Oke mensen, fuck Michelos of hoe die faggot ook heet; dit is de nieuwe harde motherfucker, right here.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja dat kan. Je hebt ook een Kung Fu vechtstijl dat je dronken kunt uitvoeren
in 40 minuten sla ik 40 man neer. De TS heeft problemen met 1. Kun je nagaan waar het mis gaat
Het lijkt me eerder de bitch van Michielos, aangezien Michielos in geen velden of wegen is te bekennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke mensen, fuck Michelos of hoe die faggot ook heet; dit is de nieuwe harde motherfucker, right here.
Waarschijnlijk gewoon uitgeschakeld door Flammie, hij zal wel praatjes gehad hebben in Flammie's 40 minutes of fury.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder de bitch van Michielos, aangezien Michielos in geen velden of wegen is te bekennen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja dat kan. Je hebt ook een Kung Fu vechtstijl dat je dronken kunt uitvoeren
in 40 minuten sla ik 40 man neer. De TS heeft problemen met 1. Kun je nagaan waar het mis gaat
Je hoeft het niet te lezen faalhaas. Dat jij nou geen goede jeugd hebt gehad, met gescheiden ouders en weinig geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, was ik nog maar een puber, dan kon ik ook mijn oninteressante verhalen kwijt op fok.
Het was niet alleen 40minuten vechten. Ook bekvechten en duwen. En na 11 minuten van de 40, heb ik pas mijn eerste highkick in iemands nek gegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
40 minuten vechten is nog wel schokkend, vooral na het uitgaan.
sla harder voortaan.
Zelfspot voor life, al die kanker fokkertjes hier zichzelf ophemelen, terwilj ze nog nooit een kut hebben gezienquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hele zoetsappige verhalen om aan te geven hoe kansloos je benttoch leuk om te lezen dus dollahs voor dat.
Is goed ukkiequote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen faalhaas. Dat jij nou geen goede jeugd hebt gehad, met gescheiden ouders en weinig geld.
Zulke lui heb je idd ook ja. Of wacht.. noem je mij zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zelfspot voor life, al die kanker fokkertjes hier zichzelf ophemelen, terwilj ze nog nooit een kut hebben gezien
Idd, een klacht over games of computers wordt hier volgepost met serieuze reacties en steun aan de TS maar als het over normale onderwerpen als uitgaan gaat, wordt het topic verneuktquote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Schalks. het volgende:
Woah, wie heeft die haters dit topic binnengelaten.
Ga een topic met computerklachten verpesten ofzo
uitgaan is dan ook voor noobsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest lachen om de grap met de bamihap
Al die sukkels hier die bashen op uitgaan terwijl ze zelf de hele nacht achter hun pc hebben gezeten met een flesje bieryay
Ik was zaterdag trouwens in Hasselt uitgeweest.
Wat een gezellige sfeer
Heb je het over mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef Swiffer het volgende:
Goh, je mist niet alleen door het gevecht wat IQ-puntjes...
Nog chicks gehosselt daar?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest lachen om de grap met de bamihap
Al die sukkels hier die bashen op uitgaan terwijl ze zelf de hele nacht achter hun pc hebben gezeten met een flesje bieryay
Ik was zaterdag trouwens in Hasselt uitgeweest.
Wat een gezellige sfeer
Link?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Broeder, ik zag vanochtend een vrouwelijke versie van jou, laat me het topic even zoeken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kga het gevechtstukje vernieuwen, heb em wat afgeraffeld. Die is het waard om gelezen te worden vertrouw me jongens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |