quote:
Heb ik nog wel inspraak?quote:
wat denk je zelf?quote:
Ik doe helemaal niet mee anders.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een verdomd mooie prijs! Daar wil ik wel voor gaan.
Die eerste moest gewoon gebeuren en de 2de heeft ons vooruitgang gegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die twee wereldoorlogen waren dan weer prima.
Het centrum van Rotterdam is er idd goed op vooruitgegaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die eerste moest gewoon gebeuren en de 2de heeft ons vooruitgang gegeven.
blijft een kutstadquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het centrum van Rotterdam is er idd goed op vooruitgegaan.
ik red me prima met alleen een Genesis DVD, daar word ik al onmunnig vrolijk vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
hardstyle/trance keihard op de koptelefoon en een jointje. Kleine geneugtens
Ach, 1 of 2x in het jaar een jointje met een paar kruimels weed, lijkt me niet heel schadelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik red me prima met alleen een Genesis DVD, daar word ik al onmunnig vrolijk van![]()
je valt in de herhaling.quote:
daar ga je dood aan hoor..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, 1 of 2x in het jaar een jointje met een paar kruimels weed, lijkt me niet heel schadelijk
fout. het is een taal waarin je alleen maar kan schreeuwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar ze hebben wel de mooiste taal om in te schreeuwen!
zal ook vast niet. Teveel Domino opquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, 1 of 2x in het jaar een jointje met een paar kruimels weed, lijkt me niet heel schadelijk
Als je meer dan 1x in de maand een joint rookt, een lijn snuift, een pil slikt, DAN ben je een junkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ga je dood aan hoor..al die drugs.. ik vind het niet kunnen. Junk
Gelul, je kunt in het Duits verschrikkelijk mooie lieve dingen zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. het is een taal waarin je alleen maar kan schreeuwen.
Kriegsdeutsch!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar ze hebben wel de mooiste taal om in te schreeuwen!
oh. kut. dus.... ik ben een junkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je meer dan 1x in de maand een joint rookt, een lijn snuift, een pil slikt, DAN ben je een junk
nee. ik vind het verschrikkelijk. koude kuttaalquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, je kunt in het Duits verschrikkelijk mooie lieve dingen zeggen.
Niet medicijnen-pilletjes, duh!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh. kut. dus.... ik ben een junk
ik slik dagelijks een pilletje en rook vaker dan 1 keer in de maand een jointje
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet medicijnen-pilletjes, duh!
En dat je een junk bent, was al bekend!
Houwen zoquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, die had ik nog niet gepost hoor vandaag... had uberhaupt nog amper wat gepost vandaag.
heb 'm dit weekend iig wel voorbij zien komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, die had ik nog niet gepost hoor vandaag... had uberhaupt nog amper wat gepost vandaag.
Omdat ik zei pilletjes slikken als in illegale drugs, en zij pilletjes zei als in door de dokter voorgeschreven drugs. net alsof je dat niet snaptequote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar die onzinnige opmerking dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |