BAM!quote:De bezoekers braken in de 19e minuut door over de linkervleugel. Meije van Groningen omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 1-2 voor de bezoekers.
Mijn briljante aankoop gaat straks knallen, let maar opquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog steeds geen doelpunten hiero....
quote:
Ik hoop t!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn briljante aankoop gaat straks knallen, let maar op
Moon
BAM!quote:
quote:Hard werken van Dynamo op de rechterflank werd beloond. Het bracht José Vidal in scoringspositie en die liet zich deze kans op de gelijkmaker niet ontnemen: zijn lob zette 2-2 op het scorebord.
en dat ondanks mijn gebrek aan aanvallende stootkracht.. maar goed.. komende week weer 1,5 miljoen in het laatje.. eens kijken wat ik daarmee kan..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn briljante aankoop gaat straks knallen, let maar op
Moon
Zijn er al mogelijkheden of is het echt nog contact zoeken?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dat ondanks mijn gebrek aan aanvallende stootkracht.. maar goed.. komende week weer 1,5 miljoen in het laatje.. eens kijken wat ik daarmee kan..
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef vanpers het volgende:
Ben benieuwd wie als eerste met nieuws uit de wedstrijd van Possie komt.
Ik counter nu, maar heb nog geen enkele counterkans gehadquote:Marco_van_Basten biedt voor Kåre Gunnestad
Marco_van_Basten bood 408 000 ¤ voor Kåre Gunnestad en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 23-01-2011 22:01
BAM 2quote:De corner van Miguel Vera leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Sébastien Guérin hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 0-2.
ik heb wel een en ander op het oog, maar dat is denk ik nog te duur.. dus dat wordt even doorsparen.. maar met deze manier van trainen, verpatsen en goedkoop vervangen moet dat aan het eind van het seizoen wel mogelijk zijn..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn er al mogelijkheden of is het echt nog contact zoeken?
Op zich, zal zou een doelpuntje erbij zou wel prettig zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef BrandX het volgende:
gaat nog steeds goed bij de meesten lees ik
quote:
Ja rustig blijven sparen en zorgen voor een groot budget, zodat je straks bijzondere spelers gewoon kan oppikken ( ook trainees ).quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb wel een en ander op het oog, maar dat is denk ik nog te duur.. dus dat wordt even doorsparen.. maar met deze manier van trainen, verpatsen en goedkoop vervangen moet dat aan het eind van het seizoen wel mogelijk zijn..
eerst een spits en daarna sparen voor een groot budgetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja rustig blijven sparen en zorgen voor een groot budget, zodat je straks bijzondere spelers gewoon kan oppikken ( ook trainees ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |