Ja, hopen dat hij training krijgt en over 4 seizoenen gewoon zelf oppikken voor je A-teamquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerst een spits en daarna sparen voor een groot budget
daarom laat ik die trainee met goed vleugel en goed positiespel ook lopen.. maar goed die is natuurlijk ook zonde om te verpesten met verdedigen training..
quote:Dankzij een fantastische actie van Jdrzej Haczek door het midden nam Jamess in de 24e minuut bijna de leiding, maar Ariel Matías Sánchez zorgde ervoor dat de gelijke stand op het scorebord bleef staan.
Ik sta als alles zo blijft ook alleen nog op doelsaldo achter de nummer 1. Bij mij geld ook: 'Het zal toch niet...'quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
De nummer 1 staat achter. Dan kom ik op 1 punt. Hij is een stuk beter dan ik, maar ik tref hem nog thuis. Het zal toch niet.....
quote:Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Tobias Falkström in de 72e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Dynamo een 3-2 voorsprong.
quote:Custódio Anjos verraste de thuisploeg in de 28e minuut met een ingestudeerde vrije schop die in de verre hoek belandde: 0-1 voor Jamess.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
had bijna mengi ipv anjos laten spelen, maar ben nu blij dat ik dat niet gedaan heb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |