posten in ONZ of PUB ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben in Engeland geweest, en ga over 2 weken in Nederlandquote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liet 'm vanmiddag aan m'n broertje horen en die zei hetzelfde. Het nodigde hem ook meer uit om de film te kijken dan de trailer die hij (in Mexico) had gezien.
nee, dat straalt zelfvertrouwen uitquote:
Ja maar dat heb ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, dat straalt zelfvertrouwen uit
ik de 31e met een goeie ( en mede nerd) vriend.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland geweest, en ga over 2 weken in Nederland
Ja, serieus, hij leek me echt goed, door de trailers... Vervolgens naar de bios gegaan met vriendin.. Noouuuuu.. ik viel bijna in slaap.. wat een tegenvaller vond ik dat.. niks niet spannends aan, alles was te voorspellen ook.. ik hou van films waarin het een grote verrassing is wat er gaat gebeuren..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Daar had ik van te voren iets van, meh, saaie film ws. Toch in de bios gaan kijken en ik zat regelmatig op het puntje van de stoel. Vond het erg gaaf dat ondanks dat het voorspelbaar als kut is, de filmmaker mij toch kon meeslepen.
Ik vind van niet..quote:
Ik heb het in de VS ook gedaan, maar daar had ik er geen problemen mee en kreeg ik allemaal chocola van een of andere Duitse Turk.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of wel, dikke boeien. Heb in Engeland ontdekt dat het heerlijk is, volle focus op de film
ik ook niet, maar dat houd ik mezelf gewoon voor als ik iets alleen ga doenquote:
Ik met broeder. Maar ja, die werkt ook in de ICTquote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik de 31e met een goeie ( en mede nerd) vriend.
Ben nu in de VS, VK en in Nederland geweest, maar Nederland blijft toch het fijnst. Bier en een pauzequote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het in de VS ook gedaan, maar daar had ik er geen problemen mee en kreeg ik allemaal chocola van een of andere Duitse Turk.
ik doe helemaal niks alleen, behalve op de bank hangen en Glee kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat houd ik mezelf gewoon voor als ik iets alleen ga doen
Uhm... ik heb zo'n card en wil best mee naar die van Utrecht of A'damquote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een Pathé Unlimited Card nemen, maar a) de Pathé in Utrecht is niet zo boeiend en b) dan moet ik alleen naar de bios en dat komt een beetje nerdig over
Snel tussendoor een nicotineshot nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben nu in de VS, VK en in Nederland geweest, maar Nederland blijft toch het fijnst. Bier en een pauze
goede vriend was manager en nu (o.a.) filmeditor. Ik verwacht veel ooh's, aah's en "zo doen ze dat" 'squote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik met broeder. Maar ja, die werkt ook in de ICT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem super (maar ja, kan nu nog genieten van het origineel). Muziek is gaaf, de 3D is zoals hij hoort (alleen wanneer nodig), Jeff is super!! (maar in True Grit nog superder), verhaal is ach, kan er mee door. Maar de visuals zijn om te smullen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Is TRON tof? Hij lijkt me alleen leuk vanwege Jeff Bridges die ze enorm strak en lekker hebben gemaakt.
Exact! Roken, nieuwe bier halen, plassen en weer zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snel tussendoor een nicotineshot nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pauzequote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben nu in de VS, VK en in Nederland geweest, maar Nederland blijft toch het fijnst. Bier en een pauze
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |