Hou eens op! Dat betekend dat wij over.... iets meer dan 2 weken al over moetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:36 schreef Orea het volgende:
Van de 7 dagen dat Leia 2 keer per dag wat krijgt heeft ze misschien 2 keer ge'kokt' hoorin totaal bij elkaar dus he!
Dus het valt wel mee. En heb toch liever dat ze zelf leert zo snel mogelijk iets eruit te werken! En ze heeft nu sowieso zelf controle over wat erin gaat. Dat vind ik ook fijner! Eten wordt een actief iets ipv een passief iets!
Ja laatste dagje hier, gek. En pessie's baby is vandaag al een half jaar!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt serieus het leukste kind van de wereld!
Gewoon nog even bellen of ze al een indicatie voor je hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Fannetje het volgende:
Helemaal geen contact mee eigenlijk, dus dat is niet echt een optie. En ik wil best naar mijn ouders gaan om daar op te warmen, maar ja... die monteur kan natuurlijk opeens op de stoep staan.
Dat gekokhals stel je dan toch uit.. of wil je echt alleen maar prut gaan geven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:28 schreef Silmarwen het volgende:
Ik dat raplyen maar naar. Dat constante gekokhals. Ik geef het wel met een lepeltje, vind het zelf ook niet fijn elke 2 minuten te moeten kokken.
In de potjes vanaf 8 maanden zitten ook stukjes om te leren kauwen, daar gaan ze ook van kokhalzen... Sterker nog, die stukjes zijn zo klein dat ze er zelfs in kunnen blijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat gekokhals stel je dan toch uit.. of wil je echt alleen maar prut gaan geven?
Bovendien is er niets mis met dat "gekokhals" dat is heel natuurlijk.
En hier kwam dat maar zelden voor. Alleen bij vlees
Prachtige foto's Pessie.. Veel plezier bij de grote baby's
We stofzuigen nu toch dagelijks na het eten en boenen wat dan nog vies is. Dus messy maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
stamppot kan ook goed met de handenbeetje messy alleen
Ik heb een hond *o*quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef pessie het volgende:
[..]
We stofzuigen nu toch dagelijks na het eten en boenen wat dan nog vies is. Dus messy maakt niet zoveel uit
Bietjes <3quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Macaroni zelf laten eten is mijn favoriet
Hup, weg jij! Had je maar wat later moeder moeten wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef pessie het volgende:
Ik wil terug bij jullie, het is saai bij de grote baby's.
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef pessie het volgende:
Whaha, de hond! Helaas, manlief heeft een hekel aan huisdieren...
Dat is niet moeilijkquote:
Wij hadden een zuurkool ovenschotel, maar wat zuurkool apart gehouden, en gewoon een hoopje op haar kinderstoelblad (leuk galgje woordquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef pessie het volgende:
Orea, hoe heb jij het gedaan met zuurkool? gewoon stamppot?
En toch wordt ie niet pafferig ofzo, dat vind ik wel opvallend eigenlijk....quote:
waarom denk je dat ik hier nog mee post hahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef pessie het volgende:
Whaha, de hond! Helaas, manlief heeft een hekel aan huisdieren...
Ik ga daar in elk geval ook effe binnenstappen van de week ja, even kijken of ze ze hier ook hebben...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die vind ik helemaal rot, ook omdat die te groot zijn bij zn nek. Kan ik net zo goed geen slab omdoen
Die van de kruidvat hebben touwtjes, kan ik m goed insnoeren
kijk jij legt t duidelijker uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef Orea het volgende:
Gewoon van Bambino is hetdus in het schap met de bambino spullies
Soms moet je gewoon een beetje overdrijven. Dat hadden wij toen onze boiler stuk was. Ik stond idd met Ilse onder de douche toen het water ineens koud werd, maar gelukkig was N thuis, en die heeft hem weer aangezet. Maar idd tegen het bedrijf gezegd dat we met een pasgeboren baby zaten die toch echt in bad moest, en we daar warm water voor nodig hadden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef Fannetje het volgende:
Leia, gefeliciteerd met je halfjaardag! Wat een mooi foto overzichtHeel veel plezier in het grote babietjestopic! We zullen jullie hier nog wel gaan missen hier! En tot over 7 weken!
Noa, vervelend dat Isabelle zo verkouden is. Anne is ook al veel verkouden geweest, ben blij dat het nu sinds een maand echt een stuk minder is! Ik zie dat alle tips al gegeven zijn dus daar heb ik niets meer aan toe te voegen![]()
Haha Kaatje, is bij jou het haarverlies ook begonnen? Bij mij begon dat een week of vier geleden, echt álles zat onder de haren... het is inmiddels wel iets minder geworden, maar ik vind nog steeds veel haren overal. En Anne heeft inmiddels ook wat haren verloren, dat vind ik wel erg jammer
Onze verwarming doet het sinds gisteren kwart voor 12 's middags weer gelukkig. Om 11.10 had ik gebeld omdat ik het wel erg lang vond duren, een beetje overdreven dat ik met een kleine baby zat die het koud had (wat niet waar was, maar ik had het zelf koud) en toen waren ze er binnen een kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |