op alle slakken zout leggen ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Op een YT link hoef je niet te klikken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
2012 is wel leuk voor een keer, the Hangover vond ik briljant, Kickass wil ik nog graag zien. Solomon kane ken ik volgens mij niet en Sherlock Holmes vond ik tof, heb ik in de bios gezien en heb hem laatst gekocht maar nog niet gekekenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb deze gedownload, maar ben wel goed bezig geweest vandaag. Weer een stapel dvd's gehaald bij de FRS (3 voor 25).
2012
Solomon Kane
The Hangover
Kickass
Sherlock Holmes
Dat ook natuurlijk.. Maar ook gewoon lekker genieten van de mooie stijlen uit verschillende tijdperken.. Kleding, kapsel, mannen...quote:
één van m'n aankopen van gisterquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OST is ook super. Niet zo super als die van TRON, maar ja, dat was dan ook Daft Punk.
Ik had er dus ook 1 nog niet gezegd, maar daar schaam ik me voorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2012 is wel leuk voor een keer, the Hangover vond ik briljant, Kickass wil ik nog graag zien. Solomon kane ken ik volgens mij niet en Sherlock Holmes vond ik tof, heb ik in de bios gezien en heb hem laatst gekocht maar nog niet gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik vond het een enorme slappe kutfilm eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, heb hier wel eens geroepen (net als op andere plaatsen) dat The Social Network me geen fuck aan lijkt. Vanmiddag gekeken, goeie film!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het een enorme slappe kutfilm eigenlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind die acteur cool, zeker hoe hij hier de autist speeltquote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het een enorme slappe kutfilm eigenlijk
Ik heb nu the disappearance of Alice Creed gedownload.. leek me wel een goeiequote:
ben Genesis aan het kijken+luisteren, dus kan (of wil) ff niet luisteren wat je bedoelt, maar ik vind de "..and then i got in" passage wel heel erg gaaf.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind 8 Rinzler met daarna 9 The Game Has Changed echt zalig!
Mja, ik vond m gewoon erg slap.. De reden waarom ik beter ook geen trailers kan kijken, je verwacht teveelquote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind die acteur cool, zeker hoe hij hier de autist speelt
Ja dat sowieso. Maar die 2 nummers zijn hele bombastische opzwepende nummersquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben Genesis aan het kijken+luisteren, dus kan (of wil) ff niet luisteren wat je bedoeld, maar ik vind de "..and then i got in" passage wel heel erg gaaf.
b) is een slappe redenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een Pathé Unlimited Card nemen, maar a) de Pathé in Utrecht is niet zo boeiend en b) dan moet ik alleen naar de bios en dat komt een beetje nerdig over
ik liet 'm vanmiddag aan m'n broertje horen en die zei hetzelfde. Het nodigde hem ook meer uit om de film te kijken dan de trailer die hij (in Mexico) had gezien.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar die 2 nummers zijn hele bombastische opzwepende nummers
Sowieso vind ik die CD meer weghebben van klassieke muziek dan van dance
Serieus? Daar had ik van te voren iets van, meh, saaie film ws. Toch in de bios gaan kijken en ik zat regelmatig op het puntje van de stoel. Vond het erg gaaf dat ondanks dat het voorspelbaar als kut is, de filmmaker mij toch kon meeslepen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik vond m gewoon erg slap.. De reden waarom ik beter ook geen trailers kan kijken, je verwacht teveel![]()
Unstoppable vond ik ook een slappe kutfilm, waarschijnlijk om dezelfde reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |