Het komt wel goed man, bekijk het altijd van de positieve kant.quote:
Daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het komt wel goed man, bekijk het altijd van de positieve kant.
ik had vorig jaar wel een natuurkunde leraar die sinds z'n vaders dood z'n innerlijke kind was verloren, en toen een cursus had genomen om 'm terug te vinden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is't zo erg? Natuurkunde leraar zijn?
Nee, ONZ modquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is't zo erg? Natuurkunde leraar zijn?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had vorig jaar wel een natuurkunde leraar die sinds z'n vaders dood z'n innerlijke kind was verloren, en toen een cursus had genomen om 'm terug te vinden.
Hij ging ons leren om je innerlijke kind terug te vinden, en leerde ons dat je 'm pijn deed als je je huiswerk niet maakte.
Het was dus je eigen keuze om je huiswerk wel of niet te maken.
Een maand later was ie ontslagen.
De ONZ users zijn toch heel erg braaf en posten enkel kwaliteit? Wat is er nou weer moeilijk aan om dat onder controle te houden?quote:
het kan heel emotioneel zijn, MODs zijn niet door iedereen evenveel geliefd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De ONZ users zijn toch heel erg braaf en posten enkel kwaliteit? Wat is er nou weer moeilijk aan om dat onder controle te houden?
Hier moet ik dus echt om huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De ONZ users zijn toch heel erg braaf en posten enkel kwaliteit? Wat is er nou weer moeilijk aan om dat onder controle te houden?
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hier moet ik dus echt om huilen
Ik wil het stokje wel overnemen hoorquote:
Het is een achtbaan van emotiesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je erover praten?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een achtbaan van emoties
Knikkers komen, en knikkers gaan, maar kindersterfte zal altijd blijven bestaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef dakraam het volgende:
Ik heb vandaag mijn mooiste knikker verlorenIk was net aan het winnen met potje knikkeren en toen deed mijn tegenstander 'hijskraan'. Ik zei dat dat niet mocht, maar hij zei dat als het niet mocht ik het had moeten zeggen. Dat klonk wel logisch.
Maar toch: Mijn knikker
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het stokje wel overnemen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |