Het werkt vaak maar 1x per weekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Roep ook een keer voor mij, dan wordt mijn voorsprong misschien nog uitgebreid
Dat werkt niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Roep ook een keer voor mij, dan wordt mijn voorsprong misschien nog uitgebreid
beetje jammerlijk.. ik kan ook nog wel wat doelpunten gebruiken..quote:
pfjew, mijn nieuwe traineequote:10:30 David Beneït gedroeg zich in de 10e minuut als een onervaren jeugdspeler door verkeerd terug te passen, in de voeten van een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op.
Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje jammerlijk.. ik kan ook nog wel wat doelpunten gebruiken..
Het is me al 3x gelukt zoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef Habork het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je roept natuurlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef vanpers het volgende:
Possie is de enigste wedstrijd in mijn HT-live waarvan de tussenstand niet naar mijn zin is, dus:
Kloootzzzzzzzzzzzzzzz
Dat is minderquote:stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar goed.
dan hoop ik maar dat mijn wedstrijd niet in je HT-live staat..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef vanpers het volgende:
Possie is de enigste wedstrijd in mijn HT-live waarvan de tussenstand niet naar mijn zin is, dus:
Kloootzzzzzzzzzzzzzzz
BAM!quote:Het werd muisstil op de tribunes toen Reinder van Groningen van de bezoekende ploeg in de 14e minuut vanaf links voor het doel opdook en de gelijkmaker 1-1 binnentikte.
quote:
quote:Zdenko ¦ipi domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Israel Turbis kon één hiervan goed raken en zo in de 60e minuut de 1-2 maken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat mijn wedstrijd niet in je HT-live staat..
Haha, nee idd heb alleen wedstrijd van 8 uur erin staan. Ik ga je er even bijzetten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat mijn wedstrijd niet in je HT-live staat..
Discriminatiequote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, nee idd heb alleen wedstrijd van 8 uur erin staan. Ik ga je er even bijzetten.
Die van mij springt steeds terug naar het overzicht van alle wedstrijden erin. Deze week wel FoxTrick erbij gezet misschien is dat het.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij staan er teveel potten in, want mijn ht-live loopt niet zo lekker meer
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mmmm, jij moet niks zeggen, jij was mijn uitzondering haha.
Had jou er dus wel bij staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |