Hadie goed edaan jonkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef Q. het volgende:
Als dat geen record was weet ik het ook niet meer.
Bankrekeningen openen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als ik al terug moet in de tijd, kan het dan een stuk langer terug in de tijd?
En meerdere keren?
Hey Joe, smiley overkill.. dat is pas irritant.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
over boeken gesproken: ik heb eindelijk m'n 16e en laatste deel uit de Deverry serie in huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit weekend was GOED om m'n hebberigheid te stillen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Deverryquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
over boeken gesproken: ik heb eindelijk m'n 16e en laatste deel uit de Deverry serie in huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit weekend was GOED om m'n hebberigheid te stillen![]()
zo doet iedereen hier wel eens irritant, get over it.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey Joe, smiley overkill.. dat is pas irritant.
Ga hem helemaal quoten, goed ideequote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
mees-ter-lijke seriequote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deverry
Klinkt goed
Noem je DAT al een smiley-overkill?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Wahahahaaha, right busy!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst op het Boekenfestijn twee boeken van Karin Slaughter gekocht, had alleen geen idee welke delen het waren. Het bleken deel 4 en 5 te zijn. Goed.
Was ik vorige week in A'dam, daar lagen meer boeken van mevrouw, maar nu wist ik nog niet wat deel 1 was. Dus op de gok een boek gekocht dat volgens de lijst met boeken voorin de eerste moest zijn. Het bleek deel 2 te zijn. Nu heb ik deel 1 en 3 ook maar in huis gehaald, als we toch bezig zijn. Nu hopen dat het ook goede boeken zijn
Op een YT link hoef je niet te klikken...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
zo doet iedereen hier wel eens irritant, get over it.
Dat verduidelijkt mijn punt alleen maar.quote:
Nou, die film over Wikileaks sla ik bij voorbaat al overquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, heb hier wel eens geroepen (net als op andere plaatsen) dat The Social Network me geen fuck aan lijkt. Vanmiddag gekeken, goeie film!
*download aanzet*quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, heb hier wel eens geroepen (net als op andere plaatsen) dat The Social Network me geen fuck aan lijkt. Vanmiddag gekeken, goeie film!
Heb deze gedownload, maar ben wel goed bezig geweest vandaag. Weer een stapel dvd's gehaald bij de FRS (3 voor 25).quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die film over Wikileaks sla ik bij voorbaat al over
Ja, als je meer dan één dezelfde nodig hebt om jezelf uit te drukken dan is het inderdaad overkill.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Noem je DAT al een smiley-overkill?Je weet niet wat je mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |